مسابقات جام رمضان ۱۵ هزار تماشاگر داشته است

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
مسابقات جام رمضان ۱۵ هزار تماشاگر داشته است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد گفت: مسابقات جام رمضان گناباد در کشور شناخانه شده و امسال 15 هزار نفر تماشاگر داشته است.

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد در گفتگو با پایگاه خبری گناباد اظهار داشت: با توجه به ایام عید و ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از حوزه ورزش در این ایام صورت گرفت و دارا بودن زیر ساخت های مناسب مانند چمن های مصنوعی این مهم را بیشتر کرده است.
وی ادامه داد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گناباد در کشور شناخته شده بوده و هم مانند سال های گذشته بازیکنان لژیونر و ملی پوش در این مسابقات بازی می کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۳ هزار تماشاگر فقط از مسابقات دیدن کرده اند و این در کنار پخش زنده مسابقات بوده که توسط نیروهای داخل شهرستان انجام می شود که در کشور پخش زنده مسابقات جام رمضان مختص گناباد بوده است.
اکبری تصریح کرد: در این ایام ۱۵ روستا و ۴ شهر درگیر مسابقات در رشته های مختلف بوده اند که می تواند به حضور ۴۷ تیم در ۵ رده سنی مسابقات فوتسال گناباد، ۱۰ تیم در مسابقات مینی فوتبال روستای نجم آباد، ۱۵ تیم در مسابقات مینی فوتبال روستاهای برجوک، سنو و ۲۴ تیم در مسابقات مینی فوتبال روستاهای بیمرغ و نوده پشنگ اشاره کرد.
وی عنوان داشت: در روستاهای بیهود ، زیبد و شهرهای روشناوند، کاخک و بیدخت مسابقات والیبال و فوتسال نیز برگزار شد و مسابقات بانوان در رشته های والیبال، شطرنج و تنس روی میز نیز برگزار شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد همچنین از برگزاری ۴ همایش پیاده روی در روستاهای دیسفان، زیبد، زیرجان و شهر بیدخت خبر داد.
اکبری اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف درگیر مسابقات بودند و در روستاها نیز ۱۰ هزار نفر در مجموع شب های مختلف از مسابقات ورزشی دیدن کردند.
وی ادامه داد: در سطح شهرستان گناباد ۲۰ زمین چمن مصنوعی داریم که ۵ مورد نیز در حال احداث می باشد ، دارا بودن این زیرساخت ها باعث شده جوانان زیادی به ورزش روی آورده و برگزاری مسابقات مورد استقبال قرار گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد در خصوص بهره برداری از گود باستانی روستای بیلند شهرستان نیز اظهار داشت: سال گذشته ۱.۵ میلیارد تومان به این گود اختصاص یافته و امسال نیز یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این مبالغ در کنار هزینه های است که خیرین برای این مجموعه انجام داده اند ، امیدواریم در نیمه اول سال شاهد بهره برداری از بزرگترین گود باستانی شرق کشور باشیم.


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3544 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 53
برچسب ها:
دیدگاه ها