نیروی انتظامی باید با تمام توان در خدمت مردم باشد

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
جمعه - ۱۵ تیر ۱۳۹۷
نیروی انتظامی باید با تمام توان در خدمت مردم باشد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: همه بخش های نیروی انتظامی باید با تمام توان در خدمت مردم بوده و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی قدم بردارد.

سردار قادر کریمی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضویبه گزارش پایگاه خبری گناباد،سردار قادر کریمی صبح پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گناباد در محل سالن شهید چمران این شهر اظهار کرد: فروردین سال ۹۵ دیداری با مقام معظم رهبری داشتیم که فرماندهی نیروی انتظامی کشور گزارشی از اقدامات ارائه کردند و در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند از خیرین نیز استفاده شود که در همین راستا پس از تهیه سازوکار تحقق موضوع در استان نیز اقدامات خوبی انجام شد.

وی افزود: ساخت کلانتری ۱۲ قصبه گناباد یکی از پروژه های خیرین امنیت ساز استان بوده که در سال جاری و پس از دستور مقام معظم رهبری ساخته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد:اگر امروز شاهد امنیت در کشور هستیم این مهم مرهون کمک مردم و شهدای عزیز می باشد و امنیت شکل نمی گیرد مگر با کار گروهی که باید انجام شود.

کریمی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاه قدرت و اقتدار ایستاد و این جایگاه به واسطه شهدا و خانواده آن ها و بصیرتی که ولی امر مسلمین نسبت به پیش بینی ها داشته اند به وجود آمده است.

وی با اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهور در خصوص رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پیام قدردانی سردار سلیمانی نشان داد که ما با وحدت برای اعتلای ایران عزیز در یک سنگر کار می کنیم و دشمن درحال توطئه و تزریق ناامیدی و ناکارآمدی نظام به جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند راه موفقیت صبر و تقوا می باشد و نیروی انتظامی نیز تنها راهکار رسیدن به موفقیت را عمل به این دستور ولی امر می داند.

کریمی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ روز است که ضد انقلاب در حال فراخوان می باشد تا آشوبی در کشور ایجاد کند ولی مردم بصیر همانطور که در راهپیمایی قدس و ۲۲ بهمن پروشور حضور یافتند در این زمان نیز دست رد به سینه ضد انقلاب ها زدند.

وی افزود: همه بخش های نیروی انتظامی باید نوکری مردم را افتخار خود بدانند زیرا مردم مستحق بهتر امنیت هستند و نیروی انتظامی باید با تمام توان در خدمت مردم و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی قدم بردارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات ۳ ساله سرهنگ علی اکبر کیانی قدردانی و سرهنگ قربانعلی قربانی به سمت فرماندهی انتظامی گناباد منصوب شد.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 890
برچسب ها:
دیدگاه ها