ذال ذبیحی را نوشتم

دسته: سياسي
۴۸ دیدگاه
دوشنبه - ۱۲ فروردین ۱۳۸۷
   سنتی در شهرما بنا شده بود که کاندیداهای مطرح اگر رای نمی آوردند ماندگار نمی شدند. مجلس پنجم یادمان است که نفر دوم همان شب راهی مشهد شد و در مجلس هفتم هم همینگونه نفر دوم شبانه مسافر تهران شد.
  16 روز از انتخابات گذشته است ولی هنوز محمد ذبیحی در شهر می گردد و به دید و بازدید و تشکر از مردم مشغول است.


 

 

من افتخار می‌کنم که وارد این بازی قوم گرایی نشدم
 
ما انتظارمان این بود بعد از سه دهه از انقلاب و در دولتی که شعار عدالت محور می‌دهد با کاندیداها این قدر نامهربانی نمی کردند

 

زنگ زدم به ریاست اصناف آقای طحان زاده ایشان پذیرفت که رای گیری جلسه بازار خلاف بوده است و هیچ مبنای قانونی نداشته

 

شب‌نامه که پخش شد من وقتی دیدم گفتم هیچ انسان عاقلی این کار را نمی کند

 

دست کم قضیه این است که انتخابات گناباد با علامت سوال مواجه است

 

ناشرالاسلام یک ذره گلایه و شکایت از صحبت‌های من نکردند

 

دستگاه فرمانداری گناباد و شخص فرماندار این آرزو را همیشه به دل خواهند داشت که بنده از آنها شکوه و شکایتی رسمی بکنم.

 

حسرت یک آه را بر دل صفایی خواهم گذاشت.

 

 

 

 

سنتی در شهرما بنا شده بود که کاندیداهای مطرح اگر رای نمی آوردند ماندگار نمی شدند. مجلس پنجم یادمان است که نفر دوم همان شب راهی مشهد شد و در مجلسهفتم هم همینگونه نفر دوم شبانه مسافر تهران شد.۱۴ روز از انتخابات گذشته است ولی هنوز محمد ذبیحی در شهر می گردد و در این مسجد و آن حسینیه با مردم صحبت می کند و به دید و بازدید و تشکر از مردم مشغول است. فرصت را غنیمت می شماریم و در منزلش مهمان می شویم . گویا یک دل پر حرف برای گفتن دارد.

 

آقای دکتر درباره نقد و بررسی انتخابات صحبت کنیم و سوال کلیشه ای انگیزه شما از آمدن به اتنتخابات و ماندن در ایام عید؟

من انگیزه ورودم همان محرومیت‌هایی بود که همه کسانی که با آنها صحبت می‌کردم قبول داشتند،الان که انتخابات تمام شد می توان به راحتی نقد کرد بدون اینکه بهانه تخریب باشد. بخصوص در دوران ۱۶ ساله دکتر مهدیزاده که واقعاً می شد بسیار کار کرد. من خدمت دکتر نامه ای در آن زمان نوشتن و گفتم زمانی که شما وارد مجلس شدید ما در کل نمایندگان ۱۶ دکتر داشتیم ولی مع الاصف آن تحول در شهرستان نبوده است.

پای صحبت دکتر هم اگر بنشینید حرف زیاد خواهند داشت. اینکه مهلت نمی‌دادند یا گروههای فشار نمی‌گذاشتند من کار کنم. خب این هم یک نوع ضعف است نماینده‌ای که با آراء مردم انتخاب می‌شود نتواند ساز و کاری داشته باشد تا گروهها را دور هم جمع کند، این نشانه ضعف و ناکارآمدی اوست.

 مدتی ما را در یک رقابت نابرابر بین بیرجند و گناباد قرار دادند. و ما را از مسائل اساسی مان دور کردند. امید دارم در این دوران دکتر بتواند فرصت از دست رفته را جبران کند.

 

 

 

می گویند کارهای شما از نوع ورود ، نوع تبلبغات و نوع شعارهایتان و حتی نوع رای آوردنتان متفاوت بوده است . این را خودتان می پذیرید؟

قبول دارم ورود من متفاوت از دیگران بود. قبل از ورود به دعوت دکتر مهدیزاده صحبت‌هایی با هم داشتیم. آنجا عزم من جدی شد تا وارد انتخابات شوم. و به تعبیری خود را از دیگران صالح‌تر دیدم. یک تلفن هم به آقای خطیب داشتم و حرف‌های خود را زدم لیکن با سایر کاندیداها از جمله جناب آقای مدنی من گفتگویی نداشتم.

بله هفت یا هشت ماه قبل از انتخابات جلسه‌ای بود در تربیت مدرس دانشگاه قم که قرار بود گروهی یک فعالیت فرهنگی برای گناباد شروع کنند. آنجا دکتر مدنی به منگفتند که شما بنا دارید وارد انتخابات بشوی یا نه. گفتم: تصمیم من این بوده است که از دهه ۵۰ عمر وارد سیاست شوم ولی هنوز تصمیم جدی نداشتم. دیگر صحبتی نداشتم ولی خوب شایعات زیادی بود که شما هم شنیده‌اید.

من افتخار می‌کنم که وارد این بازی قوم گرایی نشدم و واقعاً این را پسندیده نمی‌دانستم نه بجستان بدون گناباد رشدی خواهد داشت و نه گناباد بدون بجستان البته گروهی اندک و شناخته شده‌ای بودند که دامن زدند و توده مردم را وارد جریان کردند. همینکه ۱۷ هزار نفر به این نتیجه رسیدند که فارغ از گناباد و بجستان دنبال دریافت لیاقت افراد و شایستگی آنها باشند مطلوب است .این اندیشه اندیشه ترقی است.

 

قوم گرایی را خودتان اشاره کردید. می خواهیم بدانیم از نظر شما هدف از این دو دستگی ها چه بود؟

مع
لوم است جریان دو دستگی دنبال چیست.

