سفر ریاست جمهوری از بیان فرماندار

دسته: اجتماعي , استاني , اقتصادي , سياسي , فرهنگي , ورزشي
۸ دیدگاه
یکشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷

   فرماندار گناباد در محل فرمانداری در جمع خبرنگاران رسانه های محلی و کشوری از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی در گناباد سخن گفت.

 

فرماندار گناباد از سفر نماینده هیات دولت می گوید.

فرماندار گناباد در محل فرمانداری در جمع خبرنگاران رسانه های محلی و کشوری از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی در گناباد سخن گفت:
آغاز عملیات طرح فاضلآب گناباد، تجهیز مجتمع فرهنگی شهرستان، اتصال گناباد به خط لوله هفتم (اتیلن) ، ایجاد شرکت زراعی ، احداث ۱۱ خانه بهداشت ، موافقت دولت با  احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی ، خرید چند دستگاه آمبولانس و اتوبوس، احداث ۵ خانه پزشک ، بهسازی راه گناباد – بجستان ( افزایش عرض جاده از ۷ متر به ۱۱ متر) احداث باند دوم بجستان به فردوس، اصلاح مسیر گناباد – فردوس ، آغاز  مطالعات و  اجرای راه آهن مشهد – چابهار ، آغاز عملیات باند فرودگاه با تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار ، تهیه نقشه زمین شناسی برای شهرستان ، تصویب منطقه گردشگری کاخک و قنات قصبه به عنوان طرح های استانی و ملی ، از مهمترین مصوبات این سفر بود که توسط فرماندار عنوان شد.

mttlav

همچنین صفایی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات وزارت صنایع و معادن برای سرمایه گذاری حداقل در سه پروژه مهم صنعتی و معدنی خبر داد. وی در این زمینه گفت. کل اعتباری که به استان خراسان رضوی از این محل اختصاص داده شده است ۱۰۰۰ میلیلارد تومان می باشد که یک پنجم آن به شهرستان گناباد اختصاص یافته است.

صفایی در زمینه موافقت دولت برای اعتبار افزایش سطح دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه گفت: این طرح به شورای گسترش دانشگاه ها رفته است و در صورت تصویب این ارتقا صورت خواهد گرفت.

فرماندار در جواب خبرنگاری که از سطح نازل کیفی نان پرسید گفت: بخشی از این مشکل به دستگاه های پخت نان بر می گردد که ما درصدد اصلاح و جایگزینی آن هستیم. الیته ممکن است که عوامل انسانی هم در این زمینه دخیل باشند.

وی در ادامه گفت دستگاه های  نظارتی نیازمند به کمک مردم هستند. مردم ما می خواهند که همه چیز اصلاح شود و با همه متخلفان برخورد شود اما خود هیچ هزینه ای را پرداخت نکنند. در صورتیکه مردم باید از وقت خود بگذرند، رودربایستی را فرو نهند و دستگاه های نظارتی را در انجام وظیفه خود یاری دهند. وی نقش خبرنگاران و رسانه ها را هم مهم دانست و گفت خود شما چند بار به صورت جدی و مستند این گونه مسائل را پیگیری کردید؟

در این جلسه فرماندار گناباد در پاسخ سوالات مربوط به حواشی سفر وزیر راه به گناباد و همچنین مسائل انتخاباتی گفت: گر چه صحبت کردن در این باره برگشت به عقب است. اما من حاضرم برای روشن شدن ذهن شما در جلسه ای جداگانه به همه این شبهات و حرف و حدیث ها پاسخ دهم.

20ib63b

در پایان این جلسه خبرنگاری از آقای فرماندار پرسید درحالیکه آقای افشین داوری (مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی) از بهره برداری کل سالن های ورزشی احداثی سفر اول رئیس جمهوری خبر داده اند ما شاهد کامل نشدن این سالن ها در گناباد هستیم. علت چه بوده است و تا کی به بهره برداری می رسد. فرماندار شهرستان در پاسخ این سوال عنوان کرد: این سالن ها در گناباد به بهره برداری نرسیده است. علت آنهم مشکلات پیمانکاران بوده است که یقینا سرمای بی سابقه شهرستان در آن موثر بوده است. وی افزود بهره برداری این سالن ها از اول تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.

صادق ایزدی خبرنگار مستقل و آزاد   

 

خبر مرتبط:
  » سفر دوم هیئت دولت از زبان فرماندار  (سایت گناپا)

 


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 884
برچسب ها:
دیدگاه ها
gonabad boy سه شنبه 10 اردیبهشت 1387 - 12:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فرماندار از میهمانانشان فقط با خیار پذیرایی کردن.
جون ما نکته سنجی رو داشتی.

ناشناس سه شنبه 10 اردیبهشت 1387 - 1:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

پس انتظار داشتی با چوماق پذیرایی کنند،فضول جان

ناشناس سه شنبه 10 اردیبهشت 1387 - 4:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی خوبه اگه یک پنجم اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی مربوط به گناباد باشد.
البته جذبشم مهمه ولی با مدیران بز دل نمی شه کاری را از پیش برد.
بهتره فرماندار با همان اقتداری که در انتخابات نشان دادند از پس مدیران ضعیف و بعضا غیر بومی شهرستان بر ایند.

بجستانی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 - 8:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از بجستان یک نامی برده نشد

ناشناس پنجشنبه 12 اردیبهشت 1387 - 7:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فرمانداری بجستان چی شد مانع سفرشان به بجستان که شدید حقشان را هم مثل خسارتهای برف و یخبندان بالا کشیدید

دلويي شنبه 14 اردیبهشت 1387 - 7:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بی شک دلویی به این فرزندصالح و شجاع وگوهرنادر افتخار می کند .
تاکور شود هر آن که نتواند دید.

ناشناس شنبه 14 اردیبهشت 1387 - 3:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از کوزه همان طراوت که دراوست

گی دار جمعه 22 شهریور 1387 - 7:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ازقدیم گفته اند بچه خوب باشد گو ازدلویی باشد