منافع مردم را بر منافع شهرداری ترجیح می دهم

دسته: اجتماعي , دسته‌بندی نشده
۱۰۱ دیدگاه
شنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

حمید بنایی در ۵۰ مین ماه کاری اش بر مدیریت شهری که ۸۰۰  کوچه وخیابان دارد رودرروی خبرنگارها نشست

 

 .

.

.

 

 

 

بیش از ۲ میلیون متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است

ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه جاری شهرداری است

نقاره میدان امام رضا ۱۴ متر ارتفاع خواهد داشت و تا دی ماه اماده می شود

پارک شیرین را می خواهیم پارک بانوان کنیم 

اتوبوس به ما نمی دهند که  جمعیتمان کم است

مسکن مهر وسعت شهر گناباد را باز هم بزرگتر کرد

وقتی یک نهاد بیش از ۳۰۰ وظیفه داشته باشد و همزمان در ۴۰ نقطه کار اجرایی داشته باشد پرس و جو از زیر و بم کار چندان آسان نیست و بعد از یک ساعت و نیم هم تازه حس می کنی خیلی حرف ها مانده و هنوز کار خاصی نکرده ای. در جلسه ما هم همین فضا بود آنچه مزید علت می شد سوال های رنگارنگ بچه های خبرنگار بود که از آسفالت یک کوچه تنگ تا سیاست بودجه ای کلان شهرداری پرسیده می شد و سوال هایی در یک موضوع خاص نبود.

 حمید بنایی هم به سبک خاص خودش جواب می داد تاکید چند باره بر اینکه بومی و بچه گناباد است. استفاده از ضرب المثل محلی و یا فیگورهایی که از یک مدیر با دیسیپلین تا یک پیرمرد کارکشته محلی تغییر می کرد.

چون جواب ها به صورت گزارشی بود و ورود و خروج مشخصی نداشت ما هم در عبارات  جدا از هم برخی نکات شهردار را ذکر می کنیم تا گوشه ای از زحمات این نهاد  خصوصی و غیر انتفاعی مشخص گردد.

حمید بنایی می گوید :  رضایت همشهریان از کار شهرداری اولویت برنامه های من در هنگام آغاز به کار بود که خوشبختانه این رضایت مندی بیشتر شده است. ما سعی کرده ایم همیشه منافع مردم را بر منافع شهرداری ترجیح دهیم. زیرا شهرداری مال خود مردم است و اگر آنها راضی باشند کار ما پیش خواهد رفت.

یکی از کارهای بزرگی که در شهر انجام شد و نمود زیادی هم در بین مردم داشت  آسفالت بیش از ۲ میلیون  مترمربع از خیابان ها و معابر شهر بود البته این کار هنوز تکمیل نشده و در برخی شهرک ها وضعیت آسفالت به شدت خراب است و برای تکمیل کامل شهر حدود ۳ میلیون مترمربع دیگر آسفالت نیاز داریم. اینکه برخی سوال کردید که چرا دقتی در شیب یا کیفیت آسفالت ریزی نمی شود. می پذیرم اما چند مسئله را باید دقت کنید. اول اینکه در کوچه های ما خانه ها که اصلا هم سطح نیستند و ما مجبوریم یک میانگینی در نظر بگیریم و شیب را بر اساس آن تنظیم کنیم. برخی کوچه ها هم بسیار تنگ است و ماشین های ما جواب نمی دهد . یک قسمت هم مربوط به استهلاک ماشین های ما می شود که مشغول بهسازی آنها هستیم و بیش از یک میلیارد تا کنون هزینه کرده ایم.

افزایش در آمد شهرداری از مهمترین دغدغه های ما از اول ورود در سال ۸۶ بوده است. برای سال کاری ۸۶ اعتبارات ما به ۱۷۵۰ میلیون تومان رسید در سال بعد به ۲۷۰۰ میلیون تومان .در سال بعد به ۴۰۰۰ میلیون تومان و برای سال کاری ۸۸-۸۹ این مبلغ تا ۵۲۰۰ میلیون افزایش یافت. امسال هم بودجه با ۵۹۰۰ میلیون تومان بسته شده است اما پیش بینی ما ۷۰۰۰میلیون تومان است که امیدواریم به آن حد برسیم.

در زمینه تملک اراضی که متاسفانه در بودجه نمی اید ما  در ۵ ماهه اول سال ۱۸۸۶ میلیون تومان  تملک داشته ایم.

قابل توجه عزیزان که  هزینه های ما هم بسیار زیاد است  ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان جاری ما است که برای حقوق کارمندان و غیره صرف می شود ۲۰۰ میلیون هم خرج خود شهر می شود. این هزینه ها باعث شده ما گاهی مشکل مالی هم داشته باشیم مثلا  همین ماه در حقوق کارمندانمان مشکل داشتیم که خوشبختانه همین امروز با  ۱۰۰ میلیونی که از  یارانه مسکن مهر گرفتیم برطرف شد. شما توجه داشته باشید هزینه های شهری بسیار بالا است مثلا برای بازگشایی  طالقانی ۱۳ به  المهدی ۱۴ بیش از ۲۱۰۰ میلیون تومان  تا کنون هزینه کرده ایم.  پروانه کاری هم کمی کاهش یافته است ما در ۵ ماهه امسال ۱۶۵ پروانه صادر کرده ایم

شهر ما وضعیت شهری پراکنده ای دارد ۱۶۰۰ هکتار وسعت آن با جمعیتی بین ۳۶تا ۴۰ هزار نفراست. تا کنون ۵/۲۲ کیلومتر  بازگشایی داشته ایم  ۴ کیلومتر بلوار بازسازی شده است . به علت کمبود فضای ورزشی در ۵ نقطه شهر میدان ورزش ایجاد کرده ایم تا جوانان استفاده کنند. هم اکنون در میدان امام رضا هم  طرح  اجرایی نقاره خانه شروع شده که ۱۴ متر ارتفاع خواهد داشت.  که ان شاء الله تا دیماه اماده تحویل می شود

ما کلا  ۸۰ هکتار فضای سبز داشتیم که  ۱۵ کیلومتر به آن افزوده ایم و همه را در حال بهسازی هستیم.  چمن های گناباد به علت آب شور آن بیش از  ۳ سال دوام نمی اورد و این کار را بسیار سخت کرده است.طرحی که داریم و بسیار بزرگ است ایجاد پارک بزرگی به وسعت ۲۸ هکتار است که از پشت سی ان جی تا پشت ژاندارمری ادامه خواهد داشت.

در زمینه پارک جنگلی بگویم که به علت خشکی چاهش فضای سبز خوبی ندارد. ما پیگیر شده ایم تا از آب قنات خوشویی چند فنجان به سمت پارک بیاید که مالکین محلی اجازه نداده اند نهری مسیر قنات را عوض کند فعلا در حال چانه زنی هستیم. وسایل شهربازی هم بسیار آسیب دیده است و فعلا صلاح نیست کودکان سوار آن شوند

پارک شیرین را می خواهیم پارک بانوان کنیم  تصویب اولیه شده است و برای طراحی و دفتر فنی رفته است.

پارک شهر هم  زمین های اطرافش تملک شده است و قرار است ۵ هکتار افزایش یابد. ان همه آبی که در آنجا می باشد می تواند بسیار در زیبا سازی کمک کند که فعلا استفاده  چندانی نمی شود.

یک کار جدید هم احداث کتابخانه در پارک است که برای اولین بار داریم در پارک  دانشگاه اجرا می کنیم آن هم از نیم درصد سهمیه شان در بودجه شهرداری که امیدوارم سازمان کتابخانه برای تکمیل تجهیزات وارد عمل شود و شاهد احداث کتابخانه های دیگری هم باشیم. این کتابخانه ها محل مطالعه خانم و اقا جدا خواهد داشت و کتاب هم به همشریان امانت خواهد داد.

 

     یکی از مهمترین کارهای شهرداری در سازمان حمل و نقل  شهری است. ما الان ۱۷۸ تاکسی در سطح شهر داریم که ۱۰۰ تاکسی فرسوده آن تعویض شده است ۱۶ مینی بوس هم در حال خدمت رسانی می باشد. سوالی که خیلی ها می پرسند در زمینه اضافه کردن اتوبوس به سیستم حمل و نقل است. به همراه آقای دکتر مهدیزاده  تا وزارت کشور هم رفته ایم. آنجا نمی پذیرند می گویند شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت باید اتوبوس داشته باشند. ما مشکل جمعیت داریم. آن وقت آمدیم با همکاری شهرداری بیدخت و کاخک  اتوبوس رانی گناباد و حومه راه انداختیم شاید تصویب شود که آنهم توسط وزارت کشور رد شد.

اتش نشانی ما هم مجهز به بهترین امکانات است و خدمت رسانی ان اگرچه حوزه شهری است ولی تا خانیک و گیسور هم به ماموریت اعزام شده اند.

شهرداری در زمینه کاهش تصدی گری نیز وارد عمل شده است و در حوزه رفت و روب و جمع اوری زباله  و فضای سبز  و همچنین قسمتی از حمل و نقل پرسنل را به بخش خصوصی واگذار کرده است. در مجموع بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کارها به بخش خصوصی داده شده است. در کارهای پیمانی ما هم سعی کرده ایم اولویت را بر همشهریان بگذاریم و از آنها خواسته ایم در کارهای شهرداری مشارکت کنند.

 تا کنون ۲۸۳ واحد از طریق تعاونی مسکن و ۲۱۵۴ واحد هم از طریق  مسکن مهر در گناباد شروع به ساخت شده است.  قرار شده است عوارض ۵۰ درصدی شهرداری شامل اینها شود.

از سویی چون در سطح شهر زمینی که بتوان این واحدها را در آنجا ساخت یافت نشد  مجبور شدیم به محل هایی کنونی ببریم که خود اینها باعث گسترش مجدد شهر شد.

شما توجه کنید یکی از مشکلات بزرگ ما همین زمین ها بلا استفاده در سطح شهر است که به صورت قطعه قطعه وجود دارند و استفاده ای از آنها نمی شود.

