رقابت غریبانه ژیمناست های بیدختی!

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۸۶

باز هم کمبود امکانات ورزشی

   گناباد-صفری: با وجود دعوت از مسئولان، مسابقات ژیمناستیک نونهالان بیدخت بدون حضور هیچ کدام از مسئولان در بیدخت برگزار شد.

 مربی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ما گفت: متاسفانه با وجود دعوت از مسئولان تربیت بدنی، هیچ کدام از مسئولان امر در جلسه حاضر نشدند و بدون حضور متولیان، مسابقات برگزار شد.

 

یاسر قاسم زاده افزود: حال که تمام کارهای زیربنایی برای ورزش نوپا در این منطقه آماده شده است، مسئولان نسبت به این ورزش بی توجهی می کنند. این در حالی است که به دلیل نبود پشتیبانی لازم مسئولان، وسایل ابتدایی این رشته هم موجود نمی باشد اما به رغم این کمبودها برای چهارمین سال پیاپی کلاس ها با استقبال زیاد نوآموزان برگزار شده است.

 این کارشناس ارشد تربیت بدنی افزود: چندی پیش تشک تنها سالنی که برای تمرینات ژیمناستیک در اختیار ما قرار داده بودند جمع آوری شد. وی با انتقاد شدید از این موضوع گفت: در عصر حاضر که شعار مبارزه با تهاجم فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت و صرف انرژی جوانان در راه ورزش را سر می دهیم، باید در این زمینه، تربیت بدنی گام اول را بردارد تا بتوانیم استعدادهای نهفته نوآموزان و جوانان را در راه صحیح هدایت کنیم و با ورزش های مفرح از راه های نادرست بازداریم.

 واقعا این موضوع تاسف آور می باشد که مسئولان تربیت بدنی هیچ گونه همکاری لازم برای این ورزش انجام ندهند و حتی حاضر به حضور در مسابقات برای بررسی و کارشناسی مسابقات نشوند. این استاد دانشگاه آزاداسلامی واحد گناباد یادآور شد: بالغ بر ۴ سال است که این ورزش در شهر بیدخت در حال اجرا می باشد و حدود ٢٠٠ نفر در کلاس ها شرکت کرده اند که در رقابت های استانی تیم بیدخت ٣ مدال طلا، ٢ نقره و یک برنز به دست آورد و جایگاه دوم را در مسابقات چهارجانبه ژیمناستیک در سالن ژیمناستیک امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی به خود اختصاص داد.

مربی رسمی فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورتی که از طرف تربیت بدنی هیچ گونه امکاناتی در اختیار این نوآموزان قرار نگیرد، تشک کشتی تهیه و در یکی از پارک های شهر بیدخت مبادرت به تمرینات ورزشی خواهیم کرد! یاسرقاسم زاده خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای نهفته نونهالان بیدختی که در آن ها سراغ داریم و انعطاف پذیری و یادگیری حرکات در سطح فوق العاده در صورت همکاری بتوانیم از نظر حرکات ورزشی حرف اول را در استان بزنیم.

این مربی ژیمناستیک در پایان گفت: با آن که دو سالن ورزشی در بیدخت وجود دارد اما برنامه مدونی برای استفاده بهینه از این سالن ها وجود ندارد.

 


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 664
برچسب ها:
دیدگاه ها