توسعه مصلی نماز جمعه با ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار

دسته: دسته‌بندی نشده , فرهنگي
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۳
توسعه مصلی نماز جمعه با ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار

رئیس ستاد نماز جمعه گناباد گفت: برای تکمیل مصلی گناباد ۱۸۰ میلیارد ریال از محل مشارکت مردمی و خیران و ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی تخصیص یافته و هزینه شده است.

امام جمعه گناباد در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد که در محل مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد گفت:‌ در سال های اخیر ستاد نماز جمعه این شهرستان در جشنواره فرهنگی و هنری ستادهای نماز جمعه استان خراسان رضوی و کشور در زمینه های تولیدات هنری و رسانه ای، هویت بخشی و ساماندهی خادمان افتخاری رتبه های ممتاز کسب کرد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب با اشاره به اینکه شهرستان گناباد از لحاظ حضور گسترده نمازگزاران در آیین نماز جمعه جزو شهرستان‌های شاخص استان خراسان رضوی است، تصریح کرد: مردم گناباد با وجود برخی کمبودها ولی در همه طول سال شرکت پرشوری در آیین نماز جمعه دارند.

رییس ستاد نماز جمعه گناباد نیز گفت:‌ طرح احداث توسعه مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان از سال ۱۳۸۹ و زمینی به وسعت ۲ هزار و ۴۰ متر و ۶ هزار متر مربع زیربنا در حال اجرا است

حسن باقرزاده افزود: این طرح شامل بخش های اقامه نماز جمعه، فرهنگی، دفتر امام جمعه، مهدکودک آدینه (برای نگهداری کودکان شرکت کنندگان در آیین های مختلف) در حال احداث و تاکنون برای تکمیل آن ۱۸۰ میلیارد ریال از محل مشارکت مردمی و خیران و ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی تخصیص یافته و هزینه شده است.

وی تکمیل مصلی امام خمینی (ره)‌ گناباد را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت:‌ همه اقشار مردم و خیران در این زمینه مشارکت داشتند.

رییس ستاد نماز جمعه گناباد از مسوولان دستگاه های اجرایی گناباد خواست ضمن حضور پر رنگ‌تر در آیین نماز جمعه برای برگزاری هر چه باشکوهتر این آیین مشارکت بیشتر داشته باشند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3625 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 88
برچسب ها:
دیدگاه ها