 شهرداری وارد هر جایی شده برایش آبادانی اورده است. مثلا در یک کوچه با بازگشایی مجدد آن قیمت زمین از ۴ میلیون به ۱۰ میلیون افزایش یافت. خوب این یک آبادانی است که برای شهر ایجاد می شود.

در پایان خبرنگارها  از شهردار خواستند یک بلوار به نام خبرنگار در شهر نامگذاری شود و وی نیز قول داد در جلسه نامگذاری، بلوار مناسبی مشخص و تصمیمی گیری کنند.

 در انتها از خبرنگاران تقدیر شد و همگی همراه شهردار برای صرف افطار به هتل پاسارگاد رفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 4260
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا شنبه 29 مرداد 1390 - 6:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام

اذان گفته بودند، یک استکان چای ریختم که با خرما بخورم …..
یاد اون تصویر افتادم، چیزی ذهنم رو آزار میداد، مکث کردم و بیشتر به فکر فرو رفتم، یک لحظه پشتم لرزید و دستم از بالا آورن لیوان چای بازموند
از خودم بدم اومد، از خوردن و نوشیدنم …..

با “چای و خرمای دردناک – اولین افطاری که هنوز هم تلخ است” به روز هستیم
منتظرتون هستیم
http://www.Delnevis-2010.Blogsky.com

باتشکر
…….خدا نگهدار…….

حسن شنبه 29 مرداد 1390 - 11:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه به گناباد اتوبوس رانی نمی دهند چطور در قاین و فردوس اتوبوس رانی فعال است سر ملت را جور دیگه شیره بمال آقای شهردار

پیروان ولایت شهرستان بجستان یکشنبه 30 مرداد 1390 - 10:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به روزیم

علی یکشنبه 30 مرداد 1390 - 12:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این آقای جعفری خبر نگار خبر گزاریجمهوری اسلامی تو عکس به شهردار چه می گه ؟

پاسخ به پاسخ دهنده گم نشان یکشنبه 30 مرداد 1390 - 2:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شأن خبرنگاران ،حکم می کرد آقای شهردار ازپشت میز پایین می آمد.

fd یکشنبه 30 مرداد 1390 - 7:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دیگه مشکل دیگه ای جز حفظ شأن خبرنگار نبود؟؟؟
خب خدا رو شکر

امین یکشنبه 30 مرداد 1390 - 10:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اخبار داغ نهمین دوره انتخابات مجلس گناباد در آدرس:
http://Www.entekhabe1.blogfa.com

    قاصدک چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 9:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    وبلاگ خوبی بود
    حرف بسیار جالبی که در این وبلاگ زده شده این است که ما در اکثر مواقع ما چوب تغییر ناپذیر بودنمون رو میحوریم و هیچ وقت به دنبال انتخاب فردی جدید نیستیم صرفا جهت اینکه نماینده باید تجربه داشته باشد، ولی مردم گناباد خودشان ناظر این هستند که کسی که ۵ دوره نماینده مردم گناباد بوده هیچ کاری برای گناباد نکرده و از تجربه چندیدن ساله اش استفاده نکرده. پس ملاک تجربه باید از ملاک های انتخاب نماینده حذف شود. طبق آمار اعلام شده شهرستان گناباد پیرترین جمعیت استان را داراست، این نشان دهنده ی این نیست که زاد و ولد در گناباد کم است بلکه نشان میدهد مردم گناباد جوانان خود را به شهر های دیگر صادر میکنند! دلیل این صادر کردن چیست؟ به نظر قاصدک یکی از دلایل؛اهمیت ندادن مردم به جوانان است که باعث میشود همواره کوله باری از استعداد و انرژی از گناباد خارج شود. مردم گناباد؛ بترسید از زمانی که جوانی را به دلیل کمبود تجربه نا امید کنید بترسید از روزی که که جوان بودن رو بجای این که ملاک نماینده بدانیم، یک نقطه ضعف فرض کنیم.
    مردم گناباد باید بدنبال کاندیدای جوان بروند و جوانان مستعد شهرستان را شناسایی کنند.
    مردم گناباد بترسید…

یا علی مدد دوشنبه 31 مرداد 1390 - 4:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ایا صادقی خواهد توانست نظر شهردار را جلب نماید صادقی دوستت داریم

no–one دوشنبه 31 مرداد 1390 - 9:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینکه گفته شده اقای شهردار پایین می اهد حرف درستی است خواننده باید عاقل باشد!! هنوزکه یک هفته ازروزخبر نگار نگذشته که همه درحرف تعریف آنها میکردندچرادر عمل ا حترام نه؟
ازطرفی دریک مصاحبه بخاطر فنی بودن وعلمی بودن، روسای جمهوری ازمیز خود پایین میآیند چه برسد به شهردار گناباد!! مزید بر اطلاع عرض شد . no one

عباس دوشنبه 31 مرداد 1390 - 10:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام این مطلب به نقل از وبلاگ روستای شیرازآباد می باشد:
اخیرا شنیده شده که آقای دکتر محمد سلطانی که دارای دکتری مدیریت و استاد دانشگاه می باشند در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا خواهند شد. ایشان به مدت ۱۰ سال در دهه هفتاد رئیس دانشگاه پیام نور گناباد و به مدت ۳ سال معاون دانشگاه پیام نور مشهد بوده اند و مدت ۲۳ سال است که در دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور تدریس دارند. البته با تماسی که با ایشان داشتیم خودشان این موضوع را تکذیب نمودند. نظر شما راجع به کاندیدا شدن ایشان چه می باشد؟

امر الله دوشنبه 31 مرداد 1390 - 11:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من نیز با ایشان برخورد های زیادی داشته ام و ایشان بار ها این خبر را تکذیب نموده اند، من به خانواده دکتر ارادت خاصی دارم ولی اگر ایشان شرکت کنند رأی بسیار کمی دارند.

سعید سه شنبه 1 شهریور 1390 - 9:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من هم دکتر را میشناسم و واقعا دکتر فرد فهیمی میباشند ولی به نظر منم ایشان رای بسیار کمی در انتخابات آتی می آورند و به نظرم در پستهای دیگر مشغول به خدمت باشند بهتر میتوانند خدمات شایسته و ارزنده تری به مردم نمایند.

    مرتضی سه شنبه 1 شهریور 1390 - 10:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    من از دانشجویان دکتر سلطانی رئیس قبلی پیام نور بوده ام ایشان مدیری توانا و مثبت اندیش هستند بطوریکه اگر از کارکنان پیام نور سوال کنید و یا از دانشجویانی که در آن زمان دانشجو بوده اند بپرسید بیشتر با توانائی ایشان آشنا خوهید شد

globaldominion2098 سه شنبه 1 شهریور 1390 - 10:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اخبار داغ نهمین دوره انتخابات مجلس گناباد در آدرس:
http://Www.entekhabe1.blogfa.com

no–one سه شنبه 1 شهریور 1390 - 4:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این مطلب را مطالعه کنید. زمانی آقای شهرداربحق گفته بود گناباد همه مشکل آنفرود گاه نیست.

خراسان – مورخ سه‌شنبه ۱۳۹۰/۰۶/۰۱ شماره انتشار ۱۷۹۱۵
نویسنده: مجید فکری

<>
بله! می دانم … خودمان گفتیم که هم اکنون از مجموع ۵۴ فرودگاه کشور، ۵۱ فرودگاه زیان ده محسوب می شود و در برخی از این فرودگاه ها حتی در طول سال یک پرواز مسافری نیز نشست و برخاست نمی کند. ولی این به معنای تخریب، رها سازی و نابودی تدریجی این سرمایه عظیم ثابت نیست. در واقع به جای افزایش ناوگان هوایی متناسب با تقاضای موجود نباید صورت مسئله را پاک کرد. چرا؟ خوب مشخص است برای آن که احداث هر فرودگاه حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد و با توجه به این هزینه‌ها مشخص است که نگهداری فرودگاه های غیراقتصادی به صرفه‌تر از رها کردن و تعطیلی آن‌هاست.

مدیرعامل پیشین شرکت فرودگاه‌های کشور همین اواخر بود که گفت: استفاده از لفظ “زیان ده” برای فرودگاه های غیراقتصادی درست نیست و فرودگاه باید توجیه اقتصادی یا فرهنگی اجتماعی داشته باشد.

به گفته وی، عملیاتی نگه داشتن فرودگاه‌های غیراقتصادی برای ارتباطات فرهنگی اجتماعی ضرورت دارد و ناوگان مناسب با این فرودگاه‌های کوچک باید تامین شود تا استفاده از آن‌ها توجیه اقتصادی پیدا کند.

کتابچی به ایسنا گفت: احداث هر فرودگاه حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد و با توجه به این هزینه‌ها نگهداری فرودگاه های غیراقتصادی به صرفه‌تر از رها کردن و تعطیلی آن‌هاست.

وی در پاسخ به این‌که به چه علت فرودگاهی علی رغم نبود توجیه اقتصادی ساخته می‌شود به مواردی چون تبادلات اجتماعی فرهنگی و استفاده از آن‌ها در مواقع اضطراری بسنده کرد.

