چه خبر از ورزش

دسته: ورزشي
یک دیدگاه
چهارشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۸۷
    نتایج مسابقات و درخشش ورزشکاران گنابادی در مسابقات فوتبال سوپرلیگ استان، قوی ترین مردان استان، دوومیدانی انتخابی کشور و نیو کونگ فو بانوان گناباد به همراه اخباری در مورد مسابقات فوتسال ادارات، همایش پیاده روی در بیدخت و وضعیت نامناسب تیم آریا دنیز…

 
 
وحید نصیرزاده درمسابقات انتخابی قوی ترین مردان استان به مرحله نهایی راه یافت
مسابقات قوی ترین مردان استان خراسان رضوی جهت انتخابی مسابقات کشوری در مشهد برگزار شد. تیم قوی ترین مردان شهرستان گناباد با حضور وحید نصیرزاه، رضا رفعتی و امین ایزدی و به مربیگری وحید نصیرزاده و سرپرستی محسن قاری در این مسابقات شرکت کرد.
 این مسابقات در سه ایتم ، حمل اسکات تعادلی ۳۵۰ کیلو گرم به مسافت ۲۰ متر در ۶۰ ثانیه ۶ بار- غلطاندن لاستیک ۳۵۰ کیلویی در ۶۰ ثانیه – حرکت و لیفت وزنه از ۲۰۰ کیلوگرم طراحی و برگزار شد که در پایان وحید نصیرزاده درآیتم اسکات تعادلی به مقام چهارم- در آیتم غلطاندن لاستیک به مقام دوم و در آیتم لیفت با لیفت وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی به مقام دوم در این آیتم رسید و جزء ۸ نفر انتخابی به مرحله فینال که در طرقبه برگزار می شود راه یافت.
امین ایزدی و رضا رفعتی نیز با حمل اسکات تعادلی و غلطاندن لاستیک و لیفت نمودن وزنه های ۲۳۰ و ۲۲۰ کیلو گرم رقابت سختی با حریفان خود داشتند ولی از راهیابی به مرحله ی فینال باز ماندند.
وحید نصیرزاده سرمربی این تیم گفت : مسابقات در سطح  بسیار بالایی برگزار شد و رقابت بین ورزشکاران بسیار نزدیک بود.
 وی افزود: تیم اعزامی متاسفانه به خاطر نداشتن برخی از آیتم ها وامکانات نتوانست با آمادگی بالا به این مسابقات برود.
 وی خواستار حمایت و توجه بیشترتربیت بدنی و هیئت پرورش اندام شهرستان ازتیم قویترین مردان گناباد شد.
 
 
***********
 
نتایج مسابقات فوتبال سوپرلیگ خراسان رضوی
سرخ پوشان پیروزگام شرق بر صنایع شیر آفرین تربت جام غلبه کرد
تیم سرخپوشان پیروزگام شرق در دیدارپایانی دور رفت مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان به دیدار تیم صنایع شیر آفرین تربت جام رفت و با تک گل مصطفی قلی زاده به برتری یک بر صفر رسید. این تیم  با انجام شش بازی و کسب ۷ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد و با پشت سر گذاشتن بحران چشم به بازی های  دور برگشت دوخته است.
هادی فرازی سرمربی این تیم در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت :ما در بازی با تربت جام مثل دیدار قبل بازی را هجومی آغاز کردیم و در همان نیمه ی اول موقعیتهای متعدد را از دست دایم.
ده دقیقه ی اول نیمه ی دوم را خوب شروع نکردیم اما کم کم بازی را به دست گرفتیم نا گفته نماند که ما در سه بازی گذشته خود مصطفی قلی زاده بهترین گل زن خود را در اختیار نداشتیم و در این بازی هم با وجود اینکه مصدوم بود ولی به ناچار در ۲۰ دقیقه ی پایانی از او استفاده کردیم و خوشبختانه این بازیکن توانست تک گل پیروزی بخش ما را روی پاس زیبای ابوالفضل هاشمیان به ثمر برساند.
وی راجع به اظهار نظر جواد نجاری  سرمربی تیم پیروزی در شماره قبل نامه گناباد گفت : من واقعیت فوتبال شهرستان را گفتم و اگر ایشان از باخت ما خوشحال نمی شوند پس چرا به خود گرفتند.
در ثانی آقای نجاری با دو تا برد شانسی آنقدر مغرورشده اند که به خود اجازه می دهند در مورد شخص و باشگاه دیگر اظهار نظر نمایند. وی تصریح کرد: کارنامه ی فوتبال من و آقای نجاری در ده سال گذشته در تمامی رده های سنی در سطح شهرستان و استان بر هیچ کس پوشیده نیست حتماً فراموش کرده اند که بازیکنان من همان هایی هستند که در ده سال گذشته در مقطع نوجوانان- جوانان- امیدها و بزرگسالان افتخارات فراوانی را برای شهرستان گناباد کسب کرده اند و مطمئن باشید که امسال نیزافتخار فوتبال گناباد خواهند بود.
تیم سرخپوشان پیروزگام شرق دراولین دیدار خود در هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تربیت تربت حیدریه است برای این تیم و سایر نمایندگان فوتبال گناباد آرزوی موفقیت می کنیم.

*******
توقف پیروزی مقابل شهرداری سرخس در گناباد
تیم پیروزی گناباد دیگر نماینده فوتبال گناباد که این هفته ها خوب نتیجه می گیرد در استادیوم آزادی به مصاف تیم شهرداری سرخس رفت و با نتیجه ی ۲-۲ متوقف شد. گلهای تیم پیروزی را مهدی یعقوبی در دقیقه ی ۲۵و روح ا … امیری در دقیقه ی ۴۰ نیمه ی اول به ثمر رساندند.
 جواد نجاری در مورد این بازی گفت : در این بازی بازیکنان به خاطر نتایج خوبی که گرفته بودیم مغرور و بازی را دست کم گرفته بودند و تعدادی نیز در آن حد ایده آل خود نبودند سرمربی تیم پیروزی گفت: در نیمه دوم ما حملات زیادی را انجام و صاحب موقعیتهای زیادی شدیم که همگی به خاطر عدم دقت مهاجمان ازدست رفت.
 
**********
پیروزی گناباد مقابل پالود نیشابورمغلوب شد
تیم پیروزی در آخرین دیدار خود در دور رفت در ورزشگاه غیر استاندارد این شهر مقابل پالود نیشابور با نتیجه ۲ بر۱ نتیجه را واگذار کرد.تک گل این تیم را محسن قاسمی در نیمه دوم به ثمر رساند. جواد نجاری سرمربی این تیم به خبرنگار ما گفت: در نیمه ی اول تیم پالود بهتر بازی کرد ولی ما در نیمه دوم با تعویضهایی که انجام دادیم روند بازی را تغییر و صاحب موقعیتهای فراوانی شدیم که تنها یکی از آنها به ثمر نشست
وی گفت :در این بازی تعدادی از بازیکنان اصلی ما به دلیل مصدومیت از ابتدا در ترکیب قرار نگرفتند که این نیز در عدم نتیجه گرفتن ما تاثیر داشت
جواد نجاری درباره بازیهای دور ب


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 583
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسين اشوري مندي پنجشنبه 14 آذر 1387 - 10:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گناباد زعفران وشرکت اجر ماشینی میثاق خراسان حامی ورزش درتمام عرصه ها