کمبود آب در گناباد به میزان ۹۰ لیتر بر ثانیه

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
کمبود آب در گناباد به میزان ۹۰ لیتر بر ثانیه

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شهر گناباد با 90 لیتر در ثانیه کمبود اب روبه رو است که با اجرای طرح نهضت ملی مسکن این میزان افزایش نیز خواهد یافت.

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در جمه شوراهای اسلامی بخش کاخک با اشاره به لزوم توجه به ایجاد زیرساختهای نهضت ملی مسکن به خصوص تامین آب، برق و گاز گفت: هم اکنون بدون در نظر گرفتن نهضت ملی، گناباد در تابستان سال جاری با کمبود ۹۰ لیتر بر ثانیه آب مواجه است.

هادی محمد پور اضافه کرد: برخی قوانین دست و پا گیر که در سالهای گذشته اجرا نمی شوند، مشکلات زیادی برای مردم به خصوص مناطق روستایی ایجاد کرده است که این قوانین باید با برنامه ریزی صحیح اجرا شوند.

وی بدون توضیح بیشتر با اشاره به اینکه قطعی برق چاههای کشاورزی مشکلات زیادی برای روستاییان شهرستانهای گناباد و بجستان ایجاد کرده، افزود: این موضوع از طریق استاندار خراسان رضوی و وزیر نیرو در دست پیگیری است.

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان تبعات خشکسالی و کمبود بارندگی و منابع آبی در شهرستانهای گناباد و بجستان را یادآور شد و گفت: باید با اختصاص اعتبار مناسب به احیاء قنوات و طرحهای آبخیزداری بیشتر توجه شود.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 73
برچسب ها:
دیدگاه ها