یاران سه شنبه 1 شهریور 1390 - 9:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آ قا یاخا نم میهمان چرا خط دنباله آنرا ننوشتی؟!!! ” به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور، طبق استانداردهای بین‌الملل، فرودگاه هایی که سالانه کمتر از ۵۰۰ هزار مسافر در آن جابه‌جا شود غیراقتصادی است.” یعنی هرگنابادی بطور متوسط در سال ۵ مرتبه سوار هوا پیما شود!!! جهت اطلاع چارتر کننده محترم

قاصدک چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 9:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حرف بسیار جالبی که در وبلاگ http://www.entekhabe1.blogfa.com زده شده این است که ما در اکثر مواقع ما چوب تغییر ناپذیر بودنمون رو میحوریم و هیچ وقت به دنبال انتخاب فردی جدید نیستیم صرفا جهت اینکه نماینده باید تجربه داشته باشد، ولی مردم گناباد خودشان ناظر این هستند که کسی که ۵ دوره نماینده مردم گناباد بوده هیچ کاری برای گناباد نکرده و از تجربه چندیدن ساله اش استفاده نکرده. پس ملاک تجربه باید از ملاک های انتخاب نماینده حذف شود. طبق آمار اعلام شده شهرستان گناباد پیرترین جمعیت استان را داراست، این نشان دهنده ی این نیست که زاد و ولد در گناباد کم است بلکه نشان میدهد مردم گناباد جوانان خود را به شهر های دیگر صادر میکنند! دلیل این صادر کردن چیست؟ به نظر قاصدک یکی از دلایل؛اهمیت ندادن مردم به جوانان است که باعث میشود همواره کوله باری از استعداد و انرژی از گناباد خارج شود. مردم گناباد؛ بترسید از زمانی که جوانی را به دلیل کمبود تجربه نا امید کنید بترسید از روزی که که جوان بودن رو بجای این که ملاک نماینده بدانیم، یک نقطه ضعف فرض کنیم.
مردم گناباد باید بدنبال کاندیدای جوان بروند و جوانان مستعد شهرستان را شناسایی کنند.
مردم گناباد بترسید…

سعید چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 2:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دمت گرم حج احمد

یاران چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 7:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

وبلاگ محترم شیرازا باد برای آمدن یانیامدن آقای دکتر سلطانی نظر خواسته اند:

ازنظر کسانیکه خود را دوست ایشان معرفی کرده اند تعجب می شود!! زیرا

الف ایشان ۱۰سال رییس دانشگاه پیام نوربوده وهرسال با۱۵۰۰دانشجوو۳۰۰فارغ التحصیل درتماس مستقیم بوده لذا جمع آنها حد اقل ۱۰۰۰۰رای میشود.
ب : اساتید وکارکنان ۲ دانشگاه پیام نور وآزاد گناباد پشتیبان ایشان هستند
ج- واکثر ساکنین کاخک کلات زیبد روچی سقی خانیک وسینه ئ براکوه حمایت خواهند کرد زیرااهل شیراز آباد می باشند .
د. دربازار گناباد خیلی ازبازاریان ازمنطقه خودشان هستند پس حمایت بازار را دارند د. حمایت اصول گرایان را خواهد داشت ودرلیست آنان خواهند بودزیرا اصولگراست
ه -فکرکنم خانم ایشان بیرجندی هستند اگر نماینده شدند بانمایند گان بیر جندیها براحتی درمنطقه همکاری خواهند داشت.و آن قسمت از جاده کلات که درحوزه بیرجند است تمام خواهد شد. و…

عشق چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 8:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بعضی از افراد مثل همین شهردار مانع اصلی پیشرفت گناباد هستند و جلوی پیشرفت نماینده محبوب شهرمان دکتر مهدی زاده را میگیرند.
در ضمن کاربر یاران آقای سلطانی ۱۰۰ عدد رای بیشتر نداره بیخود خیالبافی نکن

    yas شنبه 9 مهر 1390 - 0:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    bebin ye nafaram k kar kardaro sade va bi dalil mahkum nakon mardom mibinano mifahman!!!5dore namayandgi chikar kard?be kaja residim?dar zemn har ki miad baiad ghablan khodesho esbat karde bashe.ba tashakor

دانش آموز چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 9:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یعنی شهردار آنقدر قدرت دارد .جلوی کار نماینده رابگیرد؟ونماینده آنقدر بی عرضه است که شهردارتابع شورای شهر ازاوسراست
پس وای برما وبر شهر ما ازطرفی آن آقایی که می گویید صدرای دارد مگر شمارای هارا شمردید ؟ یا ازحضور رقیب واهمه دارید؟گویا طرفداران بعضی ها هم کله طاطاگرفته

یا علی مدد چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 10:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مسولین محلی گناباد وبجستان اماده شوند ولبخند برلبان کشاورزان ورهبری نشانند
خشکسالی یک واقعیتی است که بیش از نیمی از جهان با آن روبروست و همه براین باورند که امسال باید باخشک سالی دست و پنجه نرم کنند و همه باید با اراده جمعی و همیشگی خود آماده نبردی سنگین با کم آبی باشند . وحوزه انتخابیه گناباد بجستان از این امر استثنا نیست در این شرایط از اینکه دست روی دست گذاشتن و تماشای وضع اسف بار خسارت وارده خشک سالی باشیم ، کاری عقلایی نیست ، باید از همین امروز دست به کار شد تا بیشتر از این خشک شدن درختان بادام وگردو کاخک وکلات وزیبد …. ودرختان دو سوی جاده های چشمهایمان را نیازارد و اندوه تشنگی مزارع زعفران و باغهایمان را بیشتر از این ملتهب نکند و در حال حاضر خشکسالی حادث شده است اثرات کشنده خشکسالی بیشتر روی مزارع زعفران وباغات نمایان شده است ومی طلبد که مسولین محلی بخصوص جهاد در سال جهاد اقتصادی از خشک شدن باغات ودرختان با بیسج تانکره ابرسانی قدمهای بزرگ وخداپسنده به خصوص در فصل برداشت زعفران بردارد وضعیت خشکسالی در طی. سرمای شدید زمستان ۱۳۸۶ اکثر درختان ومحصولات را ریشه خشکتنده اگر مسولین محلی برای ساختار کشاورزی سرمایه گذاری بنیادی کرده بودند و مزارع ما به آبیاری تحت فشار مجهز بودند امروز خشکسالی نمی توانست آسیب چندانی به حوزه وارد کند ، اگر مسولین محلی یک پارجه سازی را جز برنامه خود قرار میداد و تمام هزینه های آبیاری را به کشاورزان به عهده داشت در این صورت کشاورزی به صرفه بود و مهاجرت کشاورزان به شهرها متوقف می شد .
کمبود منابع آبی پایدار از چالش های مهم بخش کشاورزی است سنتی بودن سامانه آبیاری کشور باعث مصرف و هدر رفت آب در سطح مزارع است تلاشهای انجام شده کافی نیست وتنها جایگزین کردن روش های جدید و ایجاد پوشش نهرهای آب ، جلوگیری از تبخیر آب ، پوشش کف کانالهای آبرسانی و جلوگیری از نفوذ آب در خاک از جمله اقداماتی است که باید در مزارع انجام شود .
تا کنون خسارت احتمالی خشکسالی برآورد نشده است اما بسیج هفت وزارتخانه برای مقابله با آثار خشکسالی حکایت از گستردگی آثار زیانبار این پدیده دارد . وزارتخانه های کشور ، وظایفی دارند که بایستی انجام دهند وبرای کاهش خشکسالی قدمهای بزرگی بردارند
الف -وزارت جهاد کشاورزی
۱-وزارت جهاد کشاورزی بایستی از محل تولیدات سایر مناطق نسبت به تأمین علوفه مورد نیاز دام دامداران وارد عمل شود
۲- وزارت جهاد بایستی راهکارهای تازه برای استفاده بهینه از منابع آبی و اصلاح ضربتی نظام آبیاری کشور واستمرار آن ارائه شود
۳-این وزارتخانه موظف است تا برای جلوگیری از شیوع آن دسته از بیماری های دامی که عمدتاً‌ ناشی از خشکسالی هستند در مناطق دام خیز و همچنین مسیر اسکان عشایری ،‌هیئت های ویژه دامپزشکی و پزشکی را بطور مستمر اعزام کند و مراقبت های لازم از دام و طیور انجام شود
۴– وزارت باید تمام دامداران اگاه نماید که دام مازاد و یا زیان دیده خود از جریان خشکسالی را به افراد فرصت طلب و سودجو نفروشند و این وزارتخانه باید برای خرید دامها برنامه ویژه یی داشته باشد .
ب-وزارت اقتصاد و دارایی وبانکها
بانکها باید در این کشاکش سخت به دنبال دریافت بدهی های عقب افتاده ی کشاورزی ، عشایری و دامداری نباشد و مهلت پرداخت بدهی ها را به تأخیر بیندازد تا از این رهگذر به آنان کمک قابل توجهی بشود بانکهای عامل باید یک سال بدون دریافت هیچگونه سود و کارمزد و نیز بخشودگی جرائم دیرکرد و وام های قبل خسارت دیدگان یاد شده دریافت اقساط و بدهی های بانکی آنان را به تأخیر بیندازد .
ج-وزارت نیرو
۱- بهینه کردن مصرف اب
وزارت نیرو باید مدیریت لازم را در مورد بهینه کردن مصرف آب در حوزه های آبریز استانهای تحت تأثیر خشکسالی به کار گیرد و در راستای آن مدیریت مصرف برق موظف است ده درصد برنامه صرفه جویی برق را در سراسر کشور به اجرا در بیاورد از سوی دیگر ، تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز مناطق شهری و روستایی تحت تأثیر این خکشسالی در این برنامه پیش بینی شده است .
در سال جاری به منظور مقابله با خشکسالی و کاهش خسارت های ناشی از این پدیده انتقال آب با لوله در آبهای زیرزمینی باید مد نظر قرار گیرد زیرا چاه ها بیشترین خسارت را در شرایط خشکسالی متحمل می شوند یکی دیگر از راه های مقابله با خشکسالی کشت گلخانه ای است .
. بحران آب را در حوزه انتخابیه جدی استو با روند بحران شدید و مزمن آب روبروست که پیامدهای مخرب آن برای نسل های اینده نیز بطور جدی نگران کننده و جبران ناپذیر است . در حال حاضر آب به صورت کالایی اقتصادی ، استراتژیک و امنیتی که تحولات منطقه یی و مهمی را رقم می زند درآمده است .
۲-جلو گیری از هدر رفتن آب
یکی از عوامل هدر رفتن آب فرسودگی شبکه های داخلی مشترکان است منازل قدیمی دارای لوله کشی های بسیار فرسوده می باشند و حدود هشت درصد از هدرروی ها مخصوص چنین شبکه هایی است .
۳-تفکیک اب اشامیدنی
یکی از بهترین راهای مقابله با کم آبی تفکیک آب اشامیدنی از سایر مصارف است هزینه یی که برای آب شرب صرف می شود تقریباً ده برابر هزینه سایر مصارف است .
۴- سرمایه گذاری روی آب معدنی
سرمایه گذاری روی آب معدنی از دیگر راه حل های کاهش هدررفتن آب محسوب می شود در واقع دولت ها همیشه از صرفه جویی در آب سخن می گویند اما به وعده هایشان عمل نمی کنند .
تصویر کلی نشان از بدتر شدن اوضاع در سالهای آینده دارد زیرا گرم شدن کره زمین موجب کاهش بارندگی و افزایش تبخیر آب و تغییر الگوی ذوب برف ها در مناطق کوهستانی شده است
خشک سالی دیگر یک احساس غریب نیست واقعیتی است و بیاییم همه دست بدست هم دهیم تا از گردنه خشکسالی عبور کنیم بیاییم همه دعا کنیم خداوندا حوزه مان را ما را از دروغ و اختلاف وخشکسالی نجات دهد .

