حضور فیلمساز گنابادی با سه فیلم در جشنواره بین المللی ایتالیا

دسته: دسته‌بندی نشده , فرهنگي
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶
حضور فیلمساز گنابادی با سه فیلم در جشنواره بین المللی ایتالیا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: فیلم های «منطقه x » و «رویش» و «RED» به کارگردانی علی اکبر اسماعیلی از هنرمندان این انجمن به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم Cefalù کشور ایتالیا راه یافت.

فیلمبه گزارش پایگاه خبری گناباد، حمیدرضا مهدوی مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۰۰ فیلم با موضوعات دوستی، صلح و آینده از سراسر جهان به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته که سه فیلم آن مربوط به این هنرمند است.

وی ادامه داد: فیلم «منطقه x» که پیش از این در ۹ جشنواره بین المللی در کشورهای مختلف حضور داشته نگاهی نمادین و تجربی به موضوع صلح و دوستی دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد عنوان کرد: اطراف منطقه‌ای حصار کشیده می‌شود تا جلوی عبور و مرور گرفته شود، حصار کشیده شده تنها مانعی است برای انسانیت و آزادگی و سایر موجودات پلید می‌توانند به راحتی از آن عبور کنند.
مهدوی‌مقدم تأکید کرد: فیلم‌نامه این فیلم توسط محمد برادران نوشته شده که توسط امیر صباغیان تصویر‌برداری و توسط بهزاد برادران صدابرداری شده؛ ضمن اینکه مدیر تولید عباس حیدری بوده و علی رضا اصولی به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد تهیه کننده این فیلم کوتاه بوده است.
وی اضافه کرد: فیلم «RED» با نگاهی نمادین و نشانه شناسی رنگ قرمز، موضوعی اجتماعی را روایت کرده و نویسنده این فیلم محمد برادران، کارگردان و تدوین‌گر علی اکبر اسماعیلی بوده و توسط بهزاد برادران تصویربرداری و نورپردازی و همچنین توسط محمود احمدزاده صدابرداری شده؛ ضمن اینکه بازیگران این فیلم بیتا دانا و میلاد فرزین و مدیر تولید آن نیز عباس حیدری بوده و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد تهیه کننده آن بوده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد تصریح کرد: فیلم انیمیشن «رویش» نیز به مسئله ترور و شکست اندیشه‌های تروریسم پرداخته و نویسنده و کارگردان آن علی اکبر اسماعیلی، انیماتور سیدهادی متولی و امیر حمامی و تهیه کننده نیز انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد است.

 


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 416
برچسب ها:
دیدگاه ها