داستان ملال آور ترمینال گناباد | مشکلات چه زمانی حل خواهد شد
ترمینال مسافربری گناباد دچار مشکلاتی است که طی یکسال اخیر گلایه های شدید مردم را به همراه داشته است.
به گزارش پایگاه خبری گناباد، شهروندان گنابادی در فضای مجازی گلایه های شدیدی را از وضعیت خدمات دهی ترمینال و اتوبوس های گناباد را مطرح می کنند. برای بررسی این وضعیت به عنوان مسافر در سرویس ساعت ۶:۱۵ صبح روز دوشنبه ۱۹ شهریور این مجموعه شدیم تا مشهد مقدس شاهد خدمات دهی باشیم.
در ابتدا برای دریافت بلیط اقدام کردیم که زمان مشخصی برای باز شدن سایت جهت رزو بلیط وجود نداشت و به گفته مسافران وقتی هم که سایت در ساعت ۲۲ شب باز شده ظرف کمترین زمان صندلی ها پر گردیده است.
ساعت ۵:۳۰ دقیقه در محل ترمینال حاضر شدیم تا با سرویس ساعت ۶:۱۵ دقیقه عازم مشهد مقدس گردیم که مسئول صدور بلیط ساعت ۶:۰۵ دقیقه در محل باجه حاضر و اقدام به صدور بلیط کرد که باعث ازدحام جمعیت در گیشه شده بود .
در هنگام صدور بلیط به مسافران اعلام می شد کارتخوان نداریم و بروید از عابر بانک ترمینال وجه نقد برداشت و هزینه بلیط را پرداخت نماید که این موضوع و تاخیر در صدور بلیط باعث تاخیر در حرکت اتوبوس گردید.
اتوبوسی که قرار بود ساعت ۶:۱۵ دقیقه از ترمینال گناباد خارج شود ساعت۶:۴۰ دقیقه خروج داشت و پس از طی مسیری کوچک در ابتدای گناباد توقف تا خریدهای خود را انجام دهد.
وضعیت نظافت داخل اتوبوس خوب بود ولی فرسودگی این دستگاه خودنمایی می کرد و در طول مسیر صداهای آزار دهنده ای به گوش می رسید.
برای بار دوم در ساعت ۹:۱۰ دقیقه اتوبوس در مسیر توقف داشت و با اعلام راننده مسافران در سرهنگ می توانستند برای خرید از مغازه ای که ایشان توقف کرده خرید داشته باشند.
سفر ما در این سرویس در ساعت ۱۰:۳۰ و ورود به پایانه مسافربری مشهد مقدس به انتها رسید.
ذکر این نکته نیز لازم می باشد که برخورد متصدی صدور بلیط در ترمینال گناباد و راننده در طول مسیر با مسافران خوب بود و رضایت شهروندان را به همراه داشت.
خبرنگار یاسر سالاری