یا علی مدد چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 10:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مسولین محلی گناباد وبجستان اماده شوند ولبخند برلبان کشاورزان ورهبری نشانند
خشکسالی یک واقعیتی است که بیش از نیمی از جهان با آن روبروست و همه براین باورند که امسال باید باخشک سالی دست و پنجه نرم کنند و همه باید با اراده جمعی و همیشگی خود آماده نبردی سنگین با کم آبی باشند . وحوزه انتخابیه گناباد بجستان از این امر استثنا نیست در این شرایط از اینکه دست روی دست گذاشتن و تماشای وضع اسف بار خسارت وارده خشک سالی باشیم ، کاری عقلایی نیست ، باید از همین امروز دست به کار شد تا بیشتر از این خشک شدن درختان بادام وگردو کاخک وکلات وزیبد …. ودرختان دو سوی جاده های چشمهایمان را نیازارد و اندوه تشنگی مزارع زعفران و باغهایمان را بیشتر از این ملتهب نکند و در حال حاضر خشکسالی حادث شده است اثرات کشنده خشکسالی بیشتر روی مزارع زعفران وباغات نمایان شده است ومی طلبد که مسولین محلی بخصوص جهاد در سال جهاد اقتصادی از خشک شدن باغات ودرختان با بیسج تانکره ابرسانی قدمهای بزرگ وخداپسنده به خصوص در فصل برداشت زعفران بردارد وضعیت خشکسالی در طی. سرمای شدید زمستان ۱۳۸۶ اکثر درختان ومحصولات را ریشه خشکتنده اگر مسولین محلی برای ساختار کشاورزی سرمایه گذاری بنیادی کرده بودند و مزارع ما به آبیاری تحت فشار مجهز بودند امروز خشکسالی نمی توانست آسیب چندانی به حوزه وارد کند ، اگر مسولین محلی یک پارجه سازی را جز برنامه خود قرار میداد و تمام هزینه های آبیاری را به کشاورزان به عهده داشت در این صورت کشاورزی به صرفه بود و مهاجرت کشاورزان به شهرها متوقف می شد .
کمبود منابع آبی پایدار از چالش های مهم بخش کشاورزی است سنتی بودن سامانه آبیاری کشور باعث مصرف و هدر رفت آب در سطح مزارع است تلاشهای انجام شده کافی نیست وتنها جایگزین کردن روش های جدید و ایجاد پوشش نهرهای آب ، جلوگیری از تبخیر آب ، پوشش کف کانالهای آبرسانی و جلوگیری از نفوذ آب در خاک از جمله اقداماتی است که باید در مزارع انجام شود .
تا کنون خسارت احتمالی خشکسالی برآورد نشده است اما بسیج هفت وزارتخانه برای مقابله با آثار خشکسالی حکایت از گستردگی آثار زیانبار این پدیده دارد . وزارتخانه های کشور ، وظایفی دارند که بایستی انجام دهند وبرای کاهش خشکسالی قدمهای بزرگی بردارند
الف -وزارت جهاد کشاورزی
۱-وزارت جهاد کشاورزی بایستی از محل تولیدات سایر مناطق نسبت به تأمین علوفه مورد نیاز دام دامداران وارد عمل شود
۲- وزارت جهاد بایستی راهکارهای تازه برای استفاده بهینه از منابع آبی و اصلاح ضربتی نظام آبیاری کشور واستمرار آن ارائه شود
۳-این وزارتخانه موظف است تا برای جلوگیری از شیوع آن دسته از بیماری های دامی که عمدتاً‌ ناشی از خشکسالی هستند در مناطق دام خیز و همچنین مسیر اسکان عشایری ،‌هیئت های ویژه دامپزشکی و پزشکی را بطور مستمر اعزام کند و مراقبت های لازم از دام و طیور انجام شود
۴– وزارت باید تمام دامداران اگاه نماید که دام مازاد و یا زیان دیده خود از جریان خشکسالی را به افراد فرصت طلب و سودجو نفروشند و این وزارتخانه باید برای خرید دامها برنامه ویژه یی داشته باشد .
ب-وزارت اقتصاد و دارایی وبانکها
بانکها باید در این کشاکش سخت به دنبال دریافت بدهی های عقب افتاده ی کشاورزی ، عشایری و دامداری نباشد و مهلت پرداخت بدهی ها را به تأخیر بیندازد تا از این رهگذر به آنان کمک قابل توجهی بشود بانکهای عامل باید یک سال بدون دریافت هیچگونه سود و کارمزد و نیز بخشودگی جرائم دیرکرد و وام های قبل خسارت دیدگان یاد شده دریافت اقساط و بدهی های بانکی آنان را به تأخیر بیندازد .
ج-وزارت نیرو
۱- بهینه کردن مصرف اب
وزارت نیرو باید مدیریت لازم را در مورد بهینه کردن مصرف آب در حوزه های آبریز استانهای تحت تأثیر خشکسالی به کار گیرد و در راستای آن مدیریت مصرف برق موظف است ده درصد برنامه صرفه جویی برق را در سراسر کشور به اجرا در بیاورد از سوی دیگر ، تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز مناطق شهری و روستایی تحت تأثیر این خکشسالی در این برنامه پیش بینی شده است .
در سال جاری به منظور مقابله با خشکسالی و کاهش خسارت های ناشی از این پدیده انتقال آب با لوله در آبهای زیرزمینی باید مد نظر قرار گیرد زیرا چاه ها بیشترین خسارت را در شرایط خشکسالی متحمل می شوند یکی دیگر از راه های مقابله با خشکسالی کشت گلخانه ای است .
. بحران آب را در حوزه انتخابیه جدی استو با روند بحران شدید و مزمن آب روبروست که پیامدهای مخرب آن برای نسل های اینده نیز بطور جدی نگران کننده و جبران ناپذیر است . در حال حاضر آب به صورت کالایی اقتصادی ، استراتژیک و امنیتی که تحولات منطقه یی و مهمی را رقم می زند درآمده است .
۲-جلو گیری از هدر رفتن آب
یکی از عوامل هدر رفتن آب فرسودگی شبکه های داخلی مشترکان است منازل قدیمی دارای لوله کشی های بسیار فرسوده می باشند و حدود هشت درصد از هدرروی ها مخصوص چنین شبکه هایی است .
۳-تفکیک اب اشامیدنی
یکی از بهترین راهای مقابله با کم آبی تفکیک آب اشامیدنی از سایر مصارف است هزینه یی که برای آب شرب صرف می شود تقریباً ده برابر هزینه سایر مصارف است .
۴- سرمایه گذاری روی آب معدنی
سرمایه گذاری روی آب معدنی از دیگر راه حل های کاهش هدررفتن آب محسوب می شود در واقع دولت ها همیشه از صرفه جویی در آب سخن می گویند اما به وعده هایشان عمل نمی کنند .
تصویر کلی نشان از بدتر شدن اوضاع در سالهای آینده دارد زیرا گرم شدن کره زمین موجب کاهش بارندگی و افزایش تبخیر آب و تغییر الگوی ذوب برف ها در مناطق کوهستانی شده است
خشک سالی دیگر یک احساس غریب نیست واقعیتی است و بیاییم همه دست بدست هم دهیم تا از گردنه خشکسالی عبور کنیم بیاییم همه دعا کنیم خداوندا حوزه مان را ما را از دروغ و اختلاف وخشکسالی نجات دهد .
صادقی مدرس دانشگاه

رضا از بجستان چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 11:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاربر محترم یاران درود بر شما حرف دل من را زدی

رضا از بجستان چهارشنبه 2 شهریور 1390 - 11:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاربر محترم عشق من دانشجوی رشته جغرافی و از بجستان هستم دانشجوی آقای دکتر سلطانی نبوده ام چون ایشان بیشتر در رشته مدیریت و حسابداری تدریس داشتند . بنده مشکل حادی از نظر سربازی برایم پیش آمد که نمی توانستم در دانشگاه ادامه تحصیل دهم حوزه نظام وظیفه سنگ اندازی می کرد با نماینده وقت در تهران تماس گرفتم فایده ای نداشت نا امید خودم را برای سربازی آماده می کردم چون نتوانستم مشکلم را با نظام وظیفه حل کنم چکی به دانشگاه داده بودم برای دریافت چک مراجعه کردم کارمند دانشگاه که احتمالا آقای آذرمی بودند گفتند مشکلت را به اقای سلطانی بگو روز بعد با پدرم پیش اقای سلطانی رفتم ایشان گفتند بر خدا توکل کنید من موضوع را پیگری خواهم کرد حدود ۴ روز بعد تلفن منزل صدا کرد آن روز را هیچ موقع فراموش نمی کنم من مالدار هستم از دفتر اقای سلطانی ، مشکل شما حل برای تکمیل کارتان به دانشگاه مراجعه کنید ان بزرگواری دکتر سلطانی جزء خاطرات من هست و به شرفم قسم اگر ایشان بیایند خانه به خانه در بجستان انسانیت و بزرگ منشی ایشان را خواهم گفت و اگر بتوانم با دکتر سلطانی تماس بگیرم به ایشان خواهم گفت بیا و بر خدا توکل کن

    بي نام جمعه 4 شهریور 1390 - 10:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    با عرض معذرت،معیار بسیار احمقانه ایست برای انتخاب نماینده..انتخابهای قومی وقبیله ای ومنطقه ای،با حدس وگمان،از سر لجبازی و رو کم کنی و…..شهرستان رابه وضعی بسیار اسفبار تر از این خوهد کشاند

عشق پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 0:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من که گفتم ۱۰۰ رای بیشتر نداره.یکی از اون ۱۰۰ تا رضا از بحستان هست یکی دیگش هم کاربر یاران. البته اگر رضا از بجستان و کاربر یاران یکی نباشند و الباقی ۹۸-۹۹ رای سلطانی از خانواده خودش و خانم و بچه های وی خواهد بود.
نصیحت میکنم هرچه سریعتر خود را به ستاد بزرگ دکتر مهدی زاده پیوند دهید.

