مسابقات دو صحرانوردی انتخابی استان خراسان رضوی در گناباد برگزار شد

دسته: اجتماعي
بدون دیدگاه
شنبه - ۳ آذر ۱۳۹۷
مسابقات دو صحرانوردی انتخابی استان خراسان رضوی در گناباد برگزار شد

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گناباد گفت : مسابقات دو صحرانوردی انتخابی استان خراسان رضوی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان گناباد برگزار شد .

دو میدانیمحمد علی امینی در گفتگو با پایگاه خبری گناباد اظهار کرد : مسافت مسابقه برای رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به ترتیب ۶، ۸ و ۱۲ کیلومتر  در جاده قدیم روستای سنو به روستای تاریخی ریاب  در نظر گرفت شد.
وی افزود: برای اولین بار میزبانی مسایقات  دو ی صحرانوردی  استان خراسان رضوی که  زیر مجموعه ورزش دو و میدانی است که در فضای آزاد عوارض طبیعی زمین به میزبانی شهرستان گناباد برگزار شد.
امینی عنوان کرد : در این رقابت ها ۶۰نفر شرکت کننده در رده سنی نوجوانان ،جوانان ،بزرگسالان  با هم به رقابت پرداختند که نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.
رئیس ورزش وجوانان شهرستان گناباد افزود : امیر حسین صفری   عضو هیئت دومیدانی  استان خراسان که در کارنامه خو د مقامهای  اول ودوم درشته های ۳۰۰۰ متر با مانع و۵۰۰ هزار متر و صحرانوردی خود دارد در این مسابقات شرکت نمود.
رئیس هیئت دو میدانی شهرستان گناباد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رده سنی نوجوانان سجاد مشهدی از مشهد،ایمان اسماعیلی از بردسکن، سیدمجتبی حسینی اول تا سوم شدند.
علیرضا صباغیان افزود:در رده سنی جوانان امیر حسین صفری از گناباد ، نفردوم محمد نجاری مشهد، نفرسوم ابوطالب میری از گناباد اول تا سوم شدند.
,وی افزود :در رده سنی بزرگسالان: محمد فرجی از فریمان، نفردوم سینا شکوه مشه، نفرسوم ارمین کانبی از مشهد اول تا سوم شدند.
وی گفت : در این دوره از مسابقات در رده نوجوانان  مشهد،گناباد،تربت جام  به ترتیب جایگاه های اول تا سوم  تیمی را از آن خود کردند
وی افزود : در رده جوانان تیم   گناباداول و  مقام دوم مشهد کسب نموده است.
صباغیان افزود: در رده بزرگسالان  تیم مشهد، فریمان، تربت جام به ترتیب اول  تا سوم کسب کردند.
وی افزود:داوری این مسابقات سیاحی ،فتحی ،محمود زاده ،شاهی ،بذرافشان برعهده داشت.
در پایان این رقابت ها که حمید بنایی نماینده مردم گنابادوبجستان و حامد قربانی فرماندار   و جمعی از مسئولان شهرستان گناباد حضور داشتند به نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل کردند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1295
برچسب ها:
دیدگاه ها