یادداشت| شادمان ز کهنگی

دسته: اجتماعي , اسلایدر , اطلاعيه هاي سايت , تاريخ و فرهنگ , دانشجويي , دسته‌بندی نشده , فرهنگي
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۲
یادداشت| شادمان ز کهنگی

گنابادنیوز که همواره سعی در نو بودن داشته خود به کهنگی رسیده و از آن شادمان است؛ هرچند که 17 سالگی هنوز ابتدای جوانی است! و هزار باده ناخورده در رگ این تاک...

گنابادنیوز کار خود را وقتی شروع کرد که کشور در اوج دوران عدالت طلبی بود و سرمست از درآمدهای بیشمار دهه ۸۰ شمسی؛ و جوانان نیز به تبع از این فضا مشتاق کار و فعالیت فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای که این آخری به برکت اینترنت و تحولات دنیای مدرن و تکنولوژی فضای بازی را برای فعالیت های آزاد نوید می داد. دیگر برای انتشار چند برگه روزنامه یا مجله نمی بایست منتظر مجوز اداره خیابان شوریده می بودیم و ایجاد یک وبلاگ رایگان نیز می توانست مخاطب عمومی را به وجد آورد.

این عدم معطلی ما برای کسب مجوز را هنگامی که خاک خورده های دهه ۷۰ راهروهای اداره فرهنگ می دیدند، برق آینده ای بهتر در چشمانشان برای مملکت و جوانانش دیده می شد. و ما را به گرمی در جمع های رسمی و حرفه ای خود پذیرفتند.

زمانی که گوشی های همراه هوشمند هنوز در دستان مخاطب ایرانی قرار نداشت، اینترنت سهمیه ای دانشگاه و دیال آپ و کارتی گناباد نیز برای ایجاد شور و حرکت در فضای انتخاباتی پرحاشیه و تاریخ ساز مجلس هشتم در اسفند ماه ۱۳۸۶ کافی بود.

در آن زمان و در اوج شور دانشجویی و جوانی همواره نگران تداوم این راه بودیم و از این رو همواره به دنبال آشنایی و جذب جوان ترها برای فعالیت بودیم. خبرنگاری علی رغم ظاهر شیک و باپرستیژش که از بیرون به بازی می ماند، همواره سخت و طاقت فرسا است و ماندگاری در آن فقط عشق می خواهد. الحمدلله و المنه و به برکت حضور تمامی عزیزانی که این امانت را در مراحل مختلف زنده نگه داشته اند آرزوی تداوم ۵ ساله یک فعالیت فرهنگی برای ما به رویای محقق شده ۱۷ سالگی رسیده است.

اکنون گنابادنیوز که همواره سعی در نو بودن داشته خود به کهنگی رسیده و از آن شادمان است؛ هرچند که ۱۷ سالگی هنوز ابتدای جوانی است! و هزار باده ناخورده در رگ این تاک…
اینجاست که برای تداوم و تازگی لازم است که از تمامی علاقه مندان عرصه فرهنگ و رسانه شهرستان مجددا دعوت کنیم در این مهم حضور و مشارکت کنند چه به عنوان خبرنگار سایت یا کانال تلگرام یا اینستای مجموعه گنابادنیوز و چه هر عنوان یا سمت دیگری.

و در پایان بایستی از برادر عزیز مهندس یاسر سالاری که در چند سال اخیر زحمت اداره این مجموعه رسانه ای را جهادی و بی چشم داشت بر عهده داشته‌است قدردانی نماییم.
علی مهدوی پارسا (راه نشین)
آبان ۱۴۰۲


نوشته شده توسط:reporter2 - 3603 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 112
برچسب ها:
دیدگاه ها