احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه آریا دنیز

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۴ دی ۱۳۸۷
   خبر هایی از ورزش شهرستان از جمله احتمال تغییر در مدیریت باشگاه آریا دنیز، نتایج مسابقات تیم های مختلف فوتبال شهرستان، مسابقه قویترین مردان استان و قهرمانی وحید نصیرزاده، شطرنج بانوان و مسابقات موتور سواری…

نمایش ضعیف سرخپوشان پیروز گام شرق گناباد مقابل چی توز مشهد

تیم سرخپوشان پیروز گام شرق گناباد در هفته ی دوم مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان خراسان رضوی در ورزشگاه آزادی گناباد مقابل چی توز مشهد قرار گرفت و با انجام یک نمایش ضعیف و دورازانتظار با نتیجه ی ۳ بر صفر مغلوب این تیم شد.

نیمه ی اول این بازی کلکسیونی بود از اشتباهات که بازیکنان تیم چی توز با استفاده با۳ گل در همین نیمه کار تیم سرخپوشان را تمام کرد البته مهاجمان سرخ پوشان بعد از گل اول موقعیتهایی داشتند که چنانچه تبدیل به گل می شد شاید نتیجه ای جدای این رغم می خورد.

درنیمه ی دوم همه از سرخ پوشان یک بازی سراسر تهاجمی انتظار داشتند ولی اکثر بازیکنان به خاطر نتیجه ی دور از انتظار نمیه ی اول هنوز در شوک و یا عصبی بودند و آن توانایی که داشتند پیاده نکردند بالعکس تیم چی توز در این نیمه بسیار حرفه ای و منطقی بازی کرد و با دوندگی هیچ گونه فرصتی را به بازیکنان تیم سرخپوشان نداد فرازی در این بازی برای فرار از شکست،تعویضهای زیادی را انجام داد که میسر واقع نشد.

تیم سرخپوشان در این بازی خیلی سردر گم، بی روحیه و بدون تاکتیک بازی می کرد و در هیچ یک از بازیکنان آن فعل خواستن وجود نداشت و فقط به احتمالات دل بسته بودند.

همگی ما مصطفی قلی زاده را یک بازیکن تمام کننده و یک گل زن و تمام کننده تمام عیار می دانیم ولی ایشان در این بازی در اکثر اوقات در میانه ی میدان به بازی سازی و یا در کناره ها حضور داشت که آن تاثیر اصلی خود را در خط حمله آن یعنی گل زنی که کمتر مهاجمی مثل او این خصوصیات را دارد نداشت.

عوامل و به خصوص سرمربی جوان و با دانش سرخ پوشان باید قبل از این که دوباره تیم وارد بحران شود، تمهیدات لازم را انجام و برای کسب حداکثر امتیاز از بازی های بعد برنامه ریزی و تلاش لازم را انجام دهند.

 

*****************

 

 

سرخ پوشان پیروز گام گناباد مقابل تیم تربیت تربت حیدریه به تساوی رضایت داد

تیم سرخپوشان دیگر نماینده ی گناباد در مسابقات سوپر لیگ در ورزشگاه آزادی گناباد میزبان تربیت تربت حیدریه بود که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه بازی به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

هادی فرازی سرمربی تیم سرخ پوشان گفت: تیم تربیت با شناخت کامل به این بازی آمده بود آنها با تمام قوا دفاع و راههای نفوذ ما را بسته بودند البته ما موقعیتهایی داشتیم که بازیکنانمان آن را تبدیل به گل نکردند.

وی ضمن گلایه از بازیکنان ابراز داشت: بازیکنان بی نظم به تمرین می آیند و در اکثر تمرینها بیشتر از ۱۱ نفر نیستیم. از تیمی که زیاد تمرین نکند بهتر از این نباید انتظار نتیجه گرفتن داشت ولی نباید از این نکته گذشت که با تمام این مشکلات در اکثر مسابقات ما از حریف خیلی برتریم و فقط موقعیتها را به گل تبدیل نمی کنیم که این هم نشان از عدم خودباوری و مشکلات روحی و روانی بازیکنان است.

