دونده گنابادی در مرحله دوم لیگ برتر دو و میدانی باشگاههای کشور بر سکوی سوم ایستاد

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
دونده گنابادی در مرحله دوم لیگ برتر دو و میدانی باشگاههای کشور بر سکوی سوم ایستاد

رئیس اداره ورزش وجوانان گناباد گفت:امیر حسین صفری دونده جوان دوی سه هزار متر با مانع در مسابقا ت دومیدانی بزرگسالان کشور شرکت نموده وتوانست در مرحله دوم ليگ برتر دو و ميداني باشگاههاي کشورمقام سوم کسب کرد.

امیرحسین صفری دونده گنابادیمحمد علی امینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گناباد افزود :این دونده جوان گنابادی که در این رقابتها به عضویت تیم دانشگاه یزد درآمدودر ۱۹ مهرماه در فینال ماده ۳ هزار با مانع متر در حالیکه از رقبا بزرگسال پیش افتاده بود در نهایت توانست با زمان نه دقیقه و ۳۶ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه نفرسومکسب نماید .
وی افزود:امیرحسین صفری تنها دونده اعزامی دوی صحرانوردی ایران ازاستان خراسان رضوی در رده سنی جوانان تیم ملی توانست در مسابقات قهرمانی آسیایی سال ۹۶ راهی چین شود
رئیس اداره ورزش وجوانان گناباد افزود :دونده جوان گنابادی در کارنامه خود کسب مقام اول در رشته ۳۰۰۰ هزار متر و مقام اول رشته ۵۰۰۰ متر و و کسب مقام اول و دوم در رده نوجوانان وجوانان کشور در رشته صحرا نوردی در پرونده خود دارد.

رئیس اداره ورزش وجوانان گناباد گفت: مربی این دونده گنابادی، رضا مهماندوست از قهرمان دو استقامت کشور می باشد که بیش ازچهار سال به صورت مرتب زیرنظر وی تمرین کرده است.
رئیس هیئت دو میدانی شهرستان گنابادگفت : امیر حسین صفری از دونده های استقامت استان خراسان رضوی است که در رده جوانان توانست در مرحله دوم لیگ برتر دو و میدانی باشگاههای کشور شرکت نماید
علیرضا صباغیان با بیان اینکه نیازمند حمایت های بخش خصوصی هستیم افزود: رشته دوومیدانی یکی از رشته های پر مدال در مسابقات آسیایی و المپیک است و گناباد در این رشته حرف های زیادی برای گفتن دارد امیدواریم سرمایه گذاران بخش خصوصی اسپانسر این هیئت شوند تا شاهد درخشش بیشتر این جوان گنابادی باشیم.
وی افزود: برای ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا، نیازمند حضور این دونده در رقابت های تدارکاتی و رویارویی با تیم های خارجی هستیم
رئیس هیئت دو میدانی شهرستان گناباداز اعزام این دونده به مسابقات برون مرزی در ترکیه خبر داد وافزود: با توجه به استعداد وتوان خوب این دونده جوان گنابادی برنامه ریزی می شود در مسابقات دو میدانی که ماه اینده در ترکیه برگزار می شود شرکت نماید تا بتواند با امادگی کامل در مسابقات اسیایی مقام شرکت نماید.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1178
برچسب ها:
دیدگاه ها