طی یکسال ۳۰ ملیلیارد تومان در ورزش هزینه شد

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۳ آبان ۱۴۰۲
طی یکسال ۳۰ ملیلیارد تومان در ورزش هزینه شد

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: در یکسال گذشته با کمک خیرین و اعتبارات دولتی 30 میلیارد تومان در ورزش گناباد هزینه شده است.

علی اصغر اکبری رییس اداره ورزش وجوانان گناباد در نشستی خبری بمناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: یکی از مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان کمبود نیروی انسانی است و هم اکنون این اداره با ۵ نیرو باید ۳۰ هیئت ورزشی و برنامه های دیگر را مدیریت کند.
وی ادامه داد: این کمبود نیرو در حوزه جوانان بیشتر هم شده و در کل استان دو کارشناس جوانان داریم ما ادارات شهرستانی از این موضوع بی بهره هستند و این مهم باعث شده در حوزه جوانان اقدام خاصی در شهرستان ها صورت نگیرد و بیشتر فقط به بخش نامه هایی ابلاغی بسند شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد خاطر نشان کرد: باید ورزش از جوانان جدا شود در غیر این صورت جوانان ضرر خواهند کرد و نمی توان اقدام خاصی انجام داد و ختی در یک سال اخیر یک ریال اختصاص اعتبار به حوزه جوانان نداشته ایم.
اکبری با اشاره به فعالیت های اداره ورزش بیشتر اوقات در ساعت عصر بیان داشت: نیروهای اداره ورزش و جوانان دو شیفت کار می کنند و برای هفته تربیت بدنی پیش بینی ۵۰ برنامه ورزشی در شهرستان شده که برخی از آن ها در حال اجرا می باشد.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات در یک سال اخیر بره برداری از ۶ زمین مینی فوتبال بوده و چند زمین چمن مصنوعی را در دست اقدام داریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد عنوان داشت: یکی از بزرگترین گودهای باستانی شرق کشور در روستای بیلند گناباد در حال اجرا می باشد که خیرین تاکنون ۵ میلیارد تومان در آن هزینه کرده و ۵۰۰ میلیون تومان امسال اعتبار به آن اختصاص یافته و برای تکمیل نیز به ۱.۵ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.
اکبری گفت: ۵ خانه ورزشی روستایی در هفته دولت افتتاح کردیم که ۱۵۰ میلیون تومان برای تجهیز آن هزینه شده همچنین ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی توزیع کرده ایم و بیش از ۴ میلیارد تومان از محل بودجه نفت جذب اعتبار برای ورزش شهرستان داشته ایم.

وی افزود: در سال گذشته میزان اعتبار تعمیرات ما ۵۰ میلیون تومان بوده که امسال به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده و همچنین بنیاد علوی نیز برای ۵ زمین ورزشی ۳.۵ میلیارد تومان اختصاص داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد با اشاره به فرسودی امکان ورزشی تحت مدیریت این اداره بیان کرد: استادیوم ملت به دلایل قانونی فقط می توانیم در مسیر تندرستی آن هزینه کنیم، سالن سرپوشیده تختی نیز ۴۰۰ میلیون تومان برای سیستم گرمایش و کف پوش در نظر گرفته شده که در حال انجام امور اداری آن هستیم و برای روشنایی سالن های ورزشی نیز تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم.
اکبری بیان داشت: ورزشگاه آزادی گناباد با ۱۶ هکتار وسعت بعد از گذشت چندین سال از بهره برداری آن هنوز سند مالکیت برای اداره ورزش و جوانان ندارد که اگر این مهم مرتفع نشود اجازه هزینه در آن را نخواهیم داشت.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع هزینه های صورت گرفته در حوزه ورزش گناباد خیرین و دولت ۳۰ میلیارد تومان هزینه انجام داده اند.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناباد اظهار کرد: در سال قبل ۲ باشگاه دارای مجوز داشتیم که امسال به ۳۰ باشگاه رسیده تا نظارت ها بر این باشگاه ها تقویت و برای پرداخت های خسارت آسان تر بتوان اقدام کرد.
اکبری در خصوص پروژه های نمیه تمام این اداره نیز اظهار داشت: در کل شهرستان ۴ پروژه ورزشی تحت مالکیت این اداره وجود دارد که برای تکمیل آنها به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی در خصوص افتتاح خانه جوانان گناباد و عدم بهره برداری از آن نیز اظهار داشت: خانه جوانان گناباد در سال ۹۹ افتتاح شده در حالی که تکمیل نبوده و حتی انشعابات آب، برق و گاز نداشته که از سالن کناری آن گرفته شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: متاسفانه به دلیل اختلافی که پیمانکار پروژه با اداره فنی اداره کل ورزش و جوانان داشت سال گذشته اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی آن برگشت خورد ولی امسال ۶۰۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات آن جذب کرده ایم.
وی بیان کرد: برای احداث چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی آزادی به ۷ ملیارد تومان اعتبار نیاز است که در سال مالی آینده به دنبال آن خواهیم بود.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3603 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 116
برچسب ها:
دیدگاه ها