بیمارستان دوم منتظر اختصاص اعتبار است

دسته: شهری
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
بیمارستان دوم منتظر اختصاص اعتبار است

رئیس شورای اسلامی شهر بیدخت گفت: پیگیر احداث ساختمان جدید بیمارستان دوم گناباد در بیدخت هستیم؛ زمین جدید جانمایی شده و در حال حاضر پیگیر اختصاص ردیف اعتبار بودجه ساخت برای این بیمارستان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گناباد، احمد علی اصغری رئیس شورای اسلامی شهر بیدخت در نشستی خبری در محل شورای اسلامی شهر بیدخت اظهار داشت: بیدخت از اولین شهرهایی بود که نهضت ملی مسکن در آن به صورت ویلایی و تک واحدی اجرا شد که با استقبال خوبی روبرو گردید.
وی ادامه داد: در فاز اول ۲۰۲ واحد ویلایی در زمینی به مساحت ۶/۶ هکتار واگذار و ۳۸۳ نفر هم در فاز دوم به آنها زمین تعلق گرفته و ۶۶ نفر در طرح جوانی جمعیت، زمین واگذار شده که ۶۴۶ زمین در مجموع در طرح نهضت ملی مسکن بیدخت واگذار خواهد شد که پیگیر انشعابات آب، برق و گاز هم هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بیدخت در خصوص طرح های عمرانی در این شهر عنوان کرد: عملیات اجرایی بهسازی سالن اجتماعات کتابخانه شهید هاشمی نژاد بیدخت تا آخر تابستان امسال انجام خواهد شد و ۱۰ آموزشگاه فعال در شهر بیدخت داریم که در سفر مدیر سازمان نوسازی مدارس کل کشور به بیدخت آموزشگاه شهید رفیعی پس از یکسال تخریب و بازسازی شد.
علی اصغری ادامه داد: تخریب و بازسازی دبیرستان زهره بنیانیان هم به همت خیر دکتر جمعه و احداث پژوهش سرای دانش آموزی دوم شهرستان هم در شهر بیدخت در حال پیگیری است و همچنین با پیگیری در استان موفق شدیم مجددا امتیاز آزمون ورودی مدارس نمونه در بیدخت را برگردانیم.
وی در خصوص راه اندازی بیمارستان دوم گناباد در شهر بیدخت نیز اظهار داشت: پیگیر احداث ساختمان جدید بیمارستان دوم گناباد در بیدخت هستیم و زمین جدید جانمایی شده و وزیر بهداشت هم موافقت راه اندازی بیمارستان دوم گناباد را صادر کرده و در حال حاضر پیگیر اختصاص ردیف اعتبار بودجه برای این بیمارستان هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بیدخت اظهار کرد: امسال شاهد سومین سال حضور بنیاد ملی برکت در شهر بیدخت هستیم و به همت این بنیاد، ۷ میلیارد تومان برای ۶۰ نفر از کسبه شهر بیدخت و متقاضیان کسب و کار و گسترش آن در مرحله اول و دوم پرداخت شده و در مرحله سوم هم ۳۰ نفر ثبت نام کرده اند که در حال پیگیری و پرداخت وام به آنها هستیم.
علی اصغری گفت:۱۷ اثر ثبت ملی در شهر بیدخت در حوزه میراث فرهنگی داریم و درخواست ما بحث مرمت یخدان کوثر به عنوان یک اثر تاریخی و منحصر به فرد در منطقه که سالیان سال مورد بی مهری قرار گرفته است.
وی در خصوص مشکلات آب شهر بیدخت نیز بیان کرد: رفع مشکل آب بیدخت متاسفانه در طول این سه سال یکی از دغدغه های جدی مردم بوده که از مسئولین درخواست داریم در خصوص رفع این مشکل به جد پیگیر باشند.

کشتارگاه شهر بیدخت تا یک سال آینده به بره برداری می رسد
محمدرضا علی اکبری شهردار شهر بیدخت نیز در این نشست خبری اظهار داشت: سایت ۳۴ هکتاری نهضت ملی مسکن به شهر الحاق شده و ظرف هفته آینده توسط بنیاد مسکن به متقاضیان واگذار خواهد شد، ۲۰۲ پروانه صادر شده ۲۲ مورد داخل شهر و ۱۸۰ مورد مربوط به نهضت ملی مسکن است.
وی افزود: یک میلیارد تومان دوربین های ترافیکی پلاک خوان خریداری شده و انشالله بزودی نصب خواهد شد و همچنین روشنایی معابر در یکسال گذشته به صورت مشارکتی با اداره برق چند پروژه انجام شد و معابر اصلی سطح شهر بیدخت روشنایی مناسب و مطلوبی دارد.
شهردار شهر بیدخت بیان کرد:۲۰۰ واحد در سایت مسکن ملی واگذار شد و شهرداری بیدخت زیرسازی معابر را انجام داده که بعد از اینکه دستگاههای خدمات رسان وظایف خودشان را انجام دادند آسفالت آن هم انجام خواهد شد.
علی اکبری گفت:۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه شهرداری بیدخت در سال گذشته بوده که ۲۷میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رشد داشته که یکی از پروژه های ما هتل بوتیک حاجی معین بوده که ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد:کشتارگاه بیدخت با مشارکت شرکت گاوداران طی یکسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین پارک امام رضا به صورت اقامتی در نظر گرفته شده و سرمایه گذار مشخص شده است.
شهردار بیدخت اظهار داشت:۲۰۰ تن قیر از سازمان همیاری ها جذب شده و در بولوار آیت الله رفسنجانی ۳۲۰۰ متر پیاده روسازی انجام و همچنین پل شهرک بیدخت اعتبارات خوبی جذب و تکمیل شد.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 36
برچسب ها:
دیدگاه ها