حمایت ایران از مقاومت باعث شکست های پی در پی اسرائیل است

دسته: سياسي
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
حمایت ایران از مقاومت باعث شکست های پی در پی اسرائیل است

مسول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی گفت: امروز اسرائیل به شدت از ایران عصبانی است زیرا دلیل تمامی شکست های آنها در سال های اخیر حمایت های ایران از جبهه مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری گناباد، حجت الاسلام والمسلمین عابدی مسول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان گناباد اظهار داشت: امام خمینی (ره) در مکتب امام صادق (ع) پرورش یافته بود و ماموریتش نجات ملت ایران بود و مردم دیدند که هر پیش بینی انجام داده به نتیجه رسید که می توانند به رفتن شاه یا صدام که امام گفته بود اشاره کرد.
وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری بیان می کنند اسرائیل باید از بین برود و این مهم اتفاق خواهد افتاد و امروز صهیونیست در بدترین شرایط خود قرار دارد که شهادت سردارهای ما در سوریه توسط رژیم صهیونیستی نشانه ذلت و استیصال او است.
مسول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی گفت: قدم های مردم در سراسر ایران که در روز قدس برداشتند خشم آمریکا و اسرائیل را برانگیخته است.
عابدی با برشمردم جنایت های اسرائیل از زمان تشکیل تا امروز بیان داشت: روز قدس امسال ویژگی هایی دارد که اولین آن از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ باریکه غزه با حمایت آمریکا دارد بمباران می شود که بیش از ۳۳ هزار انسان مظلوم که بیشتر آنها بچه ها و بانوان هستند به شهادت رسیده و ۷۵ هزار نفر مجروح شده اند.
وی ادامه داد: ۳۰۰ هزار ساختمان با بمب های اسرائیل تخریب شده و امسال مردم غزه چطور افطار می کنند؟ و چیزی برای خوردن دارند؟ در هر ۱۰ دقیقه یک کودک در این منطقه دارد به شهادت می رسد.
مسول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی تصریح کرد:دومین ویژگی روز قدس امسال نفرت جهانی و فراگیر تمام عالم از اسرائیل است و شاهد هستند از امریکا تا اروپا همه فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند.
عابدی افزود: سومین ویژگی روز قدس امسال حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان مجاور سفارت ایران در سوریه و به شهادت رساند مستشاران ایران است.
وی در خصوص دلایل حمله به سفارت ایران در سوریه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی دلیل شکست خود در جنگ شش ماهه را در مقاومت و جمهوری اسلامی با سپاه قدس می داند.
مسول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی با اشره به این که عامل تمامی شکست های اسرائیل در منطقه حمایت ایران از مقاومت اسلامی بوده است بیان کرد: دلیل دوم حمله به سفارت ایران در سوریه اذهان جامعه جهانی را از غزه دور کند و دامنه جنگ را به فراتر از غزه و تل‌آویو ببرد.
عابدی با اشاره به دولت هایی که در مقابل امریکا و اسرائیل کوتاه آمدند و به چه سرنوشتی دچار شدند بیان داشت: مشکل ما تنها رژیم صهیونیستی نیست برخی دولتمردان کشورهای منطقه است که اگر فقط یک ماه سوخت خود را به آمریکا یا صهیونیست ببندد تمامی آنها به زانو در می آیند
وی عنوان کرد: درگیری ناجوانمردانه دیروز در چابهار و راسک که تمامی تروریست ها به درک واصل شدند ولی ده نفر از فرزندان ما شهید شدند و بطور یقین پشت این حرکات صهیونیست و آمریکا حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری گناباد مردم ولایتمدار شهرستان گناباد در روزجهانی قدس مسیر میدان آزادگان تا مصلی امام خمینی (ره) این شهر را با شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا پیمودند و در انتها نیز با قرائت بیانیه ای جنایت های این رژیم جعلی در منطقه را محکوک کردند.

همچنین در شهرهای کاخک، بیدخت و روشناوند راهپیمایی روز قدس برگزار گردید.


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3544 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 52
برچسب ها:
دیدگاه ها