یک روز ما رفتیم بجستان دیدیم که یکی از کاندیداها چادر زده است. فورا من به مسئولین شهر اعتراض کردم. این کار خلاف است. اگر واقعاً بجستانی ها مکانی برای تبلیغات نمی دهند باید برخورد قانونی بکنیم و اگر می دهند، این چه بازی است؟

همانجا یکی از آقایان شورای نظارت آمد و گفت ما از آمدن کاندیدا ها استقبال کرده ایم که البته به خود ما و سایر کاندیداها هم نامه نوشتند و اعلام واگذاری مکان مناسب برای ستاد کردند، در عین حال جریانی که در پی تشدید تحریک عواطف بود رفتند و چادر سرپا کردند.

بعد به عنوان یک تبلیغ به کار می رود. توی یک هفته نامه عکس خیمه چاپ می‌شود و سر و صدا می کند.

یا همان شب‌نامه که پخش شد. من وقتی دیدم گفتم هیچ انسان عاقلی این کار را نمی کند. اگر هم مطالب آن شب نامه درست باشد. تکثیر و توزیع اش به ضرر همهشهرستان بود و معلوم بود که یک ستاد مشخص این کار را می کند. از طرفی جلوگیری از تکثیر آن آسان بود. مغازه‌دار رسمی شهر در مغازه‌اش توزیع می‌کرد. به نظر من نمی‌خواستند جلوگیری کنند.

 

برخی معتقدند شما شب مصلا وارد خط قرمز صوفیه شدید.

 من تلاش کردم گناباد و بیدخت و گناباد کاخک را به هم نزدیک کنم و به نظرم موفق شدم و برای اولین بار مشارکت حداکثری در شهرستان داشتیم.

من آمدم گفتم شما اعتقاداتی دارید. ما هم اعتقاداتی. ما باید بنشینیم و همدیگر را نقد کنم و نه اینکه دعوا کنیم. جالب است ما در منبرها همیشه از وحدت می گوییم ولی در عمل جور دیگری رفتار می کنیم. زمان درگیری و دعوا تمام شده است. زخم زبان چیزی بدی است. . ما باید تلاش کنیم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام گرفته است در کنار یکدیگر به فکر توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم.

 

 معتقدم باید برادر وار کنار هم زندگی کنیم من خیلی روشن صحبت کردم. اما پشت سر من هزار جور حرف درآوردند که فلانی چه و چه.

 معنای وحدت این نیست که ما عقایدمان را کنار بگذاریم  این بی معنا است. بلکه باید همدیگر را تحمل کنیم و در کنار هم  آرام زندگی کنیم و به هم نزدیک شویم.

 

 

 شما با این کار رای های سنتی خود را از دست ندادید؟

اصلاً این گونه نیست که رأی‌های سنتی و مذهبی من شکسته شود. خوب یک عده ای اصلا از اول هم نمی خواستند با من باشند چه با صحبت هایی که کردم چه بدون آن، و اصولا من از کسانی که بر طبل تفرقه می کوبند می پرسم. کجای این حرف اشکال دارد، اینکه در تهران در خیابان کشاورز ناقوس مسیحیت زده می شود و یا در شیراز کلیسا و مسجد و معبد یهودیها در یک خیابان وجود دارد، آیا اگر در گناباد ما دعوت به همدلی و همکاری برای پیشرفت شهرستان کرده ایم، گناه است؟ من از همه می خواهم فارغ از تعصبات در فضایی اسلامی و انسانی به همدلی و همکاری بیندیشیم.

 

 

 

واکنش حاج آقای مدنی ناشرالاسلام درباره صحبت های شما پیرامون صوفیه چه بود؟

حاج آقای ناشرالاسلام به خاطر تصمیم‌شان که وارد انتخابات نشوند، صحبت رسمی درباره کاندیدای خاصی نکردند. چند بار بعد از انتخابات ایشان را دیده‌ام. یک ذره گلایه و شکایت از صحبت‌های من نداشتند. اصلاً ایشان بسیار روشن است و خودتان در مصاحبه ای که با ایشان کرده بودید، گفته بودند کارخانه شیر سلطانی احداث شود. یک تعبیری ایشان داشتند که البته من زیاد نمی پسندم ولی تعبیری گویاست " یهودی هم بیاید سرمایه گذاری کند مشکلی نیست " این بیان نشان می دهد که ایشان با سرمایه گزاری در چهارچوب مصالح ملی موافقند. بسیاری می خواهند با نام ایشان کارهای نادرست خود را توجیه کنند و به اهداف سیاسی خود برسند.

 

نوع تبلیغات خود را می پسندیدید؟

من معتقد بودم قفلی در شهر بوده است. و معتقدند با این که رأی نیاوردم پیروز شدم مردم امروز دیگر مثل گذشته آرام نخواهند بود و از خواسته‌هایشان که همان پیشرفت و توسعه شهرستان است کوتاه نمی‌آیند. من در روستای کلاته کلوخ از ۱۵۰ رای موجود ۱۰۱ رأی داشتم. در حالی که من آنجا هم نرفتم فقط بخاطر اینکه سی دی سخنرانی های من را گوش دادند.

 الان سی دی سخنرانی های من مثل نقل و نبات بین مردم دست به دست می شود که مطمئنا تاثیر خود را در افکار خواهد گذاشت. چه موفقیتی بالاتر از این.

 برای اسراف انتخاباتی که برخی دوستان
می گویند من خودم اولین بار پیشنهاد دادم یک دفترچه درست کنیم و همه آقایان کاندیدا چند صفحه مطلب بنویسیم و از اسراف جلوگیری شود. ولی آقایان موافقت نکردند.

خب طبعاً ستاد تبلیغات بگونه ای است که خیلی نمی شود کنترل کرد.  در خانه خود من سه عکس انداخته بودند. ممکن است بچه ها در برخی مناطق دو یا سه بار پوستر انداخته باشند. تبلیغات من کم نبود ولی مردم هم خودشان بسیاری سی‌دی ها را تکثیر و پخش کردند.

