فرماندار اعلام کرد: ۲ هزار فرصت شغلی در گناباد ایجاد شد

دسته: اقتصادي , صنعت و معدن
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۳ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اعلام کرد: ۲ هزار فرصت شغلی در گناباد ایجاد شد

فرماندار گناباد گفت: ۱۳۰ درصد تعهد اشتغال گناباد و معادل بیش از ۲ هزار نفر تاکنون محقق و ثبت سامانه رصد فرصتهای شغلی شده است.

فرماندار گناباد در دیدار با مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته را یک هزار و ۷۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: ۱۳۰ درصد تعهد اشتغال گناباد و معادل بیش از ۲ هزار نفر تاکنون محقق و ثبت سامانه رصد فرصتهای شغلی شده است.

رضا نصیری تصریح کرد: این درحالی است که ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال گناباد در سال ۱۴۰۱ محقق شده بود و پارسال ۱۳۰ درصد و ۳۰ درصد بیشتر از تعهد اشتغالزایی سال ۱۴۰۱ تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح در بخشهای مختلف در گناباد تکمیل و آماده بهره برداری است، افزود: مرحله دوم شرکت دیر گداز، پتاس سازان، مصلی بزرگ گناباد و مجتمع آموزش عالی و واحدهای طرح نهضت ملی مسکن از جمله این واحدها است.

فرماندار گناباد اظهار کرد: این شهرستان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو سه شهرستان برتر استان خراسان رضوی است و تنها در سایت ۲۴۰ هکتاری به عنوان یکی از سایتهای نهضت ملی مسکن این شهرستان چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی احداث می شود و تاکنون زمین برای احداث حدود ۲ هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.

وی ادامه داد: یک هزار واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن طی یک سال و نیم گذشته در شهرستان گناباد احداث و کارهای زیربنایی آنها در دست انجام است و در مجموع ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا پایان دولت سیزدهم در گناباد تکمیل و به بهره برداری می رسد.

نصیری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال صرف تکمیل و توسعه فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد شده است.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 96
برچسب ها:
دیدگاه ها