فعالیت ستاد ۳ کاندید رئیس جمهوری در گناباد | هر چه هوای شهر داغ است ولی هوای انتخابات سرد است

دسته: انتخابات , سياسي
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۵ تیر ۱۴۰۳
فعالیت ستاد ۳ کاندید رئیس جمهوری در گناباد | هر چه هوای شهر داغ است ولی هوای انتخابات سرد است

فعالیت ستادهای انتخاباتی کاندیدهای ریاست جمهوری در گناباد آغاز شده ولی هنوز نتوانسته اند فضای شهر را گرم کنند.

به گزارش پایگاه خبری گناباد، شروع تبلیغات کاندیدهای ریاست جمهوری در کشور  بعد از چند روز به شهر گناباد رسید و زمزمه فعالیت ستادهای انتخاباتی در شهر پیچید.

در حالی که در دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری بیشتر کاندیداها در گناباد ستاد داشتند در این دوره فقط سه نامزد اقدام به راه اندازی ستاد نموده اند.

در حالی که هوای گناباد رو به داغی می رود و از ۳۵ درجه هم گذشته ولی هوای انتخابات همچنان در حدود ۱۵ درجه و معتدل است رو سردی است، پس از برگزاری دور دوم مناظرات کمی فعالیت های ستاد ها در شهر بیشتر شده و در حال برنامه ریزی هستند.

ستاد مسعود پزشکیان

ستاد پزشکیان اولین ستادی بود که به ریاست ناصریان کارمند دانشگاه علوم پزشکی و قائم مقامی مهدی علیپور در گناباد آغاز به کار کرد و محل ستاد خود در میدان امام را با حضور چهره های استانی افتتاح نمود.

تیم ستاد پزشکیان در فضای مجازی حضور فعالی دارند و پرسش و پاسخ هایی را برگزار و یا ویژگی های نامزد خود را بیان می کنند.

برنامه محوری ستاد پزشکیان در گناباد برگزاری جشن غدیر در هیئت ابوالفضلی قصبه شهر و با حضور حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دولت روحانی می باشد.

ستاد محمدباقر قالیباف

ستاد قالیباف در گناباد به ریاست رضا مقیمی عضو شورای اسلامی شهر کاخک در محل هیئت علی اکبر راه اندازی شد که افتتاح این ستاد به دلیل راه بندانی که ایجاد شده بود حاشیه هایی به همراه داشت.

ستاد قالیباف در فضای حقیقی فعالیت چندانی نداشته و فقط به نصب بنر در قسمت های مختلف شهر اکتفا کرده و بیشتر به تبلغ چهره به چهره می پردازند و فعالین این ستاد نیز اصولگریان قدیمی گناباد بیشتر هستند.

ستاد سعید جلیلی

ستاد جلیلی در گناباد را محمدرضا عاشوری معلم بازنشسته مدیریت می کنند و افتتاحیه آن را نیز در باغ ملی برگزار کرده اند و در میدان امام نیز ستاد بانوان خود را راه اندازی نموده اند.

ستاد جلیلی به سبک انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات محیطی را پیش گرفته و نصب پوستر بر روی در و دیوار در سطح شهر را بیشتر شاهد هستیم.

برگزاری جشن های غدیر در نقاط مختلف شهر از برنامه های ستاد جلیلی در گناباد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری گناباد ستادهای سه کاندید فوق در شهر کاخک و روستای بیلند راه اندازی شده ولی در شهر بیدخت و روشناوند تاکنون خبری از راه اندازی ستاد نبوده است.

گزارش از یاسر سالاری


نوشته شده توسط:reporter2 - 3628 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 73
برچسب ها:
دیدگاه ها