از برگزاری همایش کنشگران فرهنگی تا برگزاری ۱۰۰عنوان برنامه در سطح محلات

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
جمعه - ۲۷ آبان ۱۴۰۱
از برگزاری همایش کنشگران فرهنگی تا برگزاری ۱۰۰عنوان برنامه در سطح محلات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: در هفته بسیج واحدهای مختلف بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح محلات شهرستان گناباد برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گناباد(گنابادنیوز)، سرهنگ پاسدار علیرضا محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در نشستی خبری بمناسبت هفته بسیج اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی توانسته جلوی استکبار جهانی و داعش را بگیرد.
وی ادامه داد: جهاد تبیین برعهده رسانه ها می باشد و امروز بیشتر رسانه ها پای نظام و انقلابی عمل کرده اند و دشمن تلاش کرده رسانه ها را با خود همراه و موج سواری کنند و این رکن جهاد تبیین را از دست خارج کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد تصریح کرد: بررسی نشان می دهد تحرکات توسط دو کانال که ادمین آنها در خارج از کشور هستند باعث حوادث ایذه شد و بطور یقین این اقدامات بجایی نخواهد رسید.

محبی گفت: برنامه ریزی ها و تدارکات برای اول از سوز دشمن انجام شدا بود و در کشور سوریه و عراق نیروهای خود را آماده کرده بودند.

وی افزود: باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت ایجاد کرد و این قبول داریم کا مشکلات معیشتی است که قسمتی به دلیل تحریم و عملکرد برخی مسئولین بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد عنوان کرد: یک جمعیت حداقلی میخواهند نظرات و اهداف خود را به همه مردم نسبت دهند ولی مردم همراهی نکردند و آنها را ناکام گذاشته اند و هدف اصلی تجزیه ایران است.

محبی تصریح کرد: باید جوانان ما بدانان هدف دشمن از این برنامه ها چیست و برای آنها تبیین شود تا در جریان اهداف برای ملت ایران قرار بگیرند.
در اجتماع برلین ۵ پرچم در دست داشتند اگر این ها ایران دستشان باشد هرکدام به دنبال قسمتی از ایران خواهند بود که این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

وی ادامه داد: در مجموع واحدهای مختلف بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد و این برنامه ها در محلات نیز خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا ،مراسم آبروی محله ،یادواره شهدا ،روایت گری در مدارس و دانشگاه ها ،نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای جهادی، کارگاه های آموزشی و تجلیل از بسیجیان و روستاگردشی با حضور مدیران ادارات انجام در هفته بسیج صورت خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: پایگاه تخصصی عفاف و حجاب در شهرستان گناباد در ایام هفته بسیج انجام و همایش کنشگران فرهنگی نیز در این مدت انجام خواهد شد.

محبی با اشاره به فضای مجازی و اهمیت آن اظهار کرد: گردان های سایبری شکل گرفته و ۸ نفر از فعالین فضای مجازی را به استان برای آموزش اعزام کرده ایم و دشمن از ظرفیت فضای مجازی بهره برداری بیشتری کرده است که ما در شهرستان به دنبال برگزاری کارگاه های سواد رسانه ای هستیم.

وی بیان داشت: قرارگاه جهادی شهید غیوراصلی شهرستان گناباد رتبه اول کشور را به واسطه اقدامات خود کسب کرده است و قول تجهیز این قرارگاه در حوزه عمرانی دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: تجمعی در شهرستان گناباد نداشته ایم و برخی افراد نیز که فعالیت هایی داشته اند تلاش کرده ایم با صحبت کردن و بیان برخی اقدامات آنها را ادایت کرده ایم و به فرموده رهبری صف اعتراض کنندگان از اغتشاشگران جدا می باشد.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 248
برچسب ها:
دیدگاه ها