پیکر شهید گمنام در شهر روشناوند به خاک سپرده شد+تصاویر

دسته: پسکلوت , گالری عکس , گزارش تصویری
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
پیکر شهید گمنام در شهر روشناوند به خاک سپرده شد+تصاویر

پیکر شهید 19 ساله گمنام با استقبال مردم شهر روشناوند در این شهر به خاک سپرده شد.


به گزارش پایگاه خبری گناباد(گنابادنیوز)، همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان گناباد مهمان ویژه ای داشت و مسئولین به همراه مردم ظهر روز یکشنبه با حضور در محل مرقد شیخ محمد تقی بهلول به استقبال شهید گمنام رفتند.
عطر شهید تمام شهرستان گناباد را فرار گرفته و در این مدت بیش از ۹۰ نقطه پیکر مطهر شهید برده و عطراگین شده است که می تواند به دانشگاه ها ، مدارس ، هیئت های مذهبی و ادارات این شهرستان اشاره کرد که حال و فضای دیگری به گناباد داده است.
مراسم وداع با شهید گمنام روز چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه شهر روشناوند و پس از آن در محل مصلی امام خمینی (ره) گناباد برگزار شد.
مردم شهرستان گناباد پیکر شهید خوشنام را از محل میدان امام خمینی (ره) تا چهار راه شهید احمدیان تشییع و پس از آن در شهر جدید روشناوند در فاصله ۲۵ کیلومتری از مرکز شهر به خاک سپردند.
گفتنی است به همت مردم شهید پرور شهر روشناوند گلزار این شهید بزرگوار از هفته ها پیش کار ساخت آن آغاز شده و بزودی تکمیل خواهد شد.
شهید گمنامی که امروز در شهرستان گناباد به خاک سپرده شد هفدهمین شهید گمنامی است که تاکنون در این شهرستان آرام گرفته و قبل از این شهدای گمنامی در مرقد شیخ محمد تقی بهلول ، دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی ، مجتمع آموزش عالی و شهرداری شهر کاخک و شهر بیدخت تدفین شده اند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3577 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 253
برچسب ها:
دیدگاه ها