معاون استاندار،اقدامات دولت در دو سال اخیر باعث امید آفرینی در بین مردم شده است

دسته: استاني , اسلایدر , انتخابات , دسته‌بندی نشده , سياسي , صنعت و معدن
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
معاون استاندار،اقدامات دولت در دو سال اخیر باعث امید آفرینی در بین مردم شده است

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: در دو سال اخیر اکثر صنایعی که تعطیل بوده را راه اندازی کرده ایم و همه این ها زمینه امید آفرینی در استان را محیا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گناباد(گنابادنیوز)، جلسه شورای اداری شهرستان گناباد با حضور معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی و با موضوع انتخابات و دستاوردهای دولت سیزدهم در محل سالن شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


سید هادی طباطبایی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد که در محل سالن شهدای دولت فرمانداری گناباد برگزار شد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با مجاهدین را ندارد و از این رو به سمت بمباران مردم رفته است که شاهد آن هستید اکثر شهدا زنان و کودکان هستند و این رژیم در خط مقدم نتوانسته به توفیقی دست پیدا کند.
وی ادامه داد: حماس اعلام داشته اجازه هیچ گونه اقدامی به آنها را نخواهد داد زیرا صهیونیسم به دنبال آن است تا غزه را به دو بخش تقسیم و بخش بزرگی از آن را بگیرد ولی شاهد آن بودید که بیش از یک ماه از جنگ می گذرد و رژیم صهیونیستی در یک منطقه زمین گیر شده است.
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: تحول در حوزه مقاومت را مدیون خون شهدا در دفاع مقدس و سایر شهدا هستیم که امروز ایران را تبدیل به پیشانی مقاومت کرده و هیچ جریانی جرات نزدیک شدن به آن را ندارد.
طباطبایی اظهار کرد: از سال ۵۷ که انقلاب شروع شد تاکنون ۴۳ سال گذشته که یکی از محصولات انقلاب اسلامی جبهه مقاومت است که امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد بطوری که وزیر امور خارجه اعلام کرد امریکا پیغام داده به نبال آتش بس هستیم گرچه در میدان، عمل دیگری را انجام می دهند.
وی افزود: فراموش نکنیم روزی در مجلس ایران قانون کاپتلاسیون رو تصویب کردند ولی به جایی رسیده ایم که روزی رهبری در شهادت سردار دل ها اعلام کردند انتقام سخت خواهیم گرفت و امریکا پیام می داد که انتقام سخت نگیرید یا زمانی که عین الاسد را زدیم حتی یک گلوله به سمت ما شلیک کند.
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی اذعان کرد: امروز مایه مباهات جوانان ما باید باشد که در اویل جنگ هرچیزی را وارد می کردیم و امروز سالانه ۷ میلیارد دلار صادرات تجهیزات داریم و پهبادهای ایران جز ۵ کشور اول دنیا در این حوزه می باشد.
طباطبایی عنوان داشت: این که مردم در سر سفره خود با مشکلاتی روبه رو هستند را قبول داریم ولی نباید فراموش کرد که ما در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و بزودی در این نبرد هم به پیروزی می رسیم و پیشرفت هایی که در این مدت انجام شده هر فردی را مبهوت می کند.
وی ادامه داد: در حوزه واکسن ، دارو و عمل های جراحی در منطقه حرف اول را می زنیم و از ۵۲ کشور برای عمل های جراحی و درمان به ایران می آیند.
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در دو سال اخیر اکثر صنایعی که تعطیل بوده را راه اندازی کرده ایم و همه این ها زمینه امید آفرینی در استان را محیا کرده است.
طباطبایی تاکید کرد: دشمن به دنبال این است مردم را از انتخابات ناامید کند و حتی در صحت انتخابات شبهه ایجاد نماید و اعلام کند این انتخابات در آینده آنها اثری ندارد که نمونه آن ۳ پلتفرمی است که روزانه ۴ میلیون پیام را مخابره می کند و روی افکار جامعه اثرگذاری مینماید.
وی تصریح کرد: دولت تلاش دارد موانع را رفع نماید تا زندگی برای مردم راحت تر باشد که نمونه آن هم افزایش میزان یارانه بود و اگر حتی فردی کالای اساسی دریافت کند می تواند در ماه ۵۲۰ هزار تومان یارانه بگیرد.
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که در اسفند ماه ۶ عضو مجلس خبرگان و ۱۸ نماینده مجلس را در سطح استان مردم انتخاب خواهند کرد بیان داشت: در موضوع جهاد تبیین باید مدیران دستگاه های اجرایی ورود جدی داشته باشند و نهضت خدمت به مردم که ولی نعمت ما می باشند سرلوحه کار قرار گیرد.
طباطبایی تاکید کرد: براساس ماده ۷۱ قانون جدید انتخابات مدیران از فعالیت های انتخاباتی در ساعات اداری منع شده اند و حتی امکانات اداری نمی تواند در اختیار کاندیدایی قرار بگیرد.
وی افزود: براساس نظرسجنی های صورت گرفته میزان مشارکت مردم در انتخابات در حال افزایش می باشد و به طور یقین این انتخابات هم به مانند ۴۱ انتخابات قبلی به سلامت برگزار خواهد شد.