 

درباره مصلا. یک حقیقتی است که از اول دست عده‌ای خاصی بوده و الان هم دارند کار می‌کنند. من اگر می‌خواستم صریح‌تر باشم باید نامشان را هم می‌گفتم

 

گروهی به نام دانشجویان عدالت خواه در شب مصلا سوالی از شما پرسیدند که به نوعی ورود به حریم خانوادگی شما بود. این نوع نگاه را عدالت طلبانه می بینید؟

 

 البته "عدالت خواهی" نام خوبی است اگر به آن عمل شود آن هم به معنای واقعی اش " قرار دادن هر چیز در موضع خودش " خوب یک سوالی پرسیدند از میان هزاران سوالی که می شد درباره عدالت و نگاه عدالت محوری پرسید. سوال جهت داری که بیشتر دنبال تخریب بود. من هم جواب دادم.

 

ما در همین جا به عنوان چند دانشجوی گنابادی از شما به خاطر این حرکت به نام دانشجویان گنابادی و عدالتخواهی عذر می خواهیم.

 

 

ما در روز قبل از انتخابات خدمت شما و دیگر کاندیداها رسیدیم. گلایه های زیادی نسبت به جریان انتخابات از طرف همه کاندیدا ها مطرح شد. لطفا نمای کلی از آن را بیان کنید.

 ما انتظارمان این بود بعد از سه دهه از انقلاب در حالی که بچه های مذهبی در صدر امور هستند و در دولتی که شعار عدالت محوری می‌دهد. با کاندیداها به عدالت رفتار می‌شد و این قدر نامهربانی بروز نمی کرد.

رفتارهای متناقض و جهت دار از روز اول شروع شد. اول گفتند پشت شیشه مغازه ها پوستر نزنید بعد گفتند خوب بزنید. بنر ممنوع بود. گفتند نزنید. بعد دیدیم که یک ستادی بنری زده که خیابان بند آمده است. عکس‌های بزرگ و غیر قانونی زدند ، عکس های حدود ۴۰*۵۰ که با هیچ یک از ضوابط انتخابات سازگاری نداشت زدند و ما از همه اینها عکس و تصویر تهیه کردیم و این همه عدم رعایت قانون در حالی انجام می گرفت، که مسئولان شهر شاهد آن بودند.

 

آنها هی می‌گفتند این برای رونق انتخابات است. نمیدانم این ها باید تشخیص دهند چه باعث رونق انتخابات است ؟! به یک مغازه می گفتند عکس نزنید. در حالی که مغازه کناری عکس کاندیدا دیگری را زده بود.

جو رعب و وحشت را برای همشهری ما ایجاد کردند. من سراغ هر کسی می رفتم صحبت می کردم بیایند بیایند به عنوان رئیس ستاد ما فعالیت کنند. با کمال میل قبول می کردند. فردایش زنگ می‌زدند. عذرخواهی که ببخشید. هیچ تردیدی نیست که بسترسازی کردند و فشار آوردند. یک استدلالی را جا انداختند که آره ذبیحی خوب است ولی در شرایط کنونی برای این که بجستانی نشود به فلانی رای دهیم و به این ترتیب با تحریک قومیت جلوی عقلانیت را بگیرند. 

دوستی به شخص من گفت: من روی برگه رای، ذال ذبیحی را نوشتم اما بعد افکار محلی گرایی سراغم آمد. خط زدم و نام فلانی را نوشتم. اما حالا فهمیدم با این همه رای که تو آوردی اشتباه کرده‌ام و احساس معصیت می کنم

حتی در روز رأی گیری نماینده‌های سرصندوق که انتخاب شدند جهت دار بوده است.

ما یک پارچه زدیم حمایت دکتر منصوریان از ذبیحی. آمدند گفتند باید بردارید! گفتیم سطح شهر را پر کرده اید حامیان دکتر فلانی آن هم جلوی هر بقالی. حالا ما از یک شخصیت کشوری و ملی و حقوق دان برجسته کشور آن هم جلوی ستاد خودمان پارچه ای زده ایم. گفتند: به ما گفته شده این را جمع کنیم، ما ماموریم و معذور.

  

گرو ه های اجتماعی چطور؟ نظر شما در مورد عملکرد و جهت گیریهای آنها چیست؟

ببینید. شما بیایید همین بحث را واکاوی کنید. بقیه صحبت ها را رها کنید. ۶۰ نفر را دعوت کردند در جلسه‌ای به نام بازار. بنده که قریب به ۱۷ هزار رأی داشتم در آن جمع یک رأی هم نداشتم . اگر همین ۶۰ نفر اتفاقی و نه با دعوت قبلی می‌آمدند در جل


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1444
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس دوشنبه 12 فروردین 1387 - 1:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من هر روز که می گذره بیشتر افسوس می خورم که چرا به دکتر مهدی زاده رای دادم. خدا اونارو نبخشه که تو گوش ما گنابادیا خوندن ذبیحی رای نداره و اگه میخواهید مدنی نشه به مهدی زاده رای بدید.
انقدر کورکورانا می گفتیم مدنی رای نیاره حالا به این قضیه فکر نکردیم که آیا دکتر مهدی زاده می تونه در تقابل با نمایندگانی مثل قربانی و … حق گناباد رو بگیره؟

یک فرهنگی گنابادی دوشنبه 12 فروردین 1387 - 2:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من از دکتر ذبیحی می خوام که تو این ۴ سال در گناباد حضور داشته باشه تا به عنوان چهره ای فرهیخته از ایشان استفاده کنیم.

ناشناس دوشنبه 12 فروردین 1387 - 3:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در سال نوآوری و شکوفایی راه یابی دکتر مهدیزاده به مجلس را برای بار پنجم!! به تمام دلسوزان گناباد تسلیت می گویم.
دکتر ذبیحی برگ دیگری از کتاب فرصتهای از دست رفته گناباد است.
از ماست که بر ماست!!

