احداث کشتارگاه جدید در گناباد برای رفع نگرانی مردم

دسته: دسته‌بندی نشده , شهری , کشاورزی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
احداث کشتارگاه جدید در گناباد برای رفع نگرانی مردم

شهردار گناباد از نهایی شدن احداث کشتارگاه جدید برای رفع نگرانی های مردم در این شهر خبر داد.

میرزاعلی تقوی شهردار گنابادبه گزارش گنابادنیوز،علی تقوی در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار کرد: از آنجا که کشتارگاه قدیمی گناباد در منطقه مسکونی واقع شده و باعث اعتراض مردم و ایجاد ناهنجاری های اجتماعی، بهداشتی و زیست محیطی شده است، انتقال کشتارگاه از سال ۸۹ در دستورکار شهرداری گناباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: احداث کشتارگاه جدید دارای ضوابط خاص است که با محوریت فرمانداری گناباد بیش از ۲۰ جلسه در خصوص نقطه یابی محل کشتارگاه برگزار و تمامی محوزهای لازم نیز اخذ شده است.

شهردار گناباد در خصوص طولانی شدن روند احداث کشتارگاه گناباد که مورد اعتراض مردم قرار گرفته افزود: مراحل دریافت مجوزها از بخش های مختلف بسیار زمان بر است، به عنوان مثال زمینی تمامی مجوز ها را گرفت ولی موضوع در کمیسیون مستندسازی معاونت حقوقی ریاست جمهوری مورد مخالفت قرار گرفت.

تقوی تصریح کرد: در حال حاضر زمینی در فاصله ۸ کیلومتری گناباد به این امر اختصاص یافته که اقدامات اولیه انجام شده و در حال خرید سوله هستیم که امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه احداث بنا را نیز آغاز کنیم.

شهردار گناباد گفت: با طرح کاملی که برای این کشتارگاه پیش بینی شده، علاوه بر ساکنان گناباد، شهرهای همجوار نیز می توانند از خدمات این کشتارگاه استفاده کنند.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3609 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 528
برچسب ها:
دیدگاه ها