شهردار مردم فریب پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 12:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من با حرف عشق در مورد شهردار گناباد کاملا موافقم.دوستان اگر میخواهید گناباد به اوج پیشرفت برسد باید افرادی مثل شهردار را کنار زد.به نظر من شهردار و بعضی از افراد زیر مجموعه ایشان هرچه سریعتر باید استعفا دهند تا شاهد اقتدار گناباد در کشور باشیم.

وطنم گناباد پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 1:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای خدا کلی خندیدم سلطانی میخواد کاندیدا بشه
به قول دوست عزیزمان عشق, سلطانی ۱۰۰ رای بیشتر نداره.تازه اگر خودشو به کشتن بده
غولتان هجرتی بود که ۱۷۰۰ رای آورد وای به حال سلطانی
دست از سلطانی بکشید, عاقبت هجرتی رو نگاه کنید و پند بگیرید
دوست ندارید که سلطانی به افغانستان یا آفریقا تبعید بشه. مثل آخر عاقبت هجرتی بشه

عاشق گناباد پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 2:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا سر رای آقای سلطانی دعوا نکنید ۱۰۰ یا ۱۰۰۰۰ تا ،ولی من ایشان را نمی شناسم اما با داشتن دکتری مدیریت و ۱۰سال مدیریت دانشگاه پیام نور گناباد باید آدم توانمندی باشه ، مگر سایر ین چقدر به خودشون زحمت دادن و در کنار مردم به اونا خدمت کردن به نظرم شناختن ایشان عیبی نداشته باشه

رضا از بجستان پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 2:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ظاهرا برخی مثل کاربر عشق از نام دکتر سلطانی هراس نموده اند

قاصدک پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 3:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دکتر سلطانی بالفرض که این همه دانشجو داشته باشه ولی دلیل بر این نیست که دانشجویان ایشان را دوست داشته باشند. بقول دوست عزیزمان هجرتی که میان مردم بوده رأیی نیاورده حالا آقای سلطانی…
از دوست عزیزمان رضا خواهش میکنم ناراحت نشوند.
ایشان میتوانند در کارهای دیگر به مردم گناباد کمک کنند. نمایندگی محبوبیت میخواد نه مدرک.
دکتر سلطانی مانند رجایی میماند، این دو شخصیت اصلا چهره مردمی ندارند.
کاندیداتورهای اصلی ذبیحی است و مهدی زاده، البته اگر دانا هم کاندیدا بشود رأی بالایی می آورد.
به آدرس زیر مراجعه کنید مطالب جالبی را به شما ارائه میکند:
http://www.gonapa.ws/content/view/2054/35/

قاصدک پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 3:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حرف بسیار جالبی که در وبلاگ http://www.entekhabe1.blogfa.com زده شده این است که ما در اکثر مواقع ما چوب تغییر ناپذیر بودنمون رو میحوریم و هیچ وقت به دنبال انتخاب فردی جدید نیستیم صرفا جهت اینکه نماینده باید تجربه داشته باشد، ولی مردم گناباد خودشان ناظر این هستند که کسی که ۵ دوره نماینده مردم گناباد بوده هیچ کاری برای گناباد نکرده و از تجربه چندیدن ساله اش استفاده نکرده. پس ملاک تجربه باید از ملاک های انتخاب نماینده حذف شود. طبق آمار اعلام شده شهرستان گناباد پیرترین جمعیت استان را داراست، این نشان دهنده ی این نیست که زاد و ولد در گناباد کم است بلکه نشان میدهد مردم گناباد جوانان خود را به شهر های دیگر صادر میکنند! دلیل این صادر کردن چیست؟ به نظر قاصدک یکی از دلایل؛اهمیت ندادن مردم به جوانان است که باعث میشود همواره کوله باری از استعداد و انرژی از گناباد خارج شود. مردم گناباد؛ بترسید از زمانی که جوانی را به دلیل کمبود تجربه نا امید کنید بترسید از روزی که که جوان بودن رو بجای این که ملاک نماینده بدانیم، یک نقطه ضعف فرض کنیم.
مردم گناباد باید بدنبال کاندیدای جوان بروند و جوانان مستعد شهرستان را شناسایی کنند.
مردم گناباد بترسید…

امر الله پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 5:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مهدی زاده کناره گیری می کند
برخی تحلیل ها و اخبار حکایت از آن دارد که دکتر مهدی زاده جهت آشنا سازی نسل جوان با مسایل سیاسی قائم مقام دفتر خود را از میان جوانان فعال انتخاب نمود تا گزینه یی باشد جهت کاندیداتوری مجلس و با استعفای مهندس مجید دانا از دفتر دکتر مهدی زاده و اعلام کاندیداتوری ایشان این تحلیل قوت گرفته است. آیا دکتر مهدی زاده به نفع او کنار خواهد رفت؟ برخی شایعات این موضوع را نشان می دهد.

محبان مردم پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 5:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یاران، رضا از بجستان، عاشق گناباد همشون یک نفرند، مگه میشه آقای سلطانی طرفدار دیگه ای هم داشته باشه؟

جوابگو پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 5:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

۱۰۰ نفر؟‏!‏ مگه زن و بچش چند رأی میتونند بدن‏!‏

عوام پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 7:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درخود گناباد یک نفر مانده که چاپلوسی کسی را نمیکند۰ وسرش بکارش است لمپن های دورنماینده ازطریق شهردار،به انتظارات بی جای خود نمی رسند. لذا ازنظر ایشان اگر شهردارهم فراری شود خیلی خوب خواهد بود. بزرگواران!!! که شما راآماده حمله به صادقی، ذبیحی ،مدنی وهرکس اسم کاندیدایی ببرد کرده اند . اینجا ما عوام الناس اسفالت خیابان را می بینیم ورویش راه میرویم، چسم داریم پارک را می بینیم ، پیاده روی ساخته شده را مشاهده می کنیم و… کجا این شهردار عوام فریب است ؟؟ چون باج نمی دهد!!!. اگر ایمان ندارید یک جوآزادگی داشته با شید. تروریست اینترنتی نباشید .تاکی مردم گناباد باید به شماها وارباب تان تاوان پس دهند؟ اینهم دوروغ سازی آنها” م.. کناره گیری می کند” !! پدرآمرزیده!! حواست کجاست اوتلاش دارد شرط سن نمایندگی راهم بردارند تا را ه را برای نوه هایش هموارکند!!

عشق پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 7:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

منم مطمئنم (رضا از بجستان و یاران و عاشق گناباد) همشون یک نفرند و پشت هر سه نام خود شخص سلطانی نشسته و کامنت میگذارد در ثانی همین سلطانی میخواد رای کجا رو بیاره که نماینده بشه.در ضمن کاربر جوابگو برای شما متاسفم منظورم از ۱۰۰ خانواده خودش و زن و بچه هاش و اقوام درجه یک و دو وی میباشند.والسلام
در ثانی کاربر عوام بدان که عامل عقب افتادن گناباد وجود افرادی مثل مدنی و ذبیحی و صادقی و بنائی و هجرتی و شکیبا و چند نفر محدود دیگر میباشند که جلوی پیشرفت نماینده محبوب شهرمان را گرفته اند.
و مطمئن باشید و به کوری چشم افراد نامبرده و تعداد محدود دیگری دانشمند گناباد دکتر مهدی زاده همچنان در دل تمامی مردم گناباد جای دارد و مجددا قاطعانه نماینده شهر عزیزمان گناباد خواهد شد.

    جوابگو پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 11:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    من برای شوخی گفتم آخه فامیل های درجه دو هم ایشون رو قبول ندارند.

حاج رضا پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 8:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر کاربر عشق و امثال افرادی مانند عشق که حقایق را بازگو میکنند

عاشق گناباد پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 8:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاربر محترم عشق یکم استدلال کن، این که همه بد هستند و این که همه نظرات مال یک نفر است و این که هر کسی نظری غیر از شما داشته باشد عامل عقب ماندگی گناباد است، یه کمی دور از انصاف است، بابا این ها که علیه دکتر مهدی زاده حرفی نزده اند، فرض کن همه این ها یعنی یاران، قاصدک، رضا و … یک نفر باشند مگه چی گفتند که شما این قدر نگران شده اید…

قاصدک پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 11:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فاصله ی ذبیحی تا فتنــه

باسمه تعالی

ذبیحی به عنوان کاندیدای مجلس هشتم در گناباد در شرایطی وارد گود رقابت شد که جمع کردن هر رأی به نفع خودش نبود بلکه به سود رقیب مهدی زاده تمام می شد. تاکتیک تفرق آراء در دوره ی قبل نیز به مدنی کمک کرده بود تا به مجلس راه یابد. ذبیحی به این موضوع علم داشت که رأی نمی آورد ولی پشت پرده هایی بین او و مدنی بود و تا زمان انتخابات ریاست جمهوری مخفی ماند. هیچ کس باور نمی کرد مدنی و ذبیحی از لحاظ خطوط فکری بهم نزدیک باشند(یکی اصول گرا و دیگری اصلاح طلب). اما حمایت مدنی و ذبیحی از موسوی غبارها را کنار زد و واقعیتِ دست به یکی کردن مدنی و ذبیحی عیان شد، شاید در چارچوب این تحلیل بتوان نتیجه گرفت حتی پرخاشگری و انتقاد ذبیحی از مصلی و ستاد نمازجمعه نیز جنگ زرگری بیش نبوده است. ذبیحی می دانست رأی نمی آورد و از طرفی عدم مقبولیت عمومی مصلی را نیز در بین مردم اطلاع داشت و با سخنرانی علیه آنان رأی گنابادی ها را به سوی خود کشاند. در واقع هر رأی به ذبیحی یک رأی به مدنی بود بهمین خاطر نیز طرفداران مدنی هرگز به دنبال میزان رأی مهدی زاده در انتخابات نبودند بلکه از میزان محبوبیت ذبیحی و مقدار رأی او سئوال می کردند. همه معتقد بودند اگر ذبیحی بتواند ۱۲ هزار رأی بیاورد مدنی نماینده خواهد شد. آنچه این تحلیل را برهم زد بالا بودن میزان مشارکت مردم گناباد در انتخابات بود.

