رسانه در موفقیت طرح محدودیت ها نقش بسزایی دارند

دسته: فرهنگي
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۹
رسانه در موفقیت طرح محدودیت ها نقش بسزایی دارند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: اگر رسانه در این چارچوب، موثر و موفق عمل کند دیگر ارگانها و نهادهای مرتبط نیز موفق خواهند بود لذا باید از ظرفیت رسانه‌ها و فرهنگ‌سازی در این ارتباط بیشتر بهره گرفت.

حمیدرضا مهدوی‌ مقدم افزود: در این میان رسانه‌ها مهمترین پل ارتباطی بین مردم و برنامه‌ریزان برای اجرای دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی همزمان با تبیین اهداف محدودیتهای کرونایی هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس اگر رسانه در این چارچوب، موثر و موفق عمل کند دیگر ارگانها و نهادهای مرتبط نیز موفق خواهند بود لذا باید از ظرفیت رسانه‌ها و فرهنگ‌سازی در این ارتباط بیشتر بهره گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: حفظ سلامت عمومی جامعه از اهداف مهم محدودیتهای کرونایی و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ است و مردم و اصناف باید با افزایش مهرورزی و دوری از خواسته‌ها و تمایلات مضر و ایثار و تحمل مشکلات اقتصادی در کاهش تبعات ویروس همه گیر کرونا در جامعه سهیم باشند و مسوولان و دست اندرکاران ذیربط با برنامه ریزی مناسب آحاد جامعه را به رعایت پروتکلهای بهداشتی و مشارکت بیشتر در محدودیتهای کرونایی تشویق و اهمیت این مساله را برای آنها تبیین کنند.

مهدوی افزود: رسانه‌های گروهی هم باید با تهیه مطالب و گزارشهای لازم، اهمیت و مزایای اجرای طرح محدودیتهای کرونایی در کاهش تبعات ویروس همه گیر کرونا و تلفات و فوتی های ناشی از این بیماری را برای مردم تبیین کنند.

وی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد با همکاری نشریات و رسانه ها و پایگاههای خبری اقدام به درج روزانه اخبار و اطلاعات در خصوص فرهنگ سازی و اهمیت رعایت پروتکلهای بهداشتی برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ می کند تا ضمن تبیین مزایای اجرای طرح و اطلاع رسانی دقیق در راستای اقناع افکار عمومی و همراهی حداکثری مردم گام برداشته شود.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 420
برچسب ها:
دیدگاه ها