فرازی گفت: در نیم فصل دوم ما هیچ بازیکنی را به تیم اضافه نکریدم. وقتی مامشکلات مالی داریم و نمی توانیم مشکلات فعلی را حل کنیم چه لزومی دارد بازیکن بخریم

وی در پایان گفت: از پیش کسوتان و علاقه مندان دعوت می کنیم که در مسابقات دور برگشت همچون  گذشته ما را مورد لطف خود قرار دهند.

 

*************

 

 

احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه آریا دنیز      

تیم آریا دنیز گناباد که در مسابقات فوتبال دسته یک استان حضور دارد به علت عدم مدیریت صحیح و شاید هم مسائل و مشکلات فنی بسیار ضعیف نتیجه گرفته که با واکنشهایی از سوی پیشکسوتان و نزدیکان به این تیم برای بهبود اوضاع روبرو بوده است. بنابر آخرین اخبار یا شایعات فوتبالی قرار است احمد زیرجانی که زحمات فراوانی را برای فوتبال شهرستان وتیم شاهین کشیده است با حفظ سمت فعلیش در تیم بهشیران به این تیم کمک کند و حسن شرقی که اکنون به عنوان مدیر عامل این باشگاه فعالیت می کند از این تیم جدا شود.

اخبار فوتبالی این تیم:

بازی این تیم که قرار بود در تایباد برگزار شود به علت عدم اطلاع دادن هیئت فوتبال استان از زمان برگزار مسابقه برگزار نشد. و به دلیل این که حقی از تیم آریا دنیز گرفته نشود از سوی اداره تربیت بدنی گناباد و کمیته انضباطی استان در حال پیگیری است و متحمل است این بازی دوباره برگزار شود.

در بازی دیگر این تیم برابر کاشمر قرار گرفت و توانست دریک بازی برتر در کاشمر ۴ بر ۳ این تیم را مغلوب کند و برای لحظاتی هم که شده از بحران خارج شود.

بازیکنان تیم آریا دنیز در این مسابقه بسیار عالی بازی کرده اند.

گلهای این تیم را علی موذن به ثمر رساند.

 

***************

 

 

نتایج مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان خراسان رضوی

هفته ی اول دور برگشت

پیروزی گناباد مقابل دهداری مشهد مغلوب شد

تیم پیروزی گناباد در هفته ی اول دور برگشت مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان در چمن یک ورزشگاه تختی مشهد مقابل دهداری مشهد قرار گرفت و با نتیجه ی یک بر صفر مغلوب شد. جواد نجاری سرمربی این تیم به خبر نگار ما گفت: در نیمه ی اول ،بازی از سوی دو تیم پایاپای و متعادل دنبال شد و هر دوتیم در این نیمه موقعیت هایی برای گل زنی داشتند.

نجاری گفت: با شروع نیمه دوم حسین مومنی به خاطر تکل خطرناک و اعتراض به داور از بازی اخراج شد که به دنبال آن تیم حریف حملات زیادی انجام داد.

وی تصریح کرد: در دقیقه ۷۲ مهاجمان تیم دهداری حدود ۲ تا ۳ متر در آفساید بودند که داور آن را نگرفت و همان موقعیت تبدیل به گل شد در ادامه بازی ما فرصتهایی داشتیم که به ثمر نرسید و بازی با همان نتیجه یک بر صفربه پایان رسید.

جواد نجاری دررابطه با قضاوت داور گفت: بعضی از اشتباهات داوری هست که نتیجه بازی را عوض می کند و اشتباه امروز داور از این نوع بود. ما نمی دانیم چرا وقتی ما با یک تیم مشهدی مسابقه داریم داوران نیز از مشهد استفاده می شوند. این موضوع را به مسئولین امر نیز گفته ایم ولی هنوز کاری انجام نشده است.

وی در رابطه با برنامه ی تیم در دور برگشت گفت: ما دوران آماده سازی را در نیم فصل انجام دادیم و بنابه نیازدروازبانی از مهنه به نام اسدالله زاده به تیم اضافه شده همچنین ابوالفضل گلزار که در نیم فصل مشکلاتی داشت با رفع آن در این نیم فصل به ما کمک خواهد کرد از مسئولین و پیشکسوتان شهرستان نیز تقاضای حمایت بیشتر داریم و حداقل با حضور خود در تمرینات و مسابقات  مایه دلگرمی ما و بازیکنان را فراهم آورند.