سرزمین ایزد بجستان دوشنبه 12 فروردین 1387 - 6:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ما هنوز آتش این منزل سردیم بیا
ترک این گوشه ی ویرانه نکردیم بیا
گرچه رفتند سواران و فرو خفت غبار
تا که دوری دو در این عرصه بگردیم بیا
تا مبادا شود از جوش جنون صحرا خشک
ما همان خیره سر بادیه گردیم بیا
کهنه شد قصه ی نامردی و مردی، گویند
ما ولی بر سر آنیم که مَردیم بیا
دلت ار ساغر و پیمانه ی بی دردان زد
ما که همکاسه و همکوزه ی دردیم بیا
برگ سبز غزل و خون دلی هست هنوز
گرچه با موی سپید و رخ زردیم، بیا
گو چو سیل از سر عاشق مرو ای سایه ی عمر
که به دنباله ی دامان تو گردیم؛… بیا…

مصطفی دوشنبه 12 فروردین 1387 - 7:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دکتر آخرشی.
دمت گرم ونفست گرم.جلوی بعضی ها ایستادن واقعا جرات میخواد.
چون دوستان اگه منافع خودشون رادرخطرببینند هرکاری از دستشون بر بیاد انجام میدن.چادر زدن وگفتن اینکه ما ستاد نداریم ومظلوم نمائی که چیزی نیست.ماوقتی حرف های شما رو گوش میکردیم میگفتیم این چه دل و جیگری داره.فرداشاید بعضی ها خونشو آتیش بزنن.شایدم زدن و شما چیزی نمیگین.
خلاصه خیلی مردی.
دکتر آخرشی.دکتر آخرشی.دکتر آخرشی.دکتر آخرشی.دکتر آخرشی.دکتر آخرشی.دکتر آخرشی.

ازرائیل دوشنبه 12 فروردین 1387 - 9:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در سال نوآوری و شکوفایی راه یابی دکتر مهدیزاده به مجلس را برای بار پنجم!! به تمام دلسوزان گناباد تسلیت می گویم.

ناشناس دوشنبه 12 فروردین 1387 - 10:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جسارت شما مثال زدنی.ما به همچین نماینده ای در مجلس نیاز داشتیم تا حق ما رو با همین جسارت فریاد بزنه ولی هزاران افسوس…….

ناشناس دوشنبه 12 فروردین 1387 - 2:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

قبل از رای گیری می گفتن دکتر ذبیحی رای نداره.
بعد از ۱۷۰۰۰ رای آوردن گفتن که از هر وسیله ای مثل … استفاده کرده.
چرا باید برای توجیه دروغ های قبلیتون دروغ های جدیدی بگید؟ حرف های جدید شما شرم آوره

رسول دوشنبه 12 فروردین 1387 - 3:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خوب برادر رأی نداشت و رأی هم نیاورد شما مثل اینکه در توهم به سر میبرید. آقایانی از بازار که مخالف طرفداری از آقای مهدیزاده بودند وحال سنگ آقای ذبیحی را به سینه میزنند آن موقع طرفدار آقای مدنی بودند مثل آقایان ب و ق وا و… ولی حالا بر طبق مصالح خود به آقای ذبیحی روی آورده اند چون میدانند با آن سخنرانی آقای مدنی در مسجد ساباط بجستان طرفداری علنی از آقای مدنی منجر به انزجار مردم از آنها خواهد شد و ذبیحی بهترین گزینه است تا پشت سر او سنگر بگیرند و علی الظاهر آقای ذبیحی هم از این افراد دو پشمه بدش نمی آید!!!

عبدالله دوشنبه 12 فروردین 1387 - 3:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا جان رقابت تمام شد. هرچه اب به آسیاب آقای مدنی ریختید بس است دیگر!!!

ناشناس دوشنبه 12 فروردین 1387 - 8:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستی که ادعا میکند دکتر ذبیحی سطح انتقاد پذیری اش پایین بوده شاید فراموش کرده که ایشان همیشه بیش از نیمی از وقت سخنرانی هایش را به پاسخ به سوالات حاضرین اختصاص می داد حتی در شب مصلی. این اگر نشانه انتقاد پذیری و احترام به نظر دیگران نیست پس نشانه چیست؟ و پیشنهاد مناظره که از طرف دکتر ذبیحی مطرح شد نشان اعتقاد او به فضای نقد و پرسشگری دارد.
شاید به اعتقاد دوست متعصب ما دکتر مهدیزاده که همواره از برگزاری مناظره گریخته و با دادن وقت سخنرانی اش در مصلی به دیگری از مواجه با پرسشها گریخت انتقاد پذیر است؟؟؟؟؟

ناشناس دوشنبه 12 فروردین 1387 - 10:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستان سلام
ملت بدانید ذبیحی کسی بود که اگر مجلس میرفت صندلی مجلس اعتبار پیدا میکرد نه مثل اقایان که صندلی مجلس به انها اعتبار داد

دانشجوی دکترا دانشگاه تهران سه شنبه 13 فروردین 1387 - 0:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

استاد خداحافظ.
گناباد به شما افتخار خواهد کرد.
به آقای مهدیزاده هم تبریک می گم.
به زودی شاهد برنامه های بی نهایت آرشیوبیتان خواهیم بود.در کل باز هم گناباد به ملکوت اعلاءاعزام شد.
از ماست که بر ماست.

ذره بین سه شنبه 13 فروردین 1387 - 0:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من شک ندارم انتخاب مهدیزاده به دست مردم نبوده.
جای دستهای پنهان خالی بود.البته دیگه نیست.
هر که میخواد کار کنه این عاقبتشه.
آقای ذبیحی… ۴سال دیگه نمی گذارند بیایی.
چون می خواهی و میتوانستی.
علی به همراهت.انصافا که دکتر مطهری بودی و مثل بهشتی به شما تهمت زدند.حق با شماست ….
آینده به همه خواهد گفت که شما چگونه می دیدی و و
شما که بودی.خسته نباشید قهرمان….

یکی از دانشجویان سه شنبه 13 فروردین 1387 - 1:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت دست اندرکاران سایت خوب گناباد نیوز
من به عنوان شخصی که از کنار شاهد تبلیغات انتخاباتی یودم نظرم اینه که تنها نفری که در این میان مظلوم واقع شده دکتر مهدی زاده هستش. شما چطوری دکتر مهدی زاده رو زیر سوال می برین در حالی که در حال حاضر هر چی دارین از زحمات این مرده. ایشون دکتری ریاضی از یکی از بهترین دانشگاههای کشور دارن. و بجای تهمت و افترا های تعصبی و بی مورد بهتره که برای روشن شدن مطالب فقط یک نشست با ایشون داشته باشین . من در صحبتی که با ایشون داشتم خودشون از این که برخی از افراد دور و بر ایشون رو گرفتند بسیار ناراحت بودند و در زمینه تبلیغات شنیدم که گفته اند من تبلیغات نمیخوام و فقط بنویسید مهدیزاده آمد . ایشون حتی در یک سخنرانی بر خلاف خیبی ها به کسی توهین نکردند . مردم را در شب مصلا به مسخره نگرفتند و هیچ وقت ادعای قدرت نمایی نکردند و هیچ سناریویی هم از قبل ننوشتند .
هر کی معترض هستش حاضرم با اون به صورت مستدل مناظره کنم .

