شهرک کارآفرین با ۲۰۰ واحد راه اندازی می شود

دسته: شهری
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۳
شهرک کارآفرین با ۲۰۰ واحد راه اندازی می شود

شهردار گناباد گفت: شهرک کارآفرین گناباد کلنگ زنی شده و بزودی 200 واحد صنفی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

مهران حسین زاده شهردار گناباد در گفتگو پایگاه خبری گناباد به مناسبت هفته شهرداری ها اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش روی مدیریت شهری کمبود آب و از سویی زنده نگه داشتن این فضا است.
وی ادامه داد:کاشت ۳ هزار اصله درخت مثمر و بیش از ۳۰ هزار بوته گل طی یکسال اخیر انجام شده است.
شهردار گناباد عنوان داشت: یکی از مشکلات ما ورودی های شهر بود که طی چند ماه اخیر ورودی از سمت میدان امام رضا(ع)، میدان علوم و نوقاب آسفالت شده است.
حسین زاده در خصوص اقدامات شهرداری در محلات هدف بازآفرینی عنوان کرد: جذب ۲۰۰ تن قیر برای محلات هدف بازآفرینی در راستای بهبود فضای کالبدی این محلات جذب شده که پس از حمل در سطح این مناطق پهن خواهد شد.
وی ادامه داد:طرح همیاران بازآفرینی بصورت پایلوت کشوری در گناباد با مشارکت شهروندان در حال انجام است و همچنین تخفیف ۵۰ درصدی برای صدور پروانه در محلات بازآفرینی اعمال می شود.
شهردار گناباد خاطر نشان کرد: طرح کلید به کلید در شهر گناباد به عنوان یکی از ۴ شهر منتخب استان در حال انجام و تعریف بسته های تشویقی جدید را در دستور کار داریم.
حسین زاده گفت: در راستای توزیع متوازن امکانات بوستان شهرک تلاش با اعتبار ۲میلیارد تومان تکمیل و تقدیم شهروندان این منطقه شد و بوستان محمودیه را در دستور کار برای تکمیل و بهره برداری داریم.
وی افزود: تاکنون برای تکمیل بلوار پرستار ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و یک لاین و پل های آن تکمیل شده و لاین دوم نیز پس از توافق با مالکین مسیر تکمیل می شود.
شهردار گناباد تصریح کرد: نبود کمربندی در سطح شهر گناباد باعث شده خودروهای سنگین از داخل شهر عبور و مشکلاتی را برای زیرساخت های شهری ایجاد نمایند که در راستای رفع این مشکل کار احداث بلوار ۶۵ شروع و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.
کار آماده سازی سایت های نهضت ملی مسکن در دستور کار است
حسین زاده اظهار داشت: برای تسریع در خانه دار شدن شهروندان قرارداد آماده سازی ۴ سایت نهضت ملی مسکن را بسته ایم و در دو شیفت کار کردیم تا تحویل شود.
وی ادامه داد: اولین سایت نهضت ملی مسکن آماده سازی آن تمام شده و تحویل شد و سایت پیام نور را تا هفته دولت به اتمام خواهیم رساند.
شهردار گناباد بیان کرد: در برخی از سایت های نهضت ملی مسکن اقدامات زیادی انجام شده که در یک مورد در سایت میدان نماز۷۰ هزار متر مربع نخاله را خارج و ۴۰ هزار مترمربع خاک مطلوب را جایگزین کرده ایم.
وی افزود: کار آماده سازی یکی از بزرگترین سایت های نهضت ملی مسکن استان سایت ۲۴۰ هکتاری گناباد را آغاز کرده ایم و کار دکوپاژ آن به اتمام رسیده است.


شهرک کار آفرین شهر گناباد آماده واگذاری واحد ها می شود
شهردار گناباد گفت: در هفته گذشته مراسم کلنگ زنی شهرک کار آفرین انجام که بزودی آگهی ۲۰۰ واحد صنفی را منتشر و از سرمایه گذران دعوت خواهیم کرد.
حسین زاده عنوان داشت: امیدواریم شهرک کارآفرین به قطب اقتصادی جنوب استان تبدیل شود و از سویی معضلات آلودگی برخی صنوف از سطح شهر را جمع نماید.
شهردار گناباد با اشاره به افزایش هزینه ها و از سویی ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها اظهار داشت: کارخانه صنایع بتنی شهرداری گناباد با اعتبار ۷ میلیارد توماتن به بهره برداری رسیده و امروز در این حوزه به خودکفایی رسیده ایم.
حسین زاده عنوان داشت: در راستای افزایش توان واحد آسافلت شهرداری نیز خرید یک دستگاه غلطک با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان صورت گرفته است.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3603 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 61
برچسب ها:
دیدگاه ها