اولین دوره مسابقات استانی اسب راهوار به میزبانی گناباد برگزار شد+ تصاویر

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۹ آبان ۱۴۰۲
اولین دوره مسابقات استانی اسب راهوار به میزبانی گناباد برگزار شد+ تصاویر

مسابقات اسب راهوار با حضور 36 اسب از سراسر استان خراسان رضوی برگزار و قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری گناباد(گنابادنیوز)،  این مسابقات در روز جمعه نوزدهم آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور پرشور علاقه‌مندان و فعالان این رشته در ۴ گروه کُرّه‌های سه سال و اسب های ۴ سال و اسب‌های سرعتی و اسب های قدرتی با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقات ۳۶ اسب از شهرهای مشهد، درگز، قوچان، سرخس، نیشابور، چناران، تربت جام، شهر توس و گناباد حضور داشتند.

در پایان رقابتها نتایج زیر بدست آمد:

در گروه اسب‌های ۴ سال با مسافت ۱۰۰۰ متر اسب سومان با مالکیت کاظمی و سوارکاری چکاوکی از درگز قهرمان شد و اسب ماه پری با مالکیت حمیدشادمان‌پور و سوارکاری فاروق صیدی به مقام دوم رسید.

 در گروه استقامت با مسافت ۲۰۰۰ متر، اسب پرنده با مالکیت و سوارکاری یوسف علی مقصودپور از تربت جام مقام اول را به دست آورد و اسب عقرب سیاه با مالکیت و سوارکاری فرشاد یزدی به مقام دوم رسید و همچنین اسب پنج تیر پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت با مالکیت حسن یعقوبی و سوارکاری جان محمدی از از گناباد به مقام سوم دست یافت.

 در فینال اسب‌های سرعتی با مسافت ۱۰۰۰ متر اسب عقرب شاهنشاهی با مالکیت حسین واحدی و سوارکاری فاروق سیدی از در گز به مقام قهرمانی دست یافت، اسب طوفان سیاه با مالکیت بهروز مرادپور با سوارکاری ابراهیم فرهادی از چناران به مقام نایب قهرمانی رسید و اسب سردار جنگجو با مالکیت برادران شادمان‌پور با سوارکاری استاد حسین خانی از مشهد مقام سوم را از آنِ خود کرد.

 امّا در دور پایانی و فینال کُرّه‌های سه سال با مسافت ۸۰۰ متر، اسب کروز با مالکیت و سوارکاری حمید براهویی سرخس مقام قهرمانی را کسب کرد.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3603 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 131
برچسب ها:
دیدگاه ها