خبرنگاران، مجاهدان قلم به دست هستند

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خبرنگاران، مجاهدان قلم به دست هستند

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و انعکاس دهنده شرایط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی بر عهده خبرنگاران است. خبرنگار هر چیزی که به تصویر می کشد باید در فردای قیامت جوابگو باشد.

عباس محمدیانبه گزارش پایگاه خبری گناباد، عباس محمدی مسئول بسیج رسانه استان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خبرنگاران گناباد اظهار داشت: با هماهنگی استانداری،ارشاد، شهرداری و بسیج رسانه استان روز خبرنگار تبدیل شد به هفته خبرنگار و این باعث شد که زحمات خبرنگاران بیشتر دیده شود.

وی افزود: نگاه و سلاح ما قلم است و قلم ما بایستی یادآور مجاهدت های حق طلبانه باشد رساندن اطلاعات به نسل دهه ۷۰ و ۸۰ باید از طریق رسانه ها صورت گیرد.

مسئول بسیج رسانه استان خراسان رضوی تصریح کرد: خبرنگاران چراغ راه جامعه اند و قلم خبرنگاران بر سه اصل باید استوار باشد، حق جویی، حق گویی و صدق مجاهدت تا بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: کار خبرنگار، کار انبیایی است و وظیفه خبرنگاران به تصویر کشیدن گام دوم انقلاب است.  خبرنگاران برای اعتلای هنر، فرهنگ  قدم بر می دارند و ثمره تلاش شما آگاهی است و جامعه آگاه به مسائل روز را باید خبرنگاران تقویت کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران فارغ از همه سلیقه ها قلم بزنند در جهت رشد و شکوفایی و آگاهی بخشی جامعه و سال ۹۸ سال سرنوشت ساز کشور است و تخریب سیاسی بایستی منع شود و اگر خبرنگار خواسته باشد در دل مردم بماند باید به دور از سیاست زدگی قلم بزند.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و انعکاس دهنده شرایط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی بر عهده خبرنگاران است. خبرنگار هر چیزی که به تصویر می کشد باید در فردای قیامت جوابگو باشد.

محمدی اظهار داشت : خبرنگاران اطلاعات بیشتری نسبت به مسئولین از اوضاع کشور دارند و بایستی کمک کرد به مسئولین در جهت رفاه حال مردم و مسئولین نباید انتظار انتشار هر گونه خبر توسط رسانه ها را داشته باشند.

گفتنی است خبرنگاران گناباد قبل شرکت در مراسم تجلیل طی اردویی یک روزه دیدار با امام جمعه و فرماندار گناباد به همراه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان گناباد مانند راه آهن، فرودگاه و واحد های تولیدی داشتند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 366
برچسب ها:
دیدگاه ها