ایران اسلامی در اوج قدرت سیاسی قرار دارد

دسته: اقتصادي , سياسي
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۳۸۶

اکونیوز:وزیر نیرو در جمع مدیران اجرایی گناباد گفت: ایران اسلامی در اوج قدرت سیاسی در جهان قرار دارد.
وزیر نیرو
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،" مهندس سید پرویز فتاح" وزیر نیرو در جمع مدیران اجرایی گناباد افزود: دلهای انسانهای آزاده جهان برای ایران اسلامی می‌تپد و هر کس به شعارهای ناب اسلامی ایران اقتدا کرد در دنیا سرفراز شد.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا و اسراییل در جهنم قرار دارند و هر روز بر نفرت جهانی آنها افزوده می‌شود.
وی گفت: دولت نهم قصد دارد مصداق حکمت عملی را که همان عدالت محوری است را در کشور اجرا کند و این مهم را به دنیا صادر نماید.
وی اضافه کرد: مناطق محروم و دور افتاده باید به وضعیت پایدار برسند تا مهاجرت از آنها برعکس و متوقف شود و این مهم از وظایف دولت است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: هنوز در آغاز راه هستیم و تا دولت پاینده و سپردن این انقلاب به صاحب اصلیش راه زیادی در پیش رو داریم.

وی افزود: اگر در مقابل زیاده خواهیهای دنیای غرب و آمریکا کوتاه می- آمدیم و از حق مسلم خود می‌گذشتیم این پایان راه نبود بلکه آنها موارد دیگری را علم و تضعیفمان می‌کردند.

وزیر نیرو گفت: دولت نهم با اقتدار به پشتیبانی و دعای مردم در مقابل همه زیاده خواهی‌ها ایستاد و نتیجه آن موفقیتهای بزرگ در همه عرصه‌ها شد.

فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت: این شهرستان جزو خشک‌ترین مناطق کشور می‌باشد و دارای طولانی‌ترین خط انتقال آب بطول ‪ ۱۱۰کیلومتر در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی است.

محمد صفایی افزود: با برداشت سفره‌های آب زیر زمینی منطقه، آب به سمت شوری حرکت کرده و در آینده نزدیک با بحران شدید مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید برای این مشکل از همین حالا چاره اندیشی کرد و توجه به پروژه فاضلاب گناباد، تسریع در اجرا و اجرای طرحهای آبخیزداری می‌تواند تا حدودی گره گشا باشد.

وی افزود: در حال حاضر از ‪ ۲۲۷روستای این منطقه، ‪ ۴۰روستا فاقد شبکه آب هستند و ‪ ۵۰روستابدلیل خشک شدن منابع آبی آنها بر اثر خشکسالی ‪ ۹ساله با تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

وی اضافه کرد: برای جذب سرمایه گذار در منطقه با مشکل آب و برق مواجه هستیم که اگر مجوز حفر یک حلقه چاه برای استحصال ‪ ۳۰۰لیتر آب صنعتی صادر و یک پست۱۳۲کیلوواتی برق احداث شود مشکل بخش صنعتی و معدنی گناباد در زیر ساختهای اولیه تا حدودی مرتفع می‌شود


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 540
برچسب ها:
دیدگاه ها