برخی مدیران گناباد جسارت تصمیم گیری ندارند

دسته: دسته‌بندی نشده , سياسي
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
برخی مدیران گناباد جسارت تصمیم گیری ندارند

فرماندار گناباد گفت: برخی مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان از جسارت لازم در تصمیم گیری برخوردار نیستند و در بسیاری مواقع حل مشکلات ارباب رجوع را منوط به دستور فرماندار می دانند.

محمدعلی نبی پور فرماندار گنابادمحمد علی نبی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مدیران دستگاههای اجرایی باید قدرت تصمیم گیری داشته باشند و نباید تصمیم گیری نهایی در امور را منوط به تصمیم فرماندار بدانند.
وی مطالبه گری عمومی در گناباد را بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: مردم این شهرستان بیشتر به صورت پنهانی به انتقاد می پردازند و از مطالبه گری عمومی پرهیز می کنند.
وی با اشاره به انتقاد خبرنگاران از تعامل ناکافی تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی گناباد اظهار کرد: سیستم های مدیریتی برخی ادارات تمرکز گرا و قائم به شخص است و بسیاری از مسئولان از اختیارات خود در تعامل با رسانه ها استفاده نمی کنند
نبی پور گفت: اگر انتقادات رسانه های گروهی به دور از انصاف و غیر سازنده باشد نه تنها نتیجه در بر ندارد بلکه موجب افزایش حس ناامیدی در جامعه می شود و اگر انتقاد سازنده و با رعایت انصاف باشد، مدیران مجبور به تغییر رویه خود و اهتمام بیشتر در خدمت گذاری به مردم و جامعه خواهند بود و در غیر این صورت تحت فشار افکار عمومی قرار می گیرند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 505
برچسب ها:
دیدگاه ها