مسئولان باید زمینه توسعه سرمایه گذاری در گناباد را افزایش دهند

دسته: صنعت و معدن
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مسئولان باید زمینه توسعه سرمایه گذاری در گناباد را افزایش دهند

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: گناباد از ظرفیتهای بسیار در بخشهای مختلف از جمله اقتصادی برخوردار است و مسئولان باید با رفع موانع تولید زمینه توسعه سرمایه گذاری در این منطقه را افزایش دهند.

عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضویبه گزارش پایگاه خبری گناباد به نقل از ایرنا عباس محمدیان عصر سه شنبه درجریان بازدید کاروان رسانه انقلاب و خبرنگاران استانی از تعدادی واحدهای تولیدی گنابادافزود: با توجه به دور بودن این شهرستان از بازارهای تولید و تامین مواد اولیه سرمایه گذاران نیازمند مشوقها و توجه بیشتر مسئولان ذیربط هستند.
وی ادامه داد: این شهرستان با پتانسیلهای بسیار در بخشهای اقتصادی از اولویتهای زیاد برای سرمایه گذاری برخوردار است که شناسایی و معرفی ظرفیتهای این منطقه بستر جذب سرمایه گذار را افزایش می دهد.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به افزایش مهاجرت مردم از مناطق روستایی به مرکز شهر و از گناباد به سایر نقاط استان از مسئولان خواست با توسعه زیرساختها و اشتغال از طریق افزایش پرداخت تسهیلات و توسعه کارآفرینی بستر مهاجرت معکوس در این شهرستان و ماندگاری روستاییان را افزایش دهند.
محمدیان گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار در گناباد انجام شده و وضعیت موجود با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست لذا باید خدمات نظام برای مردم بیش از پیش تبیین شود.
وی افزود: سفر کاروان رسانه انقلاب فرصت مغتنمی برای شناسایی مسائل و مشکلات و انعکاس خدمات ۴۰ ساله انقلاب در تعدادی از شهرستانهای خراسان رضوی فراهم کرد و تعامل بیشتر مسئولان برای برای تحقق اهداف این کاروان ضروری است.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 514
برچسب ها:
دیدگاه ها