دانشجوی گنابادی سه شنبه 13 فروردین 1387 - 1:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت دست اندرکاران سایت خوب گناباد نیوز
من به عنوان شخصی که از کنار شاهد تبلیغات انتخاباتی یودم نظرم اینه که تنها نفری که در این میان مظلوم واقع شده دکتر مهدی زاده هستش. شما چطوری دکتر مهدی زاده رو زیر سوال می برین در حالی که در حال حاضر هر چی دارین از زحمات این مرده. ایشون دکتری ریاضی از یکی از بهترین دانشگاههای کشور دارن. و بجای تهمت و افترا های تعصبی و بی مورد بهتره که برای روشن شدن مطالب فقط یک نشست با ایشون داشته باشین . من در صحبتی که با ایشون داشتم خودشون از این که برخی از افراد دور و بر ایشون رو گرفتند بسیار ناراحت بودند و در زمینه تبلیغات شنیدم که گفته اند من تبلیغات نمیخوام و فقط بنویسید مهدیزاده آمد . ایشون حتی در یک سخنرانی بر خلاف خیبی ها به کسی توهین نکردند . مردم را در شب مصلا به مسخره نگرفتند و هیچ وقت ادعای قدرت نمایی نکردند و هیچ سناریویی هم از قبل ننوشتند .
هر کی معترض هستش حاضرم با اون به صورت مستدل مناظره کنم .

ناشناس سه شنبه 13 فروردین 1387 - 4:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دانشجوی گنابادی که حاضری مناظره کنی .از حرفهای خودت سوالی به ذهنم رسید:
چطور فردی که اینقدر قدرت ندارد که برخی از افرادی که دور و برش رو گرفتند و از آنها بسیار ناراحت هم هست را کنترل کند یا خودش را از آنها جدا کند می تواند از حقوق شهرستان در مجلس دفاع کند؟
دکتر مهدی زاده اینقدر ضعیف است که علی رغم اینکه می گوید من تبلیغات نمیخوام مجبورش می کنند که ستادو پوستر و… بزند؟ شاید هم ایشون از خودش اختیاری نداره و تحت کنترل افراد خاصی است؟؟
َُِّفعلاٌ همین را جواب بده تا برسیم به مناظره

ناشناس سه شنبه 13 فروردین 1387 - 7:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ذبیحی رقابت تمام شد. هر چه به شما گفتند رأی نداری باور نکردی حالا باور کن که رقابت تمام شده

ناشناس سه شنبه 13 فروردین 1387 - 1:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دانشجوی گنابادی که حاضری مناظره کنی مثل اینکه سخنرانی های دکتر مهدی زاده رو که ازش طرفداری میکنی دنبال نکردی کی گفت که شکستن قفل کار دزدهاست؟توهین از این بدتر

ناشناس چهارشنبه 14 فروردین 1387 - 11:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

الحمدلله
آقایان لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید!!!

امیر چهارشنبه 14 فروردین 1387 - 2:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ما که به آقای ذبیحی دسترسی نداریم اگر شما دارید بگید به اونا حتما دوبارهکاندیدا بشند.

فرهنگي چهارشنبه 14 فروردین 1387 - 6:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای مهندس مجید دانا تحلیل اوضاع گناباد بسیار موشکافانه وجالب بود .سایه شما مستدام

ناشناس چهارشنبه 14 فروردین 1387 - 6:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای مهندس جمعه زاده
بدون اظهار نظر در باره تحلیل آقای دانا،این عقیده ۱)آقای ذبیحی که هدف وسیله را توجیه میکند مینای تبلیغات ایشان بوده است
۲)علت اصلی کاندیداتوری آقای ذبیحی استراتژی شکستن رای آقای دکتر مهدیزاده بوده است.
لذا قطعا بدانید که گناباد(بجستان،بیدخت،کاخک)ظرفیتی بالاتر از مدنی وذبیحی رامیطلبید
این تشخیص تاریخی مردم گناباد(پرانتز بالا)نقطه عطفی در فرایند اجتماعی سیاسی انتخابات بود که از نتایج آن بالاتر است
چراگرانسنگی ظرفیت ودرک اجتماعی ونه سیاسی توده مردم را درجامعه غیر حزبی مانند گناباد را نوید می دهد

ناشناس چهارشنبه 14 فروردین 1387 - 8:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به عنوان یک بیدختی اعلام می کنم که رای من و خانواده ام به دکتر ذبیحی هرگز بر اساس آنچه آقای دانا گفته نیست. آقای دانا! نماینده بیدختی ها است که از جانب آنها حرف میزند؟

ناشناس چهارشنبه 14 فروردین 1387 - 9:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یک چیز مشخصه.هم حاجاقای مدنی هم ذبیحی دشمن کم ندارندالان هم مساله ی اختلاف رو همین ها مطرح میکنندبرای اینکه این دو عزیز رو در گناباد بی اعتبار کنند.اگر کسی به حاجاقای مدنی احترام بگذارد از جانب حاجاقای مدنی حرف نمی زنداین توهین به ایشونه.مگه حاجاقای مدنی وکیل وصی میخواهند؟

حامد پنجشنبه 15 فروردین 1387 - 8:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با این صراحت و شجاعتی که ذبیحی دارد و البته به پر خیلی ها گرفته، باید هم اینقدر تخریبش کنند. روی حمایت ما جوانان حساب کن دکتر

مصطفی ازتهران پنجشنبه 15 فروردین 1387 - 8:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

