سعی ما قدم برداشتن در راستای مطالبات مردم است

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
سعی ما قدم برداشتن در راستای مطالبات مردم است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سعی ما قدم برداشتن در راستای مطالبات مردم و توجه به خواسته های آنان است.

سردار قادر کریمی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضویبه گزارش پایگاه خبری گناباد، سردار قادر کریمی ظهر شنبه در مراسم افتتاح کلانتری ۱۲ قصبه گناباد اظهار کرد: سعی ما قدم برداشتن در راستای مطالبات مردم است و بحث امنیت و روان سازی آن در دستور کار نیروی انتظامی قراردارد.

وی افزود: گناباد از جمله شهرهای کشور است که بهولایتمداری و انقلابی گری مشهور بوده و تقدیم ۳۵۹ شهید و ۲ شهید مدافع حرم نشان از این انقلابی گری است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ابراز کرد: در قائله ۷ دی ماه سال گذشته که دشمنان قصد براندازی نظام را داشته و خواب های وحشتناکی را برای ملت دیده بودند در ابتدا مشهد متهم این قائله شد ولی این مردم مشهد بودند که ظرف ۴۸ ساعت با حضور خود این قائله را تمام کردند.

وی افزود: مسئولین در این قائله جلوه های ویژه ای از حضور مردم و ولایتمداری آن ها را مشاهده کردند و در هیچ کجای دنیا نداریم که مردم برای حمایت از انقلاب خود در یک هفته دو بار به خیابان ها بیایند.

کریمی ابراز کرد: دیدگاه نیروی انتظامی این است که ما سرباز مردم هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند و اگر کسی خلاف این را دید گزارش دهد تا برخورد صورت گیرد.

وی تصریح کرد: پس از دیدار سال گذشته فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری و توصیه ایشان در بهره گیری از ظرفیت های خیرین این موضوع در دستورکار نیروی انتظامی قرار گرفته و از ظرفیت های خیرین امنیت ساز استفاده می شود.

گفتنی است کلانتری ۱۲ قصبه شهرستان گناباد در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع با ۸۴۰ مترزیربنا توسط خیرین احداث شده است.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 520
برچسب ها:
دیدگاه ها