خیرین به ساخت پروژه های نیمه تمام مدارس کمک کنند

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷
خیرین به ساخت پروژه های نیمه تمام مدارس کمک کنند

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: خیرین می توانند به جای کلنگ زنی پروژه جدید به اتمام پروژه های نیمه تمام مدارس کمک کنند .

مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشوربه گزارش پایگاه خبری گناباد، مهراله رخشانی مهر ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش گناباد اظهار کرد:خیرین می توانند به جای اینکه به سمت ایجاد پروژه های جدید بروند پول خود را در پروژه های نیمه تمام دولتی هزینه کنند و این امکان وجود دارد تا پروژه ها را نیز به نام آن خیر تغییر نام داد.

وی افزود:یکی از مشکلات مجموعه ما محدودیت منابع است که امکان دارد در طول سال با مشکلاتی روبه رو شویم ولی ما در تلاش هستیم تا هیچ پروژه ای روی زمین نماند.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشورادامه داد: یکی از نکاتی که در پروژه های عمرانی مورد اهمیت است بحث نگهداری است به صورتی که در بیشتر پروژه ها شاهد عدم نگهداری درست هستیم که منجر به کاهش عمر آن مجموعه می شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس باید یکی از محکمترین ساختمان ها در هر شهر باشد که در زمان بحران تیم مدیریت بحران در آن مستقر شود و یکی دیگر از نکات مهم در پروژه های آموزش و پرورش مکان یابی درست است که باید دقت در آن شود.
رخشانی مهر با ابراز خوشحالی از پیشرفت های صورت گرفته در مجتمع آموزش عالی گناباد اظهار داشت: در ابتدای این پروژه مبلغ ۱.۳ میلیارد تومان بودجه به آن اختصاص داد ولی امروز شاهد آن هستیم که با ظرفیت خیرین و تلاش های صورت گرفته نزدیک به ۲.۷ میلیارد تومان در این مجتمع ساخت و ساز صورت گرفته است.
وی افزود: به پروژه استخر شنای بخش کاخک که مورد مطالبه مردمی بود نیز مبلغ یک میلیارد تومان تخصیص داده شده و سعی خواهیم کرد اعتبار لازم برای بهره برداری آن را نیز تامین کنیم.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در مجموعه. برای پروژه های مختلف گناباد در حوزه تجهیزات و ساخت و ساز در این سفر مبلغ ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که بزودی آن را تخصیص خواهیم داد.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3603 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 625
برچسب ها:
دیدگاه ها