زمان بهترین قاضیست که اثبات شود دکتر ذبیحی چه ارمغانی برای گناباد داشته است.حتما او به این فکر کرده دوستانی خواهند آمد که ساز مخالفت بزنند.همیشه کارهای بزرگ نیاز به فداکاری داشته است.
نیاز به فداکاری داره تا در مقابل کسانی باستی که پنجه در استخوان مردم فرو کرده اند.وباعث تاسف که بخشی از دوستان مخالف دکتر ذبیحی با این ادبیات نادرست حرمت و ارزش یکی از فیلسوفان شهر عقب مانده خودشون رو نشانه میروند.کسانی که همچون ابوموسی اشعری تیشه در ریشه نه خود بلکه خانواده و آینده خود می زنند.واینجاست که باید گفت ازماست که بر ماست.
ببخشید که این گونه سخن میگویم ولی دکتر ذبیحی .آقای مدنی و مهدیزاده جزء ارزشهای شهر شما هستند.شما که خودتون به ارزشها لگد میزنید نباید خود را سزاوار پیشرفت بدانید.باز هم شهرهای مجاور دارند از ته دل به شماها دوستان بی ادبیات میخندند.مثل کذشته که خندیدندو همچون جت از شما سبقت پیشرفت گرفتند.من از شهر شما نیستم وشغلم عکاسیه. ولی مجبورم به شما عرض کنم فرصتی نیست و عقب ماندید.وقتی به شهرتان آمده بودم دیدم جوانان با استعداد شما که بی نهایت علاقه مند به پیشرفت در هنر بودند ابتدائی ترین اصول پیشرفت در این حوزه رانمی دانستند وداشتند شیشه مغازه پاک میکردند تا شب شرمنده خانوادشان نشوند.اما جالبه وقتی با هواپیما به بیرجند می امدم درکنارم استاد دانشگاهی نشسته بود که اهل بیرجند بود واز طرف دانشگاه بیرجند به کانادا اعزام شده بود .تا یک دوره تخصصی محیط زیست را ببیند.من قبلا فکر میکردم بیرجند ممکنه کمی بزرگتر از یک روستا باشه..اما خیلی گسترده و ایده آل شده بود.
حال قضاوت با شما.. دوستانی که در حال توهین و تهمت به ارزشهای خودتون هستند واحتمالاباز هم یک عقب ماندگی جدیدی را تجربه کنید.
مردم گناباد بیگناهند.اما شما چطور…
در پایان
به دریچه های پیشرفت لگد نزنید.لبخند بزنید.
سپاس.

سازمان غذای یونیسف پنجشنبه 15 فروردین 1387 - 8:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

البته هر جور شد ایشون رای آورد.کارت ایرانسل بهانه بوده با مردم دیدار کنه از نزدیک.
مگه نشنیدی میگن میزان رای ملت است.
آفای مهدیزاده نون تجربشو می خوره.
این نشون میده ایشون چقدر رندو با تخربست.
پولو جای خوب خرخ کرده.
احتمالا آقایونی که از ایشون حمایت کردند هم الان دارند حالشو میبرند.
دورهای قبل که ایشون رای آورد ایرانسل نبود.وآقای مهدیزاده به مردم ساندیس مدادند. ساندس انگور و پرتقال.به به.اونم تگریشو.باید به گذشته نگاه کنیم.اگر امروز در عصر حجر زندگی نمی کنیم بخاطر تلاش این پیر مرد زحت کشه.
من از آقائی مهدیزاده یک تقاضائی دارم.
خواهش میکنم در انتخابات بدی باز هم ساندیس بدین.انگور باشه بهتره.تشکر

امیرحسین پیشاهنگ جمعه 16 فروردین 1387 - 1:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امیرحسین پیشاهنگ:
پیش از هر چیز ناراحتی خودم را از اتفاقات روی داده در حاشیه این انتخابات ابراز میکنم.
سپس دیدگاه شخصی خودم را فارغ از تمام حواشی مطرح شده و جنجالهای پیش آمده ، درباره نتایج این انتخابات میگویم:
اولا انتظار میرفت مردم شریف گناباد به چهره های تازه ای که وارد انتخابات شده اند اعتماد کنند و انتخابی تازه تر را تجربه کنند.
البته قصدم حمایت صریح از چهره ای خاص نیست.
اما انتخاب یکنفر برای پنجمین بار نشانه ای هشدار دهنده از عدم حضور جوانان و رأی آنان در عرصه سرنوشت ساز انتخابات است.
یا به تأبیری دیگر افکار جوان در گناباد جولان نمیدهند و این برای یک جامعه یعنی رکود و خمودگی…
البته باز تأکید میکنم که منظور من تخریب چهره جناب آقای مهدیزاده نیست و من قدر زحمات ایشان را در دوره های پیشین پاس میدارم. اما معتقدم جوانان باید در عرصه حضوری فعالتر داشته باشند و انتخاب دکتر مهدیزاده خلاف آن را نشان میدهد.
اما دکتر ذبیحی از آن چهره هایی است که میتوانست انتخاب خوبی در راستای اعتمادی نو به چهره های نو باشد.
به هر حال دکتر مهدیزاده انتخاب شده اند و ما از ایشان میخواهیم همانطور که رهبر عظیم الشأن انقلاب تأکید کردند، نوآوری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و ضمن بهرهمندی از نیروهای با تجربه در توسعه شهرستان، جوانگراییرا نیز در رأس برنامه های خود قرار دهند.
خواهش دیگری هم از جناب دکتر مهدیزاده دارم:
هرچند شایسته بود شما خود در این دوره عرصه را به چهره های جدید و جوانتر واگذار میکردید و با حمایت از چهره ای جدید هم به فعالیتهای سیاسی خود ادامه میدادید و هم نیروهای تازه نفس را با تجارب خویش یاری میکردید، اما هم اکنون هم میتوانید در مسیر توسعه از توان فکری و اجرایی این عزیزان استفاده کنید و آنچه را باید در این دوره به اجرا میگذاشتید در انتخابات نهم عملی سازید.
و من الله توفیق

ناشناس جمعه 16 فروردین 1387 - 9:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

