اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به بزرگترین گودباستانی شرق کشور

دسته: ورزشي
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۴ آبان ۱۴۰۲
اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به بزرگترین گودباستانی شرق کشور

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهره‌برداری سالن باستانی روستای بیلند به عنوان بزرگ‌ترین سالن گودباستانی شرق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گناباد(گنابادنیوز) ، علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم تقدیر از نخبگان جوان و مدال آوران ورزشی گناباد اظهار داشت: در بحث اعتبارات عمرانی به شدت در مضیغه هستیم که ۱۷۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز است که کل اعتبار عمرانی ما در تمامی منابع درآمدی امسال ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: برای سالن باستانی روستای بیلند که بزرگترین سالن گودباستانی شرق کشور می باشد در سال گذشته اعتباراتی در نظر گرفته شد و امسال هم ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده ایم که امیدواریم در بهمن ماه این گود به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: در اعتبارات سال ۱۴۰۲ حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای درمان بیماری های غیرواگیردار اعتبار گذاشته شده که اگر ۲۰ درصد این اعتبار را برای ورزش بگذارند نیاز نیست بودجه دیگری برای درمان در نظر گرفته شود.

تاج فیروز عنوان داشت: خیرین که در حوزه های دیگر کار می کنند می توانند در حوزه ورزش هم فعالیت داشته باشند و سرمایه گذاری در ورزش می تواند جلوگیری از آسیب های اجتماعی و موضوعات درمانی ما انجام می دهد.

وی ادامه داد: استاندارد سرانه ورزشی ۱.۲ متر در کشور است که در استان ۷۲ دهم می باشد و شهر مشهد ۷ هزارم متراست که این میزان فاجعه ای برای مرکز استان می باشد ولی این موضوع باعث نشده از شهرستان ها فراموش کنیم.


نوشته شده توسط:reporter2 - 3625 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 161
برچسب ها:
دیدگاه ها