زیرساخت های دانشگاه فرهنگیان محیا شده است

دسته: دانشگاه ها
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۰ دی ۱۴۰۲
زیرساخت های دانشگاه فرهنگیان محیا شده است

فرماندار گناباد گفت: براساس بازدید کارشناسان دانشگاه فرهنگیان کشور گناباد همه شاخص های لازم را دارد و ما نیز زیر ساخت های لازم را محیا کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری گناباد(گنابادنیوز)، رضا نصیری فرماندار گناباد در جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان تامین کننده نیرو برای تربیت فرزندانمان و ادارات آموزش و پرورش میباشد و از همان ترم اولی که دانشجو وارد این دانشگاه می شود با شان یک معلم با او برخورد و کار می کنند.
وی ادامه داد: افراد جذب شده در دانشگاه فرهنگیان دارای شاخص های جذب بوده و این دانشجویان در سطح کشور جایگاه والایی دارند.
فرماندار گناباد خاطر نشان کرد: در گذشته برای راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان مسیر درستی انتخاب نشده است و امروز روند راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در مسیر درستی حرکت می کند و در همین راستا با شورای گسترش آموزش عالی و شورای انقلاب فرهنگی مذاکرات خوبی صورت گرفته است.
نصیری اظهار داشت: نمایندگان دانشگاه فرهنگیان نیز از شهرستان بازدیدهای لازم را داشته و اعلام کرده اند این شهرستان تمامی شاخصه ها برای راه اندازی دانشگاه را دارد.
وی افزود: تامین نیرو برای دانشگاه برعهده ما بوده که خوشبختانه در آموزش و پرورش ماه هم اکنون ۶۰ نفر دارای مدرک دکتری یا دانشجوی دکتری داریم که در این مهم می توانند کمک کنند.
فرماندار گناباد تصریح کرد: برای این دانشگاه ساختمان هم در نظر گرفته شده و پیشنهاد ما ساختمان شهید بهشتی این شهرستان است که معاونت حقوقی وزارت آموزش و پرورش برای اختصاص آن قول مساعد داده اند و هم چنین یک ساختمان در خیابان المهدی این شهرستان برای خوابگاه دانشجویان در نظر گرفته شده است.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3625 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 878
برچسب ها:
دیدگاه ها