قویترین مردان گناباد

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۵ تیر ۱۳۸۷

  به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) مسابقه قویترین مردان گناباد بصورت آزاد در تاریخ ۲۸/۴/۸۷ روز جمعه ساعت ۶بعد از ظهر در محل پارک جنگلی گناباد برگزار می شود.

 

مسابقات قویترین مردان گناباد برگزار می شود

به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع)یک دوره مسابقه قویترین مردان گناباد بصورت آزاد در محل پارک جنگلی گناباد برگزار می شود. علیرضا بابائی مسئول هیئت بدنسازی وپرورش اندام شهرستان گناباد در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این مسابقه با همکاری شورای شهر، شهرداری ودانشکده علوم پزشکی در تاریخ ۲۸/۴/۸۷ روز جمعه ساعت ۶بعد از ظهر برگزارمی شود. علیرضا بابائی گفت: این مسابقه در شش آیتم که سه آیتم آن بصورت سرعتی و سه آیتم آن بصورت قدرتی طراحی شده است که در پایان به سه نفر برتر جوایز نفیسی وحکم، اهداء خواهد شد.

مسئول هیئت بدنسازی وپرورش اندام افزود: برگزاری این گونه مسابقات به خاطر هزینه های بسیار زیادی که طراحی آیتم ها دارد تنها از عهده هیئت خارج است واین مسابقه برای دومین بار در شهرستان با حمایت وهمکاری شورای شهر، دانشکده علوم پزشکی وبورس آهن آلات سید عادل که ساخت وطراحی آیتم ها را برعهده داشته است برگزار می شود.

بابائی تصریح کرد: قضاوت این مسابقات را داورانی از استان برعهده دارند وی گفت: علاقه مندان و ورزشکاران به این رشته برای ثبت نام باید مدارک ۱- گواهی سلامت پزشکی ۲- کارت بیمه ورزشی۳- وحق ثبت نام به مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال را تا پایان وقت اداری ۲۷/۴/۸۷ به اداره تربیت بدنی تحویل نمایند.

علیرضا بابائی افزود: از شرکت های صنعتی درخواست می نمائیم تا با کمک به برگزاری این گونه مسابقات روحیه نشاط ورقابت سالم را در بین جوانان ترویج نمایند.
مسئول هیئت بدنسازی وپرورش اندام گفت: از اداره ی تربیت بدنی شهرستان گناباد که در برگزاری این مسابقه همکاری لازم را انجام داد تشکر می نمائیم.

وی افزود: علاقه مندان به رشته ی بدنسازی وپرورش اندام وپاور لیفتینگ می توانند به باشگاههای ذوالفقار وپارسیان وپوریای ولی مراجعه وبا ثبت نام در این باشگاهها از امکانات آنها استفاده لازم را ببرند.

اعضاء جدید هیئت بدنسازی وپرورش اندام انتخاب شدند:
علیرضا بابائی   مسئول هیئت
غازی شاکری    نائب رئیس هیئت
محمد فداء        دبیر هیئت
حسن بابائی      مسئول کمیته فنی
حسن کاملی      مسئول کمیته داوران
مجتبی شاکری      مسئول کمیته مسابقات
صالح صادقی مقدم       مسئول کمیته مربیان
علی روحبخش       روابط عمومی
وحیر نصیرزاده       مسئول کمیته قوی ترین مردان
خانم قادری          خزانه دار
علی اصغر اکبری     مسئول کمیته انضباطی

منبع نامه گناباد

 

  


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 593
برچسب ها:
دیدگاه ها