از شهید رئیسی تا معاون مدیرکل برای افتتاح مجتمع مسکونی بهارستان

دسته: دسته‌بندی نشده , راه و ترابری
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
از شهید رئیسی تا معاون مدیرکل برای افتتاح مجتمع مسکونی بهارستان

در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی مجتمع مسکونی بهارستان به صورت ویدئو کنفرانس قرار بود افتتاح شود که نشد

به گزارش پایگاه خبری گناباد، اوایل اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بود که رضا نصیری فرماندار گناباد خبر از سفر یکی از سران قوا برای افتتاح بزرگترین پروژه مسکونی شهرستان گناباد را اعلام کرد ولی مشخص نبود که این مسئول کدام یک از سران قوا است.

در ابتدای سال ۱۴۰۳ ولی  این نام اعلام شد و فرماندار گناباد بیان کرد، آیت الله رئیسی رئیس جمهور در سفر استان خراسان رضوی به شهرستان گناباد سفر خواهد کرد و پروژه هایی مانند مجتمع مسکونی بهارستان، مجتمع آموزش عالی و چندین طرح صنعتی دیگر را افتتاح خواهد کرد.

پس از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و شهادت آیت الله رئیسی تقریبا همه فکر می کردند افتتاح کنسل شود که بار دیگر نصیری با یک استوری در اینستاگرام و اعلام افتتاح پروژه های شهرستان گناباد با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان خبر از سفر مخبر سرپرست ریاست جمهوری به گناباد داد.

جلسات برنامه ریزی برگزار و حتی دستگاه های مختلف خدمات و اقدامات خود را در مجتمع بهارستان، محلی که قرار بود آقای مخبر حضور پیدا کند را تشدید کردند و حتی برخی دستگاه ها شبانه روزی تلاش کردند تا این مجتمع آماده افتتاح شود.

زمان سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی مشخص شد و روز پنجشنبه ۲۴ خرداد این سفر انجام خواهد شد و مردم گناباد منتظر حضور مخبر در این شهرستان بودند.

روز موعد فرا رسید و خبر عدم حضور سرپرست ریاست جمهوری اعلام شد و این که یکی از وزیرا(وزیر کشور) به گناباد سفر می کند که در ساعات پایانی روز این خبر هم به حضور معاون وزیر در گناباد تبدیل گردید، اقدامات لازم جهت افتتاح پروژه مانند آسفالت، فضای سبز، نصب چمن مصنوعی ، نصب بنرها و سکوی مراسم همه و همه انجام شد ولی خبری از حضور مسئولی در گناباد نشد.

تنها مسئول حاضر در گناباد منصوری معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی بود که از شب گذشته برای افتتاح و پخش زنده در گناباد حضور داشت که متاسفانه پخش زنده هم انجام نشد.

افتتاح مجتمع مسکونی بهارستان فرصت مغتنمی بود که می توانست با حضور یکی از مسئولین کشوری امتیازهایی دریافت کرد که با بی برنامگی تمام از دست رفت.

محمد علی منصوری معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان رضوی در آیین افتتاح طرحهای نهضت ملی مسکن خراسان رضوی به صورت متمرکز در گناباد برگزار شد گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۷ واحد در قالب نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسیده و واگذاری ۱۹ هزار و ۷۸۰ قطعه زمین در ۳۴ نقطه این استان انجام شده است.

محمد علی منصوری ارزش ریالی این طرحها را در مجموع ۲۷.۸ همت ذکر کرد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۵۵ هزار و ۵۱۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این استان در حال اجرا است و تا پایان دولت سیزدهم به ۱۸۰ هزار واحد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: از مجموع این طرحها که به صورت متمرکز در خراسان رضوی به بهره برداری رسید، ۹۴۰ واحد در مناطق شهری شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

منصوری بیان کرد:‌ ۳۶۷ قطعه زمین حمایتی، شهری، روستایی و جوانی جمعیت زمین هم روز پنج شنبه به متقاضیان دارای شرایط گنابادی واگذار شد.
وی از بهره برداری خدمات روبنایی شامل احداث زمین چمن و مرکز جامع سلامت سایت های نهضت ملی مسکن بهارستان و زعفرانیه گناباد خبر داد.

همچنین زمین چمن سایت نهضت ملی مسکن بهارستان گناباد با صرف اعتبار ۱۵ میلیارد ریال روز پنج شنبه به بهره برداری رسید.

گزارش از یاسر سالاری


نوشته شده توسط:reporter2 - 3628 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 99
برچسب ها:
دیدگاه ها