استخر شنای کاخک پس از ۱۱ سال به بهره برداری رسید

دسته: اجتماعي , دسته‌بندی نشده , کاخک
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
استخر شنای کاخک پس از ۱۱ سال به بهره برداری رسید

استخر شنای دانش آموزشی شهر کاخک پس از گذشت 11 سال با حضور مسئولین کشوری افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گناباد، دانش اموزان شهر کاخک سال های سال چشم انتظار بودند تا ساختمان نیمه تمام استخر شنای این شهر کامل و بتوانند از آن استفاده نمایند.

دلیل اصلی در تاخیر این پروژه موضوع تامین اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی آن بود که پس از گذشت ۱۱ سال اختصاص و با حضور مسئولین کشوری به بهره برداری رسید.

صبح شنبه ۱۷ شهریور ماه پرواز فرودگاه شهدای گناباد حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور را با خود به گناباد آورد که با حضور این مسئول استخر به بهره برداری برسد.

خان محمدی در بدو ورود بر مزار شهدای گمنام و مرقد شیخ محمدتقی بهلول حاضر شد و پس از ادای احترام بازدیدی از پروژه های نیمه تمام در سطح شهر گناباد داشت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه برنامه های خود در شهرسنان گناباد در جلسه تقدیر از رتبه های برتر کنکور حاضر و از آنها تقدیر کرد.

وی با حضور در شهر کاخک به زیارت امامزاده سلطان محمد عابد کاخک رفت و بر مزار شهدای این امامزاده حاضر شد.

حمیدرضا خان محمدی که شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و هادی محمدپور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی او را همراهی می کردند در آیین افتتاح استخر دانش آموزی شهید آیت الله رئیسی شهر کاخک حاضر شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم اختصاص دو ردیف اعتباری در برنامه هفته توسعه برای حوزه ورزش مدارس را نشان از اهمیت سلامت دانش آموزان دانست.

وی در ادامه داشتن رتبه های برتر کنکور وقبولی دانش اموزان گنابادی در دانشگاه های برتر کشور را نشان از کیفیت آموزش در این شهرستان بیان کرد و افزود: به طور یقین هر شهری که در حوزه مدارس و آموزش کیفیت بالاتری داشته باشد آینده خود را تامین کرده است.

شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز در این مراسم اعلام کرد: میزان سرانه ورزشی روباز شهرستان گناباد ۱.۵ متر مربع می باشد که از استاندارد کشوری بالاتر و رتبه اول استان را دارد.

خبرنگار یاسر سالاری


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 13
برچسب ها:
دیدگاه ها