مجتمع آموزش عالی باید به دانشگاه ارتقا پیدا کند

دسته: دانشگاه ها
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
مجتمع آموزش عالی باید به دانشگاه ارتقا پیدا کند

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: داشتن 61 عضو هیئت علمی و نیرو بهمراه زیرساخت های لازم نشان می دهد باید این مجتمع به دانشگاه ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری گناباد، یاسر اسماعیلیان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد در نشستی خبری اظهار داشت: پروژه آزمایشگاه های دانشگاه آموزش عالی گناباد از سال۹۷ آغاز شده و امسال ۱۱میلیارد تومان هزینه کرده ایم و از مهر ماه امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۴ کار پروژه های عمرانی در عرصه ۵۰ هکتاری پردیس مجتمع آغاز شده، در این مجموعه ۱۲ پروژه مانند سالن ورزشی، دانشکده علوم، مسجد ، ساختمان اداری و غیره دیده شده است.
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد بیان کرد: سه پروژه شاخص آزمایشگاه، خوابگاه و تصفیه‌خانه مجتمع در آستانه بهره برداری قرار دارد که آزمایشگاه با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع و خوابگاه با ۲۴۰۰ مترمربع مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد.
اسماعیلیان گفت:در جذب هیات علمی جزو ۴ دانشگاه برتر استان هستیم ، بیشترین رشد جذب هیات علمی با ۶۲ مورد را داریم و بدنبال افزایش‌ آن به ۸۰ نفر هستیم و سند توسعه و برنامه راهبردی دانشگاه برای اولین بار به سرانجام رسیده است.
وی افزود: در سال گذشته با همت مسئولین شهرستان تخصیص کامل بودجه مجتمع صورت گرفته ولی متاسفانه اعتبارات سفر ریاست جمهوری به گناباد نرسیده و همچنان پیگیر هستم .
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد اظهار داشت:از مهر ماه امسال ۲۸ دانشجو را بورسیه ۵ شرکت صنعتی خواهیم کرد و همچنین ۱۲ پروژه ارتباط با صنعت داریم و ۲ پروژه جدید با اعتبار ۵۳۰ میلیون تومان قرارداد بسته ایم.
اسماعیلیان در خصوص طرح ادغام دانشگاه پیام نور در این مجتمع عنوان داشت: مجتمع آموزش عالی، دانشگاه پیام نور گناباد را به گروگان نگرفته است و بدنبال فرصت طلبی نبوده ایم و آنچه به صلاح شهرستان است با وجود عدم الحاق صورت پذیرد و اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: اگر قرار بر الحاق باشد، پیام نور بعنوان دانشکده بر آموزش خودشان ادامه فعالیت خواهند نمود.
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد خاطر نشان کرد: در سال های گذشته در حق این مجتمع اجحاف شده زیرا با تعداد هیئت علمی، نیرو و زیر ساخت ها باید به دانشگاه ارتقا پیدا می کردیم.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 36
برچسب ها:
دیدگاه ها