موضوع جاده مرگ در شهرستان گناباد باید در شورای تامین استان مطرح شود
رضا نصیری فرماندار گناباد نیز در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد اظهار داشت: بطور میانگین در هر سال یک انتخابات در کشور داشته ایم و کشورهای استکباری را نگاه کنید که انتخابات در این حد نداشته اند و برخی کشورها که حتی اجازه رانددگی به بانوان را نمی دادند.
وی ادامه داد: برخی رسانه های بیگانه چشم خود را روی جنایت های صهیونیست بسته اند و خیلی از جنایت ها را پوشش نمی دهند.
فرماندار شهرستان گناباد گفت: در زمان طاغوت یک پزشک عمومی در گناباد نداشتیم و بیشتر پزشکان از هند بوده اند ولی حالا به برکت انقلاب فقط دانشگاه علوم پزشکی گناباد بیش از ۱۰۰ هیئت علمی دارد و یکی از پیشرفته ترین بیمارستان ها را در اختیار داریم.
نصیری عنوان کرد: در دوره گذشته ۷۵ درصد میزان مشارکت مردم گناباد در انتخابات بوده و مطمئن هستیم با اقداماتی که دولت انجام داده امسال مشارکت در شهرستان بیشتر خواهد بود.
وی ادامه داد: در نهضت ملی مسکن ۹۷۱۳ نفر واجد شرایط داشته ایم که ۶ هزار نفر تایید نهایی شدند که برای ۲۳۶۵ نفر زمین تحویل شده است.
فرماندار شهرستان گناباد تصریح کرد: تا دو هفته آینده برای تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن با اختصاص زمین ۲۴۰ هکتاری تامین زمین انجام می شود که ۴ هزار واحد مسکونی در این زمین ساخته خواهد شد.
نصیری عنوان کرد: ۳۵۰ هکتار زمین وارد محدود شده و در دهه فجر امسال ۴۰۰ واحد مسکونی افتتاح خواهد شد.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان داشت: سال گذشته مقام اول جذب آسفالت را داشته ایم و امسال دو برابر آن را جذب کرده ایم و توانسته ایم ۱۸۵ هزار مترمربع در سطح روستاها آسفالت پخش شده است.
فرماندار گناباد در خصوص اقدامات دولت در دوسال اخیر در این شهرستان نیز عنوان داشت: موضوع تامین برق صنایع یکی از معضلات شهرستان بود که در همین راستا پست موبیل با ۳۱ ملیارد تومان و اجرای پست ۱۳۲ کیلوواتی برق با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.
نصیری تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته دانشگاه آزاد اسلامی برای ۵۰ مگاوات برق در شهرستان اقدام خواهد کرد و همچنین در حوزه گازرسانی به روستاها ۱۳ روستای گناباد گازدار خواهند شد که یکی از این روستاها، روستای زیرجان در یک مسیر صعب العبور بوده که در مجموع ۱۲۰ میلیاردتومان برای این حوزه اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: در سال های گذشته شاهد خسارت سیل به زیرساخت های شهرستان بودیم که برای رفع آن ۱۰ پل ساخته شد که نقش بسزایی در کنترل سیلاب خواهد داشت.
فرماندار گناباد خاطر نشان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح راه های ارتباطی هزینه شده ولی با این وجود برخی از جاده های گناباد به جاده مرگ معروف هستند که در خواست داریم در شورای تامین استان مطرح شوند.
نصیری گفت: گروه جهادی شهید غیور اصلی شهرستان گناباد جز ۵ گروه جهادی برتر کشور شده اند که در همین راستا یک دستگاه لودر و کامیون به این گروه تعلق گرفته است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۴ پروژه عمرانی در شهرستان گناباد به سرانجام رسیده که بهره برداری از فرودگاه شهدای گناباد را می توان سرآمد آن دانست و امروز شاهد آن هستیم در هر هفته یک پرواز با ظرفیت مناسب را در حال انجام دارد.
فرماندار گناباد خاطر نشان کرد: ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال در شهرستان را جذب کرده ایم و هم امکان جذب و ایجاد اشتغال بیشتر در شهرستان را نیز داریم.


تلاش تمامی مسئولین برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید باشد
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب امام جمعه گناباد نیز در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد اظهار داشت: هرکسی که روز را شروع کند و اهتمام به رفع مشکلات مردم نداشته باشد انسان کامل نیست و امروز کار مهم غزه و حمایت از این مردم مظلوم است.
وی ادامه داد: انتخابات موضوع مهم کشور ما در روزهای پیش رو است و مشارکت حداکثری باید اتفاق بیفتد که وظیفه ما است زمینه این کار را محیا کنیم.
امام جمعه گناباد گفت: با جهاد تبیین توسط روحانیت،رسانه ها و همه وظیفه دارند این کار را انجام دهند که می تواند مشارکت حداکثری را در پی داشته باشد.
صادقی نسب بیان کرد: اگر حضور حداکثری نباشد دشمن توطئه‌های خود را افزایش می دهد و آینده فرزندان خود را از دست می دهیم.
وی افزود: مسئولین لازم است اقداماتی انجام دهند زیرا گرانی، چند نرخی کردن کالاها مردم را ناراضی می کند و دستگاه های متولی باید اقدام جدی انجام دهند و برخی از مردم فکر می کنند اگر در انتخابات شرکت نکنیم مشکل حل خواهد شد.
امام جمعه گناباد تاکید کرد: مراجعه مردم به ادارات و به سهولت انجام شدن کار آنها باعث خواهد شد حضور حداکثری داشته باشند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3577 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 287
برچسب ها:
دیدگاه ها