اما یک نکته ای که بازیکنان تیمهایی که درمسابقات استانی ودر میدانهایی این چنینی حضور دارند باید توجه نمایند که برای آماده سازی و آماده نگه داشتن یک تیم و اعزام  به یک مسابقه ، هزینه های زیاد و زحمات بیشماری می شود و این درست ومعقول به نظر نمی رسد که یک بازیکن در حین مسابقه با انجام  یک کار غیر منطقی و غیر اخلاقی کاری کند که کل تیم ضرر کند و آن نتیجه دلخواه به واسطه ی یک اشتباه بچه گانه به نتیجه عکس تبدیل شود.

 

******************

 

 

مسابقات شطرنج بانوان در گناباد برگزار شد

مسابقات شطرنج بانوان گناباد گرامیداشت ۲۴ هزار شهید استان خراسان با حضور ۱۹ شرکت کننده برگزار شد.

داوری این مسابقات را خانم ها باذلی و میرزداه برعهده داشتند که در پایان این رقابتها خانم طاهری نفر اول ، خ
انم قریشی نفر دوم، خانم حسینی و جعفری مشترکاً عنوان سوم این مسابقات را بدست آوردند.

در انتهای مسابقات به نفرات برتر جوایزی همراه با لوح اهداء شد.

 

****************

 

وحید نصیرزداه قهرمان مسابقات قویترین مردان استان شد

 مرحله نهایی مسابقات قویترین مردان استان خراسان رضوی جهت مشخص شدن افراد برتر برای حضور در مسابقات کشوری در شهرستان طرقبه برگزار شد.

این مسابقات در ۵ آیتم طراحی و اجرا شد که وحید نصیرزاده با زدن رکوردهایی عالی، مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

وحید نصیرزداه در باره ی این مسابقات گفت: ۸  نفر از بهترین های استان که در مرحله ی اول رکوردهای خوبی داشتند به مرحله ی نهایی رسیدند که همگی از باتجربه ها و عنوان داران این رشته بودند.

وی گفت: مرحله نهایی در۵ آیتم طراحی شده بود که خوشبختانه با زدن رکوردهای خوب توانستم عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورم.

نصیرزاده تصریح کرد: در این مسابقات سه شرکت کننده از شهرستان گناباد حضور داشت که متاسفانه اگر کمی شانس داشتیم و بچه ها نیز دقت بیشتری می کردند همگی به مرحله ی نهایی راه می یافتند. البته این نکته قابل ذکر است که ما در شهرستان هیچ گونه آیتم تمرینی قویترین مردان نداریم که این خود در عدم نتیجه گیری تیم بسیار تاثیر گذار بود.

وی در پایان گفت : مسابقات کشوری در آینده نزدیک در تهران برگزار خواهد شد و هم اکنون برای این مسابقات تمرین می کنم. و ازمسئولین تربیت بدنی و هیئت بدنسازی میخواهم امکانات وآیتم های این رشته را در اختیارم قرار دهند تا انشاء ا… در این مسابقات با یک نتیجه خوب باعث سربلندی شهرستان شویم  .

 

***************

 

ابوالفضل قطبی مقدم مقام دوم مسابقات موتور سواری استان را کسب کرد

مسابقات موتورسواری قهرمانی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد. این مسابقات با حضور شهرستانهای مشهد- تربت حیدریه- نیشابور- بردسکن- سبزوار و گناباد در رشته ی کراس برگزار که نفرات برتر به مسابقات کشوری در رفسنجان اعزام خواهند شد.

تیم موتورسواری گناباد با حضور روح الله قطبی مقدم- مهدی رشیدی- رضا دانایی و ابوالفضل قطبی مقدم در این مسابقات شرکت کرد که در این میان تنها ابوالفضل قطبی مقدم با درخشش و در یک رقابت نزدیک عنوان دوم این مسابقات را کسب و به مسابقات کشوری راه یافت.

******************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  حسن قانع

 


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1183
برچسب ها:
دیدگاه ها