گناباد نیوز نگویید بگویید ذبیحی نیوزچون مطالب خوشایند ایشان راکه همه اش توسط خودش نوشته شده می نویسند و آنچه برای ایشان سرشکستگی دارد سانسور می کنید مثلا مطلب دکتر دانا مبلغ -/۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰میلون تومان هزینه تبلیغات ذبیحی چکهای پرداختی از دانشکاه قم و…راستی این مصاحبه ساختگی کار کیست وذبیحی نیوز چقدر پول به گناباد نیوز داده برای درج این مصاحبه واقعا متاسفیم

ناشناس جمعه 16 فروردین 1387 - 9:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای پیشاهنگ شما که طرفدار مدنی بودید!!! چه شده حالا زیر علم ذبیحی سینه میزنید قصد فریب افکار عمومی را دارید؟!! یا سخنرانی مدنی و تهدید به قتل و عام مردم شما را به تغییر موضع آن هم بعد از انتخابات وادار کرده؟

ناشناس شنبه 17 فروردین 1387 - 8:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همشهری اتحاد اتحاد .مراقب شایعات بی اساس باش.

مصطفي عبودي شنبه 17 فروردین 1387 - 10:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.مردم شریف گنابادو اقای ذبیحی ۱_دوره ی اول هم گناباد جز اخرین شهریهایی بوده که انتخاباتش تایید شده.۲_در ۱۶ سالی که اقای مهدی زاده نماینده بوده اند نفت ۹دلار بود نه ۹۹دلار واگر فراموش نکرده اید جنگ بوده وخرابی های غرب کشور با تشکر

ناشناس شنبه 17 فروردین 1387 - 11:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ذبیحی : در مورد مطلبی که در خصوص اعلام نظر جلسه ی هفتگی جامعه اصناف و بازاریان گناباد در انتخابات در سایت گنابادنیوز منعکس شده بود، لازم دیدم مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی خوانندگان محترم عرض کنم.
ادامه مطلب در سایت
http://www.jonbesh.net

ناشناس شنبه 17 فروردین 1387 - 3:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باامیر علی موافقم مراقب سخنان ورفتارهای تفرقه برانگیز باشید.برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

یکی از بازاریان گناباد شنبه 17 فروردین 1387 - 8:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای طحان زاده عزیز
بین آنچه شما آورده اید و آنچه دکتر ذبیحی آورده است ناسازگاری نیست. ایشان گفته اند رسانه ای کردن کار جمعی اندک از بازاریان در مسجد قضنفری به نام جامعه اصناف و بازار مجوز و مبنای قانونی ندارد از این رو مناسب بود جنابعالی به عنوان رئیس مجمع امور صنفی گناباد از آقایان می پرسیدید به چه مجوز قانونی در ویژه نامه تبلیغاتی دکتر مهدی زاده کار جمعی اندک را به نام جامعه اصناف و بازاریان قلمداد کردید؟
در پایان قصه شما و آقای ذبیحی در گناباد بیان این شعر است:
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

ناشناس سه شنبه 20 فروردین 1387 - 0:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

توی روشناوند شب قبل از انتخابات متن توافق بین مهدی زاده و مهندس اخوندی توسط اقوام اقای اخوندی پخش شده بود .به همین خاطر ما خام شدیم و به اقای مهدی زاده رای دادیم.۳۷۰رای هم با این وجود واسه اقای ذبیحی زیاد بود؟

مطلع سه شنبه 20 فروردین 1387 - 12:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اتفاقا بنده طهانزاده رو میشناسم و میدونم که جور ادمیه خوبه چند ماه باهاش تو مجمع کار کردم این به اصطلاح ادم حتی به قول خودش در قبال تعهداتی که به دو کارمند مجمع امور صنفی که من هم بوده عمل نکرده بود.امده بود برا خودش حقوق درست کرده بود و حق بیمه رد میکرد.این اقا طرفدار حزب باد بود وفقط از ریاست کت وشلوار پوشیدنش رو فهمیده بود ولاغیر.به برخورد با ارباب و رجوع رو یاد داشت ونه برخورد با سایر همکاران.خودش رو هم خیلی مذهبی میگرفت ولی باید از اون پرسید که پور سانت هایی که رو هر بونکر سیمان میگرفت حلال بود؟تازه یه شاهکار هم زده بود امده بود برای خودش به نامه نوشته بود از طرف خودش.چون که خودش هم زمان رئیس مجمع امور صنفی و صنف مصالح ساختمانی بود امده بود از طرف رئیس مجمع که خودش باشه برا رئیس صنف مصالح که باز خودش باشه نامه نوشته بود.ببین که این بشر دست نوغوویها رو تو خرکسی از پشت بسته…….

خدايي هم هست سه شنبه 20 فروردین 1387 - 2:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جهت اطلاع دوستان منتقد بی انصاف
حداقل آخرت را در نظر بگیرید
ذبیحی که گفته گناباد تایید میشود ولی انتخاباتش با علامت سوال مواجه شده که ایا همین طور نیست بی انصافها
اصلا ذبیحی فرض کن امروز امده ایا باید اگر یک فیلسوف به شهرمان خواسته باشد کمک کند این طور با او باید رفتار کرد؟
جالب این جاست که افرادی که خود را مطلع از شهر میدانند همیشه نه که باعث پیشرفت نبودند بلکه عامل پسرفتند
بازاری جوان که میدانم نه بازاری در کارست و نه جوابیه بلکه این کار دوستان عزیزمان در پایگاه جنبش عدالت ستیز هست بدانید که دریا انقدر بزرگست که نمیتوان آلودش کرد

سارا شنبه 24 فروردین 1387 - 0:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انتخابات گناباد انتخاب بین گنابادی وبجستان بود .برای ما فرقی نمیکرد که ذبیحی انتخاب شود یا مهدی زاده. ولی چون اکثریت گنابادیها مایل به طرف مهدیزاده بودند ما نیز به او رای دادیم و گرنه شاید هم ذبیحی بهتر باشه.اقای مدنی وقتی وارد مجلس شد همه چیز را یادش رفته بود.که چی بوده و توسط مردم کی شده.این لباس برایش خیلی گشاد بود نباید خودش را گم می کرد.این تواصیف در سخنرانی هایش مشهود است .بعدشم اقای صفایی هم نگذاشت انتخابات با چند بار رای دادن ناعادلانه بشود.و بجستان هم ۱۶۰۰۰ رای بیشتر ندارد چرا اینقدر داغ کرده اید.

يك مريخي شنبه 24 فروردین 1387 - 9:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ذبیحی: هی نمی خوام چیزی بگم ولی مثل اینکه شما از رو نمی ری. مرد حسابی قبل از اینکه انتخابات گناباد با علامت سوال روبرو باشد که تائید صلاحیت شما با علامت سوال روبرو شد. گناباد نیوز هم که اینقدر دنبال جنجال درست کردن است بهتر است جهت تنویر افکار عمومی با آقای ذبیهی در مورد قضیه کاخک و … مصاحبه کند همان قضیه قدیمی که تایید صلاحیت شان را با چندین علامت سوال مواجه کرده است.

ناشناس شنبه 24 فروردین 1387 - 9:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ذبیحی: هی نمی خوام چیزی بگم ولی مثل اینکه شما از رو نمی ری. مرد حسابی قبل از اینکه انتخابات گناباد با علامت سوال روبرو باشد که تائید صلاحیت شما با علامت سوال روبرو شد. گناباد نیوز هم که اینقدر دنبال جنجال درست کردن است بهتر است جهت تنویر افکار عمومی با آقای ذبیهی در مورد قضیه کاخک و … مصاحبه کند همان قضیه قدیمی که تایید صلاحیت شان را با چندین علامت سوال مواجه کرده است.

اشناي نا اشنا یکشنبه 25 فروردین 1387 - 6:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بچه های خوب گناباد ۲۰ سال است که در ایران عزیز پیشرفت چشمگیر شهرها و روستاها را یک به یک مشاهده میکنم و اه سرد وچشم گریان دارم
زادگاه من گناباد هنوز ان مرد ی که افق دیدی جهانی نفوذ و اقتداری کشوری و برنامه ای برای تحول شگرف شهرستانی داشته باشد بخود ندیدهمردی به پاکی و طراوت قنوات کهن کناباد استواری مردان وزنان پاک سرشت ورنجدیده شهر مان مردی از جنس مردم گناباد در انتخابات اخیر اسیر دیو فتنه گری و غوغاسالاری همه کاندیدا ها بودیم که عجب نا جوانمردانه بر اتحادو یک پارچگی و اخلاق انسانی و اسلامیمان تاختند همه کاندیداهای این دوره سرابی خوش اب و رنگ نشانمان دادند و بر طبل منیت و خود خواهی نواختند گناباد گنج های پنهان ستارگان پر فروغ و مردان اهنین که قلبی منور به فروغ ایمان و عزمی به بلندای دماوند داردکه تا کنون در هیچ انتخاباتی کاندید نشدهاند و در دور اینده منتظرشان باشید شاید شهرما نیز شهد شیرین کارامدی نظام اسلامی را بجشد

زينب-ر -ديسفاني یکشنبه 25 فروردین 1387 - 6:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اشنای نا اشنا درست میگه من که به صداقت همهکاندیداهای این دفعه شک دارم دلم میخواد یک مرد اهنین وبا خدا در اینده پیدا بشه رو دست همه بلند بشه ولی از جنس همین مردم باشه اگه سراغ داری تو رو خدا بهش بگو بیاد ما امادهایم

ابراهيم دلاوري چهارشنبه 28 فروردین 1387 - 5:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ذبیحی سلام نقطه سر خط میشه لطفا درباره چگونگی مجوز خود به پذیرش در دوره دکترا توضیح دهید به زبان خودمان شما به چه شکلی بدون ازمون در دوره دکتری قبول شدید در حالی که زرنگتر با هوش تر با استعداد تر و لایق تر از جنابعالی در گناباد و سایر شهرهای کشورمان فراوان رد شدندایا میدانید که پایمال کردن حق دیگرانی که با وجود شرکت در کنکور دکتری و دریافت نمرات عالی از این حق محروم شدند از چه کاری بد تر است

ابراهيم دلاوري چهارشنبه 28 فروردین 1387 - 5:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ذبیحی سلام نقطه سر خط میشه لطفا درباره چگونگی مجوز خود به پذیرش در دوره دکترا توضیح دهید به زبان خودمان شما به چه شکلی بدون ازمون در دوره دکتری قبول شدید در حالی که زرنگتر با هوش تر با استعداد تر و لایق تر از جنابعالی در گناباد و سایر شهرهای کشورمان فراوان رد شدندایا میدانید که پایمال کردن حق دیگرانی که با وجود شرکت در کنکور دکتری و دریافت نمرات عالی از این حق محروم شدند از چه کاری بد تر است

ابراهيم دلاوري چهارشنبه 28 فروردین 1387 - 5:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ذبیحی سلام نقطه سر خط میشه لطفا درباره چگونگی مجوز خود به پذیرش در دوره دکترا توضیح دهید به زبان خودمان شما به چه شکلی بدون ازمون در دوره دکتری قبول شدید در حالی که زرنگتر با هوش تر با استعداد تر و لایق تر از جنابعالی در گناباد و سایر شهرهای کشورمان فراوان رد شدندایا میدانید که پایمال کردن حق دیگرانی که با وجود شرکت در کنکور دکتری و دریافت نمرات عالی از این حق محروم شدند از چه کاری بد تر است

ابراهيم دلاوري چهارشنبه 28 فروردین 1387 - 5:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ذبیحی سلام نقطه سر خط میشه لطفا درباره چگونگی مجوز خود به پذیرش در دوره دکترا توضیح دهید به زبان خودمان شما به چه شکلی بدون ازمون در دوره دکتری قبول شدید در حالی که زرنگتر با هوش تر با استعداد تر و لایق تر از جنابعالی در گناباد و سایر شهرهای کشورمان فراوان رد شدندایا میدانید که پایمال کردن حق دیگرانی که با وجود شرکت در کنکور دکتری و دریافت نمرات عالی از این حق محروم شدند از چه کاری بد تر است