دولت موانع حضور مردم را در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بردارد

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
دولت موانع حضور مردم را در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بردارد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت باید موانع حضور مردم را در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی بردارد و انتظار داریم که باتوجه به ظرفیت مجتمع گناباد این مرکز به دانشگاه ارتقا پیداکند.

به گزارش پایگاه خبری گناباد(گنابادنیوز)، محمد صفایی در مراسم بهره برداری از پروژه‌های مجتمع آموزش عالی گناباد اظهارداشت:در مقطع اوج تمدنی علم در جای جای کشور و در روستاها منجم داشتیم طبیب داشتیم و در گناباد از دوره سلجوقی مدرسه نجومی داریم.

وی افزود: در دهه ۶۰ چهار مرکز تربیت معلم داشتیم و چانه زنی‌های امروز نبود لذا امیدواریم این توجه به  شهرستان گناباد بازگردد.

نماینده مردم گناباد و بجستان بیان کرد: یک ظرفیت مدنی بی بدیل در گناباد داریم و هرزمان خواستیم بهره بگیریم خوب بهره گرفتیم و مشارکت‌های آنها در ساخت و سازهای دانشگاه دیده می‌شود هر چند به دلیل وابستگی به نفت نسبت به این ظرفیت بی توجهی شده است و تنها در بحران‌ها از آن استفاده می‌کنیم اما باید راهکارهایی تعریف  و از این ظرفیت‌ها برای حوزه آموزش عالی کشور استفاده شود.

صفایی عنوان کرد: دولت باید موانع حضور مردم را در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی بردارد و انتظار داریم که باتوجه به ظرفیت مجتمع گناباد این مرکز به دانشگاه ارتقا پیداکند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 249
برچسب ها:
دیدگاه ها