ذبیحی فقط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در فتنه ها دست نداشت بلکه حضور او در انتخابات مجلس هشتم نیز به گونه یی بر خلاف مصالح گناباد بود. ذبیحی جسارت به مردم گناباد را به حدی رساند که به نتایج انتخابات و آراء مردم اعتراض کرد! آیا او امید داشت تا به مجلس راه یابد؟ خیر، او برای کسی دیگر نقش بازی می کرد و مصالح گناباد برایش مطرح نبود. اعتراض ذبیحی باعث شد تا نتیجه انتخابات گناباد ۴۵ روز با تأخیر تأیید شود و برخی صندوق ها مجدد بازشماری شود.

آقایان اگر به فکر مصالح گناباد و بجستان می بودند نتایج انتخابات را می پذیرفتند. ذبیحی تا دو ماه در گناباد به سخنرانی هایش ادامه داد و خود را نماینده معنوی گناباد قلمداد می کرد. از طرفی مدنی نیز مردم را به خیابانها کشاند و گناباد و بجستان را مقابل هم قرار داد.

کمترین خواسته از دلسوزان گناباد، حضور آنان در طول سال برای چند مرتبه است تا از درد دل مردم آگاه شوند ولی آقایان به گناباد سر نزدند که هیچ، دائماً نیز خبرهای فعالیت آنان علیه امنیت ملی به گوش می رسید.

قاصدک پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 11:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از دوستان عزیز تقاضا دارم نظر خودتون رو راجع به روی کار آمدن کاندیدای جدید و یا جوان بنویسید.

یا علی مدد پنجشنبه 3 شهریور 1390 - 11:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

صادقی بدون رقیب جدی – تردید مهدی زاده – تلاش دانا – اتحاد مدنی وصادقی وذبیحی وخطیب

    مهری جمعه 4 شهریور 1390 - 11:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    خودتون رو به ذبیحی نچسبانید. اون آدم پاکیه، از قماش صادقی هم متنفره

محمد جمعه 4 شهریور 1390 - 8:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

رای من فقط صادقی مردعدالت پرور بدون ریاجوانی بدون هیچ چشم داشتی

علی جمعه 4 شهریور 1390 - 8:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

صادقی و خطیب و هجرتی که رأیی ندارن و کسی هم حتی بهشون فکر نمیکنه
کاندیدای اصلی فقط مهنس داناست و حجه الاسلام ذبیحی(البته بقول خودشون دکتر ذبیحی!) و دکتر مهدی زاده که مهدی زاده هم که میخواد به نفع دانا کناره گیری کنه.
در ضمن آقای صادقی حرف هایی زده که یک بچه دبیرستانی اونا رو حفظه، اگه واقا کارش درسته راه حلی برای مشکلات گناباد ارائه کنه، البته ۴ سال پیش ایشون معتقد بودن که مشکلی تو گناباد نیست!
آقای صادقی که با عنوان “محمد از بیلند” که همون شخصیت “یا علی مدد” دیدگاه میذاری مردم میفهمن تو خودت دیدگاه میذاری چون کسی به غیر از خودت طرفدارت نیست.

عاشق گناباد جمعه 4 شهریور 1390 - 10:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی مهم:
من با یک فرد مطلع در مورد دکتر سلطانی صحبت کردم موارد ذیل تقدیم است:
۱-ایشان از پایگاه قوی خانوادگی ، اجتماعی ، علمی و دانشگاهی برخوردار است بعنوان نمونه آقای حسین پور از زیبد (که

قبلا فرماندار گناباد بوده اند) ، آقای مهندس غفوری رئیس شورای شهر کاخک ، آقای امیری مقدم عضو شورای شهر گناباد

از اقوام نزدیک یا تقریبا نزدیک ایشان هستند ، پدر آقای دکتر سلطانی سابقه ۵۰ سال تجارت زعفران و خشکبار در گناباد

دارند و از کسبه خوشنام هستند بطوریکه اکثریت کسبه گناباد ،بجستان ،کاخک و تمامی روستاههای شهرستان با ایشان

آشنایی دارند. پدر خانم ایشان مرحوم حاج آقای پیله وران پدر شهید محمد رضا پیله وران از کسبه خوشنام گناباد بوده اند.

۲- ۱۰ سال بطور متوالی رئیس پیام نور بوده اند و آقای گلباف رئیس فعلی توسط ایشان استخدام پیام نور شده اند بعد از

استعفا از پیام نور گناباد به مدت سه سال معاون پیام نور مشهد بوده و سپس جهت ادامه تحصیل دکتری در تهران مشغول

شده اند از ایشان مجددا بدلیل مدیریت قوی برای تصدی ریاست دانشگاه پیام نور یا آزاد گناباد هم توسط آقای مدنی و هم

توسط دکتر مهدیزاده دعوت بعمل آمده که ایشان به دلیل تحصیل در دوره دکتری قبول نکرده اند

۳- آقای دکتر سلطانی اگر مطمئن نباشند که رای می آورند کاندیدا نخواهند شد

۴- بنابرین شایعات مطرح شده در سطح شهر و اینترنت بر این فرض قوی استوار است که ایشان بطور علنی در این دوره

انتخابات از دکتر مهدیزاده یا آقای صادقی حمایت خواهند کرد

    قاصدک جمعه 4 شهریور 1390 - 2:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    دکتر مهدی زاده یک چیزی ولی صادقی…
    خنده داره

    محمد جمعه 4 شهریور 1390 - 2:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    دکتر مهدی زاده یک چیزی ولی صادقی…
    خنده داره

شهر جمعه 4 شهریور 1390 - 10:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قاصدک و علی شما ها هردوتون خود مهندس دانا هستید. مجلس بچه بازی نیست که هر بچه ای بخواد وارد گود انتخابات بشه. اینم بدون دکتر مهدی زاده به هیچ عنوان به نفع شما کنار نخواهد رفت و مهدی زاده با پنجاه هزار رای نماینده خواهد شد,چون بسیار در دل مردم محبوبیت دارد و محبوبیت دکتر دوبرابر شده است.
در ضمن آقایان تازه وارد بدانند که ما مردم قصبه شهر هستیم که نماینده را انتخاب میکنیم و همیشه نماینده از بین ما و خواست ما انتخاب شده.(به جز ۲ دوره ملازاده و مدنی که از بجستان شدن)

    منتقد جمعه 4 شهریور 1390 - 1:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    من با شهر موافقم، مجلس جای پیر مرد هاییه که حتی سخنرانی هایشان هم دیگران انجام میدادن.
    آقای مهدی زاده دور ورنداره، مردم گناباد اگه بهش رأی دادند برای این بود که نمیخواستند مدنی رأی بیاره. تو این دوره با وجود کاندیداتور های جوان دیگر کسی به نماینده ای که تا حالا تو مجلس دیده نشده رأی نمیدهند.
    … و ان حذب الله هم الغالبون (۵ روم)

    محمد جمعه 4 شهریور 1390 - 2:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    در کنفراس خبری
    گناپا : در مورد بی رئیس ماندن بعضی از ادارات در گناباد چه اقدامی انجام داده اید؟تا چه زمانی این ادارات باید با کفیل و سرپرست اداره شود؟

    – بنده اگر به شما بگویم در گناباد قحط الرجال است باور می کنید؟ به عنوان مثال من یک نفر را به عنوان رئیس معرفی می کنم، ماه بعد به من خبر می دهند فلان سازمان با این شخص موافقت نکرده است یا با فرماندار شهرستان به یک نظر واحدی می رسیم و دوباره یک مشکلی پیش پای ما گذاشته می شود

    مجموعه واکنشها، مَآلاً حکایت از پذیرش معضلی جدی داشت، وآن، وجودِ باورِ کمبود نیروهای کارآمد است، اما نه به دلیل کمبود استعداد ها و رجال، بلکه به دلیل عدم حضور یا بکارگیری این موهبتهای الهی.

    چندی پیش حزب الله گناباد مطلبی را تحت عنوان “آیا در گناباد قحط الرجال است” برروی تارنمای اینترنتی خود قرار داد که پس از استقبال گسترده شهروندان، با واکنشهای مختلفی مواجه شد. مجموعه واکنشها، مَآلاً حکایت از پذیرش معضلی جدی داشت، وآن، وجودِ باورِ کمبود نیروهای کارآمد است، اما نه به دلیل کمبود استعداد ها و رجال، بلکه به دلیل عدم حضور یا بکارگیری این موهبتهای الهی.

    کشف استعدادها و بکارگیری مناسبِ آن، اعطای فرصت و اعتماد، منوط به ملزوماتی است که در واکاوی ریشه هایِ بروزِ سرابی به نام “قحط الرجال” به آن خواهیم پرداخت. در این مسیر تامل در چند حقیقتِ موجود، ضروری به نظر میرسد:

    ۱. رجالِ فراوان داریم: اگرچه منبع جامعی از استعدادهای شناخته شده گنابادی وجود ندارد تا خوانندگان به آن ارجاع داده شوند و یا بتوان با آمار و ارقام، استدلالات محکمی ارائه نمود، اما با نگاهی سریع به اقوام و آشنایان و یا همولایتی ها و همشهری های خود، می توان فورا فهمید که حد اقل یکی دو نفر را می شناسیم که فرسنگها دور از این شهر و یا شاید از این کشور، نقش رجلی غیر بومی را در آن منطقه بازی می کنند، مثلاً طولانی ترین پیام تسلیتی که مقام معظم رهبری صادر فرمودند تاج افتخارِ یک علامه گنابادی بود!

    ۲. پروفسور حسابی هم که باشی، برای کشفت نیاز به انیشتین هایی هست: حال نگاهی به مجموعه افرادی که رجال و نخبگان گناباد را رصد، شناسایی و کشف می کنند بیاندازید ….. . ثروتِ پشتیبان و قدرت تصمیم گیرنده در انحصار عده ای است با محوریت خانواده هایی با تحصیلات بسیار اندک و …! . آیا مقصر اصلی فرصت سوزیها و یا مخالفتها با عزل و نصبها که دکتر مهدیزاده آن را “علت وجود قحط الرجال” میداند، همین پدر خوانده های دستمال به دستِ اطراف برخی مسوولین نیستند؟

    ۳. عواقب ظهور یک یا چند رجل چیست؟ آیا صاحبان میزهایی با قدمتِ حدود دو دهه!! چنین تحولاتی را بر خواهند تافت؟

    ۴. و یک سوزن هم به خودمان بزنیم. “ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم!”. متاسفانه متراژِ مناره مسجد، معیارِ میزانِ کار فرهنگی است و سالهاست که از قویترین تریبونِ شهر در بزرگترین تجمع هفتگی مومنین، اخبار تلویزیون و مناسبتهای تقویم بیان میشود، همچنین به جای آگاهی بخشی در مورد امور مهم مذهبی و فرهنگی، اعلام می شود: حاجیه خانم …. پانصد هزارتومن کمک کرد، حاج آقا فلانی یک میلیون. با این تفاسیر، آیا میتوان امیدوار بود که نبودنِ حتی یک کتابفروشی ویژه مذهبی یا فرهنگی در شهر، مطالبه مردمی شود؟ و یا هدف نسل جوان هم، مسجد زیبا ساختن خواهد شد به جایِ مسجد را پایگاه قرار دادن! آنگاه شاهد این هستیم که مال اندوزیِ صرف، دغدغه جوانان می شود و بستری مناسب فراهم می شود برای رشد قارچ گونه موسسات مالی اعتباری در گناباد به جای مراکز فرهنگی. و هنگام امتحان پس دادن و انتخاب شخصِ اولِ شهر، ۱۶ هزار رایِ ذبیحیِ میلیاردرِ بازداشت شده در فتنه۸۸ ، خیلی دور از انتظار نبود.

    آیا تعیین مهمترین شخصیت و اثرگذارترین فرد شهرستان، قربانی فامیل بازی و هم ولایتی بودن و تعصب های بیجای برخی از ما گنابادی ها نمی شود؟ آیا حقیقتا زادگاه و محل زندگی افراد در محله خود را شرط اول برای نمایندگی نمی دانیم و خلاف آنرا بر می تابیم؟ اگر در انتخاب نماینده معیارهای انسانی و اصولگرایانه راستین حاکم باشد و پس از انتخاب هم نظارتی قوی و جدی برعملکرد وی مقدور باشد، به تبع آن تمامی مسوولین مجبور به همسویی با وی نخواهند شد؟ و در حرکتی وحدت آمیز، گناباد را به جایگاه واقعی آن نخواهیم رساند؟

    ظاهرا در گناباد، بستر مناسب برای ماندن رجال و یا پیشرفت خود و خانواده هایشان فراهم نیست، در نتیجه آنها هم پیشرفت خود را در اقامت در شهرهای دیگر می یابند، و این همان “فرارِ رجال” است که برخی آن را به غلط “قحط الرجال” می نامند.

    این بزرگ ترین توهین به مردم گناباد است.

      زینب جمعه 4 شهریور 1390 - 2:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

      آقای دکتر مهدی زاده با این حرف توههین بزرگی به مردم گناباد کرد.
      در ضمن اگر شما آدم های پخمه معرفی میکنید مشکل از مردم مستعد گناباد نیست.
      با تسکر فرآوان از محمد.

      امر الله جمعه 4 شهریور 1390 - 3:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

      خارج از لطف نمیدانم اگه حکایت زیر را بیان کنم:
      … در یک شب مهتابی ملا به آب چاه نگاه میکرد. عکس ماه را که در چاه دید با خودش گفت:((ای داد بیداد، ماه در چاه افتاده، بهتر است برای نجات او کاری بکنم.
      قلابی آورد و در چاه انداخت. اتفاقا نوک قلاب به سنگی بزرگ در ته چاه گیر کرد.
      اما هرچه زود زد که آن را بالا بکشد موفق نشد. بر اثر تقلای زیاد او ریسمان پاره شد و چند قدم دور تر از چاه با پشت به زمین افتاد. در آن حال ماه را در آسمان دید و با خوشحالی گفت:
      ((اگر من زمین خوردم و سر و تنم درد گرفت، خیلی مهم نیست. مهم آن است که ماه را از درون چاه خلاص کردم)).
      حکایت نماینده گناباد شبیه این ملاست فکر میکنه فقط خودش لایق کاندیداتوریه.
      حرف های مهدی زاده به کاندیداتورهای احتمالی شهرستان:
      ۱-آقای بنایی! مجلس مگه جای بچه هاست.
      ۲-آقای صفایی! مجلس فضاش براتون سنگینه!
      ۳-آقای دانا! مجلس مگه بچه بازیه.
      این افراد نخبه و فعال شهرستان همه بچه اند و بی دست و پا، این آقای مهدی زاده فرستاده ی خداست و نماینده زاده شده.

جوابگوی شهر جمعه 4 شهریور 1390 - 12:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من هرگز از شخص خاصی طرفداری نمیکنم
ولی باید گفت که مهدی زاده رو هم مهندس دانا نماینده کرد. شما یک نفر هستید ولی مردم گناباد از نماینده ای که ۲۰ سال نماینده بوده و هیچ کاری نکرده خسته شدند. شهر هم از مهدی زاده خسته شده. به نظر من آقا میری بیشترین رأی رو داره.

منتقد جمعه 4 شهریور 1390 - 1:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه
عشق جمعه 4 شهریور 1390 - 3:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب عاشق گناباد واقعا واست متاسفم.معلوم میشه خیلی بچه ای. تو توهم به سر میبری بچه جان. مطمئن باش سلطانی مگر به هزار زور و زحمت و التماس و گریه بتونه همون ۱۰۰ رایی رو که گفتم بیاره.
در ضمن ذبیحی به علت فتنه بودنش و عامل عقب افتادن گناباداگر تایید صلاحیت بشه ۵۰۰ رای
مدنی به علت فتنه بودنش و عامل عقب افتادن گناباد اگر تایید صلاحیت بشه ۵۰۰ رای
صادقی به علت عقب افتادن گناباد ۵۰۰ رای
هجرتی به علت عقب افتادن گناباد ۵۰۰ رای

شکیبا به علت دو رویی و عقب افتادن گناباد وسری قبل تایید صلاحیت نشد اگر تایید صلاحیت بشه ۵۰۰ رای می آورند.

    مجنون جمعه 4 شهریور 1390 - 10:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    تو چی خوردی که چنین دقیق پیش بینی می کنی؟……….

عشق جمعه 4 شهریور 1390 - 3:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شهردار از این مردم فریب تر کجا سراغ دارید؟؟؟
منافع مردم را بر منافع شهرداری ترجیح میدهم!!!
قول داد بلواری را به نام خبرنگار معرفی کند!!!
حال مردم از شهردار بهم میخوره. ما مردم گناباد خواهان هرچه سریعتر استعفا دادن وی هستیم. به امید پیروزی

یا علی مدد جمعه 4 شهریور 1390 - 5:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از صادقی در باره موحد سوال کردند فرمودند موحدادم زیرک وباهوشی است ویک دوره همعضو شورای بوده ومن به ایشان احترم خاصی قایلم اگر سه نفر در شهر متحد شوند ۱-اقایی ۲-موحد ۳-پورهاشمی می توانند قدم بزرگی برای شهر وگناباد بر دارند که امید وارم باتشکیل یک جلسه در شهر ودعوت از نامزدها اصلح را برحسب تواناییها انتخاب کنند برای هرسه بزرگوار دعا می کنی ووارزوی موفقیت دارم زیرا هرسه نفر سرداران سازندگی گناباد هستند

ازعوام الناس جمعه 4 شهریور 1390 - 6:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به

جناب صادقی بهابادی :زیرکی وزرنگی ممکن است مدت کوتاهی جواب دهد .ولی هیجگاه جای سلامت وصداقت را نمی گیرد!!مردم بهترازشما آدمهایی که بزرگوار وسردار!!!دانسته اید می شناسند!!کلمات وتعاریف حرمت دارند، آنهارا بجا بکارببرید. ازطرفی با بودن مهیزاده آنها امکان ندارد، سراغ شما بیایند! خودرا فریب ندهید! مردم شهرهم منتظر دستورکسی نیستند. جسارتا” منشی خودرا عوض کنید دیکته وانشاء اش خیلی ضعیف است.

    قاصدک جمعه 4 شهریور 1390 - 11:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    بعضی ها چشم خود را به واقعیات بسته اند و خیال بافی میکنند.

دلق پوشان جمعه 4 شهریور 1390 - 6:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عشق وعاشقی هردو ازمقوله احساس است ودر مقابل عقل وخرد است وقتی اولی ازدر وارد شود عقل وخردرا جز گریز چاره نیست!

عشق می گوید جز ارباب من بقیه همه هیچ اند. عاشق به جمال نداشته معشوق عشق می ورزد!

هجرتی دهها بار توانمندتر وبا جاذبه تر بود سرخورده، شد دیگران که جای خود دارد. واما گناه گنابادیهاکی بخشیده خواهد شد. که ازعشق ومعشوق رهایی یابند؟

باران جمعه 4 شهریور 1390 - 9:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سوال-چرا گناباد جایگاه واقعی خود را در ایران پیدا نکرده است؟آیا نماینده مجلس در ارتقا جایگاه نقشی دارد؟آیا احساسات حرف نهایی را خواهند زد؟

عاشق گناباد جمعه 4 شهریور 1390 - 11:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده اطلاعات قبلی را به نقل از فردی آگاه راجع به آقای دکتر سلطانی ارائه کردم ولی دارم به این نتیجه می رسم که اگر آقای سلطانی کاندیدا بشه بهتر خواهد بود و حتی اگر ۱۰ رای داشته باشه من به او رای میدم امروز هم با کارمندی از پیام نور صحبت می کردم گفتم زیدی ادعا کرده دکتر سلطانی ۱۰۰ رای داره خندید و گفت دکتر سلطانی حداقل برای بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان این مرز و بوم که اسامی تک تک آنها را می تونم بدم کمک کرده تا اشتغال پیدا کنند

عاشق گناباد جمعه 4 شهریور 1390 - 11:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا الکی به اسم من مطلب میذاری؟

امین شنبه 5 شهریور 1390 - 0:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اخبار داغ نهمین دوره انتخابات مجلس گناباد در آدرس:
http://Www.entekhabe1.blogfa.com

امین شنبه 5 شهریور 1390 - 1:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نظرسنجی راجع به کاندیدای اصلح در وبلاگ نهمین دوره انتخابات مجلس قرار گرفته است. خواهش مندم ما را از نظرات خود مستفیض کنید.
http://www.entekhabe1.blogfa.com

محمد یکشنبه 6 شهریور 1390 - 7:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مردم گناباد این بار تصمیم گرفته اند به دور از هیا هو وجنجال به متخصص قانونگذاری صادقی رای دهند که در نظر سنجی چند روز نفر اول است

یا رب یکشنبه 6 شهریور 1390 - 10:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آره فعلا اول صادقی هست
من زیاد ایشون رو نمیشناسم ولی تعریفشون رو زیاد شنیدم.
ان شا الله فردی مثمر ثمر برای تک تک گنابادیها و بجستانیها باشند
به امید موفقیت

گناباد یکشنبه 6 شهریور 1390 - 10:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چطور ممکنه صادقی در سایت دانا در نظرسنجی نفر اول هست؟
واقعا محشره. درود بر تحول

    امین دوشنبه 7 شهریور 1390 - 11:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    کدام نظر سنجی این نتایج را نشان داده؟ من مدیر این وبلاگ هستم که این حرف رو تکذیب میکنم.
    آمار نظر سنجی:
    ۱- خطیب ۲رای – ۰.۵%
    ۲- شکیبا ۶۱رای – ۱۷.۴%
    ۳- مهدی زاده ۴۷رای – ۱۳.۴%
    ۴- دانا ۸۸رای – ۲۵.۲%
    ۵- صادقی ۱۱رای – ۳.۱%
    ۶- هجرتی ۱۴رای – ۴%
    ۷- ذبیحی ۱۲۶رای – ۳۶.۱%

بچه مشدی یکشنبه 6 شهریور 1390 - 11:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

صادقی جو”
مو یک نصیحتت مکنم !اقذر بر خوپیغوم مگذر تو مشاورو خب ندری ای تبلیغات زود رس اثر بد در کله مردم مگذر ه خود مدنی !!

خاک وطنم گناباد دوشنبه 7 شهریور 1390 - 8:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اتحاد دانا -صادقی – شکیبا – مدنی- ذبیحی – بنائی- پورهاشمی-آقائی-سلطانی-خطیب- هجرتی

بي عشق دوشنبه 7 شهریور 1390 - 9:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

۱۰۰رای چقدر ولخرجی؟ روی ۳۰تا شرط بندی می شود کی حاظر است؟

ساده پنداشتن مردم سه شنبه 8 شهریور 1390 - 9:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب امین جان با این نظرسنجی که انجام دادی دیگه به هیچی نمیشه اعتماد کرد.چطور یک باره رای ها عوض میشه؟؟

    امین سه شنبه 8 شهریور 1390 - 12:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    با سلام:
    این نظر سنجی ۵از تاریخ ۵/۶/۹۰ آغار شد که نتایج اعلام شده به صورت بالاست.
    به کلیه دوستان پیشنهاد میکنم در این نظرسنجی شرکت کنید.

لطف علی خان زند سه شنبه 8 شهریور 1390 - 12:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چه آمار باحالی دقیقا همون بود که فکر میکردم

جوابگوي گناباد سه شنبه 8 شهریور 1390 - 1:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
سالهای پیش قبل از انتخابات هم این بحثها و نظر سنجی ها بود ولی چیز دیگری از صندوق در می آمد امسال ببینیم انشاالله چی میشه

قاصدک چهارشنبه 9 شهریور 1390 - 0:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آماری که توسط آقای امین مطرح شده معقول تره
صادقی پارسال قرار بود ۳۰۰۰۰ رأی داشته باشه بعد از اعلام نتایج مشخص شد ۱۲۰۰ رأی رو داشته.
حالا این ها میگن آقای صادقی ۱۳۰ رأی داشته…
با حساب دوره قبل الآنم( ؟=۳۰۰÷۱۰۳ )
صادقی به چهار تا جوان کارت اینترنت داده گفته برین تبلیغ کنید تو اینترنت. حالا این چند تا جوون خام شعار های صد من یک غاز میدن(اتحاد دانا-صادقی-ذبیحی…) ول کن بابا!!!!
حداقل این بزرگان با کسایی حرف میزنند که ارزششو داشته باشه مثلا ذبیحی و مهدی زاده- مهدی زاده و شکیبا- ذبیحی و دانا و …
ولی حرف زدن با صادقی…
بیشتر شبیه لطیفه است تا شعار…

امین چهارشنبه 9 شهریور 1390 - 0:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نظر سنجی جدیدی در این وبلاگ قرار گرفته که خواهش مندم آن را پر کنید.
این نظر سنجی راجع به صحت آمار کاندیدای اصلح میباشد
http://www.entekhabe1.blogfa.com

دوستی چهارشنبه 9 شهریور 1390 - 0:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا تا اخباری از موفقیت یک کاندیدا یک خبر میشنویم سریعا بر علیه او شعار میدهیم. من نتایج نظرسنجی رو کاملا قبول دارم
موسوی و کروبی به نتایج اعتراض کردند. حالا صادقی به نتایج نظر سنجی!!!
کروبی دوم صادقیه، خوب شناختیمت…

مردم جمعه 11 شهریور 1390 - 10:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مردم عزیز گناباد هوشیار و آگاه باشید و از تفرقه مجید دانا و اطرافیانش آگاه باشید و توجه شما را به لینک زیر جلب میکنم
http://hezbolah.net/index.php?option=com_content&view=article&id=2275:1390-06-11-15-49-01&catid=3:main

ناشناس شنبه 12 شهریور 1390 - 2:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دشمنان نق نقوی بی استدلال!!!
چرا الکی تهمت میزنی؟

علیرضا شنبه 12 شهریور 1390 - 11:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام من فکر میکنم اگر بازم کسی به عنوان قشر تحصیلکرده معتقد هست که مهدیزاده بدرد این حوزه میخوره باید به مبنای این تفکر او شک کرد که از کجا آب میخوره این آقا که فقط در سال آخر نمایندگی یاد حوزه انتخابیه خود افتاده و تا دیروز که دفتر و مسئول دفتری برای جوابگوئی نداشت و بزور میخواد قبل از انتخابات به هر قیمتی شده یه هواپیمای کوچک توباند فرودگاه بنشینه و برای اولین بار در این دوره نطق میکنه کجا بدرد میخوره لطف کنید کمی به (اسپانسران )وی نگاه کنید ببینید تمام تلاش ایشان برای این چند نفر یکطرف و تمام مسائل و مشکلات شهرستان طرف دیگر ایکاش یکی پیدا میشد و آمار و ارقام وامها و موافقت اصولی و پروانه ها و ارتقاء پست مقام این افراد(اسپانسر)رو در میاورد

دانا خائن یکشنبه 13 شهریور 1390 - 0:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دانا حیا کن گناباد ما را رها کن

یا علی مدد یکشنبه 13 شهریور 1390 - 5:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

رای صادقی سات ۱۵۰ در سایت صبح گناباد صادقی ورهبری

نظرسنجی یکشنبه 13 شهریور 1390 - 11:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شما در انتخابات آینده به کدامیک از گزینه ها رای می دهید
دانا
۳۳۸ ۳۷.۵%

صادقی
۱۵۹ ۱۷.۶%

ذبیحی
۱۱۱ ۱۲.۳%

هجرتی
۷۴ ۸.۲%

رجایی
۵۵ ۶.۱%

مهدیزاده
۵۱ ۵.۷%

خطیب
۴۹ ۵.۴%

تعداد اشخاص شرکت کرده در نظرسنجی : ۹۰۱

شهروند چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 11:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

می خواستم بگم کجا آقای شهردار منافع مردم رو در نظر گرفته ازما زمینی رو به ارزش ۱۲میلیون خودشون ارزشگذاری کردن!!!!!! عوض پولش گفتن باید از عوارضهای شهرداری استفاده کنی تا حالادونفر روبردیم که از عوارضهای اونا کم کنن وپولشو بدن به ما هربار آقای شهردار گفتن الان پول نداریم برین بعدا بیاین !!! این منافع مردم

کلام ا… چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 1:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مرگ بر ذبیحی
مرگ بر دانا
رأی اول در گناباد صادقیه

مهدی چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 1:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دانا: من تا الآن رأی سوم در گناباد را دارم
بد بخت! صادقی رأی اول رو داره
تو برو همون طرح های پژوهشیت رو انجام بده جوجه فکلی

محمد چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 1:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دانا خیلی غلط کرده رإی سوم رو داره
رأی ما صادقی جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون

خراسانی چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 1:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من نظرات شما عزیزان را در این سایت خواندم
با وجود اینکه در گناباد نیستم ولی آقای صادقی رو ارجح میبینم
صادقی دوست داریم

خراسانی چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 2:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

رأی ما صادفی

حمید چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 2:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عضق است وصادقی

معلم چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 3:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گناباد وبجستان نیازمند داووس
اجلاس داودس اجلاسی است که مجمع جهانی اقتصاد برگذار می کند وخودرا اینطور معرفی می کند این مجمع نهادی غیر دولتی است وهدف انست که همه کشورهای جهان را دور هم جمع کند وهمه نقط نظرات مطرح واز دل این گفتگو نوعی همگرایی به وجود اید گناباد نیازمند چنین داووسی است سخنرانی صادقی در جمع مردم جویمند

حمید چهارشنبه 23 شهریور 1390 - 5:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

صادقی عاشقتیم

یک همشهری یکشنبه 27 آذر 1390 - 4:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای شهرداراتوبوسرانی گنابادمیتونه راه اندازی بشه فقط یه کم همت وپیگیری نیاز داره