رقابت در خدمت رسانی به مردم یک اصل برای مدیران باشد

دسته: دسته‌بندی نشده , سياسي , فرهنگي
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۶
رقابت در خدمت رسانی به مردم یک اصل برای مدیران باشد

فرماندار گناباد گفت: مدیران باید خدمت رسانی به مردم را یک اصل برای خود بدانند و مردم ولی نعمت آنها هستند.

محمدعلی نبی پور فرماندار گنابادبه گزارش گنابادنیوز،محمدعلی نبی پور ظهر چهارشنبه در مراسم گرامی داشت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و ۱۶ شهید کارمند شهرستان گناباد اظهار کرد: طول دوره ریاست جمهوری و نخست وزیری این عزیزان ۲۸ روز بیشتر نبود ولی تاثیرگذاری که داشتند بسیار زیاد بود و این برمی گردد به روحیه و منشی که این دو شهید در دوران خود داشتند.

وی اظهار داشت: اگر امروز مردم نسبت به شهیدان رجایی و باهنر ذهنیت خوبی دارد برمی گردد به تعریف درستی که این شهیدان از خدمت به مردم ارائه کردند که این تعریف امروز نیز باید سرلوحه تمامی مدیران قرار بگیرد.

فرماندار گناباد گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران بر این بود که مسئولین نیز مردمی و خدمتگذار مرم باشند و دولت دوازدهم نیز در این چهار سال خدمتگذار بی منت مردم خواهد بود.

نبی پور با اشاره به دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ما به عنوان مدیران سطوح پایین تر باید به نکاتی که رهبری در این دیدار فرمودند توجه ویژه ای داشته باشیم و این توصیه های مدیریتی در راستای تسهیل کار ها می باشد.

فرماندار گناباد ولی نعمت دانستن مردم را یکی از ویژگی های بارز شهدای دولت دانست و افزود: مدیران با این نگاه باید خدمت رسانی داشته باشند و نگاه آنها براین پایه باید استوار باشد.

وی وظیفه همه مدیران را صادقانه عمل کردن دانست و بیان کرد: صادقانه عمل کردن و احترام به حقوق شهروندان در راستای تسهیل گری در جامعه است و مسئولین باید باری از دوش مردم بردارند نه این که مشکلی را به مشکلات آنها اضافه کنند.

نبی پور افزود: همه دستگاه ها باید هماهنگ کار کنند به طور مثال امنیت فقط وظیفه دستگاه های امنیتی کشور نیست و همه در این خصوص وظایفی دارند که باید به نحو احسنت انجام دهند و اگر آنها درست عمل نکند کار بقیه دستگاه ها نیز با مشکل مواجه می شود.

فرماندار گناباد با اشاره به هم افزایی دستگاه ها اظهار کرد: هم افزایی یعنی باید همه ما کمک کنیم در راستای ارتقاء کشور و این مختص دستگاه های دولتی نیست و حتی دستگاه های غیر دولتی نیز باید هماهنگ عمل کنند.

نبی پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم رضایت نسبی از دستگاه ها دارند که این باید به رضایت صد درصدی برسد و راهی نداریم جز با بالا بردن بهره وری در کشور و شفاف ساختن کارکردهای هر دستگاه برای مردم که از آن مطلع باشند.

وی افزود: مردم نباید برای دیدن یک مدیر چندین روز منتظر باشند و درب اتاق مدیران بر روی ولی نعمت های خود باز باشد.

فرماندار گناباد گفت: برای سرعت بخشیدن به کار مردم نیازمند به روز رسانی کارمندان می باشیم که دولت در این حوزه برنامه هایی دارد و اقداماتی را نیز در دولت گذشته انجام داده است.

نبی پور رقابت در خدمتگذاری به مردم را یک اصل برای مدیران دانست و افزود: مدیران برنامه ای داشته باشند که کارمندانی که در خدمت رسانی به مردم خوب عمل می کنند مورد تشویق قراردهند و کارمندان خطا کار را نیز توبیخ کنند و این رویه برای مدیران شهرستان نیز توسط استان انجام خواهد شد.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 551
برچسب